Øv. Det gik som man havde tænkt. Jeg synes dog vi lige så godt kunne have vundet. Vi er dog alt for uskarpe.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026
Collapse
X
-
Lidt svær kamp at forholde sig til. Synes egentlig vi leverer fint, og Viborg er som sådan ikke bedre. De fleste spillere leverer udmærket. Bonde ser godt nok lidt tung ud, og ligner ikke en spiller man vil have spiller alt for mange minutter, og Adam Sørensen ligner meget den Adam Sørensen vi kender. Og så er det tydeligt at angrebet skal forstærkes. Men lovende debut af Keskinen, som jeg synes var vores stærkeste mand.
- Likes 3
Comment
-
det kan ikke være planen vi skal have tre pladser i truppen til den centrale midt optaget af tre akademister. Min. en bør man forsøge at sende videre...nok også to. Så gør man også vejen til spilletid lidt kortere for hvem der så er tilbage.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Måske er ham og ordspillemanden ikke så afstemte ift. Hvad der kan forventes af de unge til den centrale midt
Comment
-
Bonde skal bare ikke være starter - det vil hjælpe. Så kan han skiftes ind de sidste 15-20 min og være aflastningsspiller. Samme med Therkildsen - hjalp at få ham på backen, men han skal jo ikke være starter. Ideelt set gælder det samme for Adam...Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægEn ok præstation. Vi havde klart flest afslutninger . Vi skal have en god angriber så de to lidt kluntede tyskere ikke er på banen samtidig.Håber Bonde bliver lige så god som før skaden og snart.
- Likes 2
Comment
-
Nå vi er igang og med den trup vi har pt. er resultatet lidt forventeligt men lort.... Kom igenDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Jeg vælger at se det som at det kommer til at ske i hver kamp. Men et nederlag er træls og specielt i sådan en kamp som denne.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvilket er skidt da det er den del af holdet vinger satset på …
jamen så ligger vi sidst indtil videre ..Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Udover ved Viborgs mål (som ikke kun var hans skyld), så spillede Gomez da en fremragende kamp ellers?
Bonde skal vidst kun være nødreserve.. Så må enten Juul, Friis eller Lassen stå foran ham.
Keskinen er rigtig god. Ham og Arp finder også hinanden rigtig godt.
Ganaus og Niemic var ret væk i dag. Lad os håbe de kan komme efter det.
- Likes 4
Comment
Comment