At Zorniger er så tydelig i sin ledelsesstil, og man ikke skal gøre meget forkert for at få en på nakken, og så har jeg også hørt lidt om det.
Har lige læst på TV2 fra Troels
“- Vi kommer til at hente flere spillere. Alex (Zorniger, red.) er både spilmæssigt meget tydelig og en mand, der skiller vandene, og det gælder både hos spillerne internt og hos dem, vi gerne vil hente. Derfor er det ikke utænkeligt, at nogle af dem, vi har haft dialog med, ser en anden mulighed nu, end de gjorde før. Og det vil vi da også være åbne for.
- Ja, det er det da. Vi har også ideer. Vi mener, vi skal forstærke det forsvar, vi ikke har suppleret sidste sommer, hvor vi hentede midtbanespillere og angribere. Nu har vi fået Peter Therkildsen og Ulrik Yttergaard ind, og vi mener stadig, der er plads til en spiller eller to i den del af banen.”
Bund usympatisk udtalelse (men typisk TB-stil) og hvem ansatte AZ, Troels
At Zorniger er så tydelig i sin ledelsesstil, og man ikke skal gøre meget forkert for at få en på nakken, og så har jeg også hørt lidt om det.
Har lige læst på TV2 fra Troels
“- Vi kommer til at hente flere spillere. Alex (Zorniger, red.) er både spilmæssigt meget tydelig og en mand, der skiller vandene, og det gælder både hos spillerne internt og hos dem, vi gerne vil hente. Derfor er det ikke utænkeligt, at nogle af dem, vi har haft dialog med, ser en anden mulighed nu, end de gjorde før. Og det vil vi da også være åbne for.
- Ja, det er det da. Vi har også ideer. Vi mener, vi skal forstærke det forsvar, vi ikke har suppleret sidste sommer, hvor vi hentede midtbanespillere og angribere. Nu har vi fået Peter Therkildsen og Ulrik Yttergaard ind, og vi mener stadig, der er plads til en spiller eller to i den del af banen.”
At Troels for åbne mikroner og kameraer kan stå og sige, at Thomasberg står for noget af den samme fodbold som Zorniger er direkte chokerende for mig. TT er næsten det stik modsatte. 4-4-2, betondefensiv og lange bolde mod to angribere sådan groft sagt. Det er sådan jeg husker ham. Især i Randers-tiden. Synes sgu det får Troels til at virke en smule inkompetent...
I Randers grundlagde han successen på baggrund f et solidt defensivt fundament. Det afspejlede nok meget godt det materiale han fik til rådighed. I FCM har han bygget på med et bedre materiale. Holdet har scoret ca. det samme antal mål som de øvrige top hold (ca 2 mål i snit) og der er faktisk gået markant flere mål ind end hos eksempelvis fck.
Det skal så med til historien at han blev fyret derovre, fordi de efterspurgte en mere dynamisk træner. Derfor er jeg heller ikke overbevist om at han får os til at fremstå super offensive, men jeg synes hans præstationer på heden har båret præg at han har udviklet sig fra at være en decideret defensivt orienteret træner. Han står nok mere for en kontrolleret offensiv, som ikke efterlader de bagrum som Zornigers stil hwr medført.
At Troels for åbne mikroner og kameraer kan stå og sige, at Thomasberg står for noget af den samme fodbold som Zorniger er direkte chokerende for mig. TT er næsten det stik modsatte. 4-4-2, betondefensiv og lange bolde mod to angribere sådan groft sagt. Det er sådan jeg husker ham. Især i Randers-tiden. Synes sgu det får Troels til at virke en smule inkompetent...
Lad os lige alle huske at Thomas Thomasberg gik rigtig mange kampe i træk som ubesejret (godt nok med en bedre trup) i FCM.
Jeg håber godt nok Troels, Thorborg og co. til marts næste år, kan stå og grine os alle sammen op i hovedet…
Jeg har en lille fornemmelse, af at vi får nemmere nu ved at hente spillere fra en større hylde. Men idk.
Jeg er mere imponeret over det han præsterede i Randers, de leverede meget stort da han var der, og FCM betalte overgangssum da de hentede ham. Jeg har en ide om, at der er flere spillere der vil spille for ham, end for Zorniger.
Det kan godt være at Thomasberg, holder kritikken internt. Men han er ikke mindre ambitiøs end Zorniger. Så er man ikke så mange år i FCM. Lige nu er der med rette, et kæmpe pres på Troels Bech.
Ja et kæmpe pres. Kæmpe pres. Det ligner begyndelsen på enden.
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Gad vide om Thomasberg så bare har gået ovre i Polen, og øvet sig på at spille højintens presfodbold. For da han var i Midtjylland, husker jeg det ofte som en omgang kedelig tørvetriller-bold
Lidt sjovt, at når jeg de senere år har berettet noget om stemningen i Ådalen, har jeg altid skulle komme med dokumentation/beviser på at overvinderkulturen ikke er i vater. Ellers var jeg jo bare en troll og mega negativ som ikke ville klubben noget godt "
Nu har stemningen åbenbart ændret sig og det fyger med udokumenterede påstande, som folk nu slubrer i sig uden kritik... nye tider på forummet
Tør øjnene, du har selv bragt dig i den situation!
Leave a comment: