Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zorninger fyret!!
Collapse
X
-
Endnu større ændring i spillestil …Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægJeg beder til, at Thomasberg er en kæmpe and og Bo bliver præsenteret kl 15.00.
Men det sker nok ikke....
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Wow, det er da virkeligt gode nyheder for OB. Mindre Ganaus, Arp, Suhonen og Niemiec, mere Therkildsen, Bürgy, Bonde og Adam Sørensen. Det tegner virkelig godt!Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
“
Zorniger var Bechs sats. Thomasberg skal nu være manden, der dels kan sikre arbejdsro, men Bech skal også finde de spillere, der dels kan levere her og nu og dels udvikle sig til salgsemner.
Den rolle bliver lettere nu, hvor Zorninger, der helst ville hente overskudsvarer fra tyske klubber, er ude nu, men det betyder ikke, at Bech er fri for at være presset”.
- Likes 3
Comment
-
Jeg er helt enig i den analyse. Søren Krogh var ligesom en anden mands valg, og Bech beholdte ham så længe det var belejligt.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
“
Zorniger var Bechs sats. Thomasberg skal nu være manden, der dels kan sikre arbejdsro, men Bech skal også finde de spillere, der dels kan levere her og nu og dels udvikle sig til salgsemner.
Den rolle bliver lettere nu, hvor Zorninger, der helst ville hente overskudsvarer fra tyske klubber, er ude nu, men det betyder ikke, at Bech er fri for at være presset”.
De fleste jagtgeværer har to kamre, og jeg anser Zorniger for at være det ene af to skud i bøssen. Det bliver spændende at se, hvem der ellers kommer ind, for medmindre der er en større force majeure så må næste træner ligesom være Troels Bechs sidste chance for at ramme noget varig fremgang i klubben - træner- og spillestilsmæssigt. Jeg hylder dog, at man tog den chance, det uvægerligt var, at ansætte Zorniger.
Jeg synes faktisk Troels Bech på stort set alle andre parametre har levet op til det job, han er blevet stillet.
- Likes 2
Comment
-
Ja det virker helt godnat … tænker også at TB’s tid og succes i BIF kom fra de spillere AZ hentede til klubben …Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Wow, det er da virkeligt gode nyheder for OB. Mindre Ganaus, Arp, Suhonen og Niemiec, mere Therkildsen, Bürgy, Bonde og Adam Sørensen. Det tegner virkelig godt!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 4
Comment
-
Ja tror på, vi skal håbe for succes for de gider blive.Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlægDet var uundgåeligt. Zorniger har krævet store veksler på på trup, stab og klub med en uorganiseret og samarbejdsvanskelig facon, som jeg hører det.
Spændende hvad det får af betydning for Noah Ganaus og Fiete Arp, som næppe var kommet til klubben uden AZ.
Comment
-
Det kan IMO ikke undervurderes, hvor stort et tilbageskridt det her er for den retning, ledelsen har sat for klubben:
AZ bliver hentet som motoren for den nye spillestil og det nye OB. Nu fyrer man ham og henter en af de mest knastørre trænere - både i spillestil og personlighed - på markedet som erstatning. Det er et dårligt signal og ligner et kæmpe tilbageskridt.
Thomasberg har et rimelig pointsnit i Superligaen, men han er jo den type, vi havde hentet for 4-10 år siden. Hvis man da bare havde landet en Bo Henriksen, havde jeg været oppe at flyve, men det her ligner umådelig meget det gamle OB. Øv!
- Likes 4
Comment
-
På kort sigt har du har du nok ret. Men hvor mange er hentet, der kun kan spille AZs spillestil? Ikke mange, hvis nogen og jeg vil hellere have knasstørt spillestil/personlighed, hvis det skaber resultater på den lange bane. Jeg tror vi ville have stået i samme situation til vinter seneste, måske med den forskel at AZ selv havde trukket sig. AZs trænerstil mv. tror jeg ikke passer ind mange steder anno 2026.Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægDet kan IMO ikke undervurderes, hvor stort et tilbageskridt det her er for den retning, ledelsen har sat for klubben:
AZ bliver hentet som motoren for den nye spillestil og det nye OB. Nu fyrer man ham og henter en af de mest knastørre trænere - både i spillestil og personlighed - på markedet som erstatning. Det er et dårligt signal og ligner et kæmpe tilbageskridt.
Thomasberg har et rimelig pointsnit i Superligaen, men han er jo den type, vi havde hentet for 4-10 år siden. Hvis man da bare havde landet en Bo Henriksen, havde jeg været oppe at flyve, men det her ligner umådelig meget det gamle OB. Øv!
Comment
-
Det tror jeg på. Og ved at blive fyret i stedet for selv at sige op får han mange dejlige kroner med sig.Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægJeg har en god kontakt i OB, Jeg vidste dette ville komme, allerede i vinters var AZ meget utilfreds med TB og hans "manglende" ageren på transfer markedet. Inden sæsonen gik i gang har der været holdt krisemøder mellem staben/ledelsen og teamet omrking/bag AZ hvorefter TB og AZ har holdt møder, på disse møder er bølgerne gået enormt højt, AZ er en mand der siger tingene ligeud, og han er meget skuffet over TB og havde allerede i vinters mistet lidt af troen på projektet, og denne sommers manglende ageren/salg af profiler uden at henter erstatninger ind, fik bærgeret til at flyde over for AZ og han blev meget voldsom/personlig i sin kritik af chefen(TB)
- Likes 1
Comment

Comment