Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Ufatteligt vi ikke får point med hjem. Men det positive er, at jeg troede det stod endnu værre til end det pt gør. Men den bør stå på skudtræning i næste uge og nye indkøb.
    Vi var mere lige end jeg havde forventet og havde vi haft Falk, Anssi og Grot med fra start havde det tippet til vores fordel ..

Forsvaret skal stadig styrkes … Adam og Therkildsen er ikke på niveau med McCoy og Gomez overbeviste ikke .. det gjorde Jenssen heller ikke ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Skuffende. Vi skulle have haft 1p med hjem…

Meget imponeret af Keskinen. Han var god. Arp, Ouedraogo, McCoy og tildels Gomez gjorde det også ok
      PT var en katastrofe som cf med spillede sig op som HB. Men kan umiddelbart ikke se hvorfor han skulle stå foran Magnus Andersen

Men det er da klart at havde man stået med Falk, Julius, Anssi,Grot, Myhra og WM i truppen havde det faktisk været et ok sted at stå, inden de sidste uger af vinduet. Vi må håbe på at have en 3-4 af dem med om 10 dage samt måske en ny VB som er et svagt punkt på vores hold

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
        Et nederlag, som i min verden kommer på grund af inaktivitet på transfermarkedet.
        Viborg var sandelig til at tale med, men, hvor er vi udfordret defensivt... Fuldstændigt som forventet!
        vi er bestemt også udfordret offensivt, er du gal vores to angribere er sløje.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vi var mere lige end jeg havde forventet og havde vi haft Falk, Anssi og Grot med fra start havde det tippet til vores fordel ..

Forsvaret skal stadig styrkes … Adam og Therkildsen er ikke på niveau med McCoy og Gomez overbeviste ikke .. det gjorde Jenssen heller ikke ..
          Enig, Adam er venstre midt, han har slet ikke hvad der skal til defensivt. Jeg ser lidt polsk fodbold hernede og da jeg så vi købte Therkildsen, tog jeg mig til hovedet. Når man spiller så få kampe for Łódź, så er man bare ikke god nok.

Comment

Zorniger med en bredside til Troels Bech på tv.

Comment

Zorniger er ikke tilfreds med sin trup og grinte da han fik at vide at TB i dag havde sagt at vi skulle i Top 6
              Men dem der er i truppen gør hvad de kan og han er tilfreds med deres indsats

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Zorniger med en bredside til Troels Bech på tv.
                Jeg var ikke sluppet afsted på sådan en svada om min chef/ledelse/ejer i fuld offentlighed. Det lød som en opsigelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg

Jeg var ikke sluppet afsted på sådan en svada om min chef/ledelse/ejer i fuld offentlighed. Det lød som en opsigelse.
                  Tror nu bare TB griner lidt. Han kender ham. Men ellers enig

Comment

Mindst uafgjort ville have været fortjent, spillet fremad var ikke så dårligt. Vi skulle bare have scoret på en af de gode muligheder vi fik. Nu skal vi slå Sønderjyske. Gomez overraskede mig med en relativt stabil indsats, men ind i Meltem kommer der altid nogle højt risiko aktioner fra hans side. Arp var god, Ouedraogo også. Martin Hansen stod godt i målet efter nogle problemer i begyndelsen. Keskinen med god fart og pressing.

Comment

Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg

Så håber jeg da det er TB der bliver fyret. Det er ham der svigter.
                      Zorniger har lige gjort hvad han kunne med de forhåndværende midler.

Comment

Nu er det helt klart at
                        -Therkildsen er ikke en alternative som cb, som backup os hb er det vel o.k.
                        - Bonde kan ikke erstatte Ejdums.
                        Så skal TB skal handle.
                        Ellers spillede vi en o.k. kamp. Offensiv skabte vi mange lovende aktioner men mangelnde skarphed kostede point.
                        Arp var stærkt, min MoM med Kante som uprunner. Hvis Suhonen og Falk bliver klar og Yttergård spilles ind er meget optimistisk for hjemmekampen mod Sønderjyske. Hvis man ser på kampbilledet synes vi havde fortjent point i dag.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så håber jeg da det er TB der bliver fyret. Det er ham der svigter.
                          Zorniger har lige gjort hvad han kunne med de forhåndværende midler.
                          Tænk hvis vi havde hentet en klasseforsvarer sidste sæson. En der kunne gå direkte ind på holdet og gøre en forskel fra dag 1 som Gigolovic og Arp. Så havde det været os i top-6 sidste sæson i stedet for Viborg. Nå, det kan vel nås endnu, men kan godt forstå hvis Zorniger aldrig har følt at han har fået optimale arbejdsbetingelser.

Comment

Zorninger sagde faktisk indirekte at Troels havde stillet ham et top 6 hold i udsigt da han sagde ja til OB. Sådan gik det jo ikke. Og ja han nærmest lo da han fik at vide at Troels lige havde gentaget top 6. Z nævnte de fem topklubber som var klart bedre end OB så der skal ske noget væsentlig tilgang for at det kan lade sig gøre. Og ikke 31.august.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              slut...1-0 Viborg, rimelig lige kamp.

Syntes OB kommer ok fra land - men der mangler tydeligvis forstærkninger. Forsvaret må være første prioritet, men derefter følger angrebet altså...det er ikke godt nok det vi har deroppe.

Ouedraogo er min MOM
                              Det er klart vi er tynde deroppe med Grot ude, men jeg tror egentlig Keskinen bliver en stor åbenbaring, som Arp kan lege lidt mere med kombinationsmæssigt end vores øvrige angribere, som stort set kun kan løbe dybt.
                              De får også bedre arbejdsbetingelser når det bliver Ansi og Falk vi får ind på midtbanen.
                              Forsvarsmæssigt klarer vi den vel bedre end ventet. Man aner bare hele tiden nogle usikkerheder nede bagved. Forhåbentligt bliver det bedre med Yttergaard dernede og Askou, som må forventes at træde ind når han er klar.

På den positive side, så spiller VFF dårligere end jeg normalt ser dem hjemme. Langt henad vejen er det vores fortjeneste. Vi tvinger gentagende gange dem til at spille den helt ned til keeperen, der må slå den langt, hvorefter vi vandt mange andenbolde, og derpå erobrede spillet. Her havde jeg forventet vi var blevet domineret meget mere af et nornalt pasningsstærkt VFF-hold. Vi virker til at være i en god forfatning fysisk og det kan komme os til gode her i begyndelsen af sæsonen, når vi får flere profiler tilbage fra skader.
                              Vi ser vel VFF have 3 kramper de sidste 20 min. Det burde vi have straffet, men når det er ungdomsspillere vi selv må skifte ind til sidst, så bliver presset ikke tilstrækkeligt tungt. Havde vi bare haft en fit falk, Ansi, Grot og Martin til sidst, så tror jeg minimum vi stod med 1 point nu.

...Men hvis og hvis bliver vi ikke tophold af. Det var en røvsyg start og vi skal rejse os næste gang, hvor der endnu engang venter en forventelig udfordre om en top 6-placering

Comment

Hvor er det ringe Bonde ikke trækker et gult kort ved målet. Han havde al den tid han skulle bruge til at gribe Jørgensen i trøjen.
                                Fandme skandaløst.

Comment

Working...
                                X