Ifølge Tipsbladet er overtageren Thomas Thomasberg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zorninger fyret!!
Collapse
X
-
Lad os alle takke ledelsen, for at det er nu de gør det fremfor om et år, når kulturen i klubben er smadret igen - for det tror jeg personligt den vil være.
Så kan vi alle snakke om at Troels vidste hvad vi fik, og bl.a. bl.a. bl.a…
Jeg er 99% sikker på spillertruppen har haft noget at sige også.
- Likes 5
Comment
-
Vildt nok ift. timingen. Havde troet han selv ville gå før det kom hertil.
Men så skete der endelig et eller andet. Tror det er tiltrængt med et skifte i energien i og omkring truppen. Synes det var meget sigende at høre Max Ejdums ord ifm. hans skifte. Han lød som en, der ikke kunne vente med at komme væk fra OB - selv om han også efterfølgende anerkendte AZs betydning for ham. Jeg tror bare, at det over tid er hårdt at være i.
Det siger måske også noget om den manglende transferaktivitet, hvis man i kulissen har arbejdet på et trænerskifte.
Jeg vil vælge at have den positive hat på, og tror på, at det er forebyggende for kulturen og det niveau man trods alt fik bygget på sidste år.
Hvis det bliver Thomasberg er det i hvert fald med et helt andet tidsmæssigt horisont. Han kommer med stabilitet og ro. Det er ikke et overvældende trænervalg, men måske meget fornuftigt efter nogle tumultariske år.
- Likes 1
Comment
-
Fatter det ikke. Zorniger kræver kød på knoglerne i hensigt af ledelsens Top6-målsætning og bliver fyret???"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 8
Comment
-
Selvfølgelig er den primære grund til, at det her sker nu, at opstarten har været lort og Zorniger har skabt sig over det. Hvis det handlede om alt muligt andet, så havde man selvfølgelig fyret ham efter sæsonafslutningen, med mindre man selvfølgelig er endnu større amatører end hvad vi går og tror.Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Jeg tror ikke det er den del der har kostet Zorniger jobbet - ikke kun hvert fald.
- Likes 1
Comment
-
Har vi overhovedet en strategisk retning???Oprindeligt indsendt af laffe Se indlægFra pressemeddelelsen:
Ophævelsen af samarbejdet sker på baggrund af manglende opbakning til klubbens strategiske retning.
Hvad er vores strategiske retning?
At udvikle spillere selv?
At komme i top 6 er vel ikke en strategi men en målsætning?Last edited by andlox; i dag, 08:48."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
Comment