Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zorninger fyret!!
Collapse
X
-
Fra pressemeddelelsen:
Ophævelsen af samarbejdet sker på baggrund af manglende opbakning til klubbens strategiske retning.
Hvad er vores strategiske retning?
At udvikle spillere selv?
At komme i top 6 er vel ikke en strategi men en målsætning?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Fatter det ikke. Zorniger kræver kød på knoglerne i hensigt af ledelsens Top6-målsætning og bliver fyret???
- Likes 8
Leave a comment:
-
Vildt nok ift. timingen. Havde troet han selv ville gå før det kom hertil.
Men så skete der endelig et eller andet. Tror det er tiltrængt med et skifte i energien i og omkring truppen. Synes det var meget sigende at høre Max Ejdums ord ifm. hans skifte. Han lød som en, der ikke kunne vente med at komme væk fra OB - selv om han også efterfølgende anerkendte AZs betydning for ham. Jeg tror bare, at det over tid er hårdt at være i.
Det siger måske også noget om den manglende transferaktivitet, hvis man i kulissen har arbejdet på et trænerskifte.
Jeg vil vælge at have den positive hat på, og tror på, at det er forebyggende for kulturen og det niveau man trods alt fik bygget på sidste år.
Hvis det bliver Thomasberg er det i hvert fald med et helt andet tidsmæssigt horisont. Han kommer med stabilitet og ro. Det er ikke et overvældende trænervalg, men måske meget fornuftigt efter nogle tumultariske år.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er i hvert fald klynken over dommeren og tudefjæs. Ugh hvor er jeg ked af det valgOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægThomasberg rimer ikke på (alternativlos) presfodbold? Er det ikke 4-4-2 og lange bolde med ham?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Thomasberg rimer ikke på (alternativlos) presfodbold? Er det ikke 4-4-2 og lange bolde med ham?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så Zorniger bliver fyret fordi han holder på de krav der er fremsat ifh til top 6, gearskifte og acceleration.
Strategi for identitet og kultur, betyder vel bare i princippet spareøvelse.
- Likes 10
Leave a comment:
-
Lad os alle takke ledelsen, for at det er nu de gør det fremfor om et år, når kulturen i klubben er smadret igen - for det tror jeg personligt den vil være.
Så kan vi alle snakke om at Troels vidste hvad vi fik, og bl.a. bl.a. bl.a…
Jeg er 99% sikker på spillertruppen har haft noget at sige også.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Men zorniger har jo haft fuldstændig ret i hans kitik. Tåbelig beslutning!
- Likes 7
Leave a comment:
-
OB ligger ikke skjul på at det er samarbejdes vanskeligheder der er årsagen.
Det er ikke overraskende
- Likes 1
Leave a comment:
-
Zorninger fyret!!
Ifølge Tipsbladet er overtageren Thomas ThomasbergTags: Ingen
Leave a comment: