Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Niemiec officielt meldt ude resten af sæsonen...
    Jona Niemiec pådrager sig knæskade og har lang pause i vente
    Holy....

God bedring! Det var sgu voldsomt
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja - og Niemiec er nu ude i op til resten af sæsonen iflg OB...

jagten på forstærkning til angrebet skal speedes op
      Enig. Nu skal der vel hentes 3 ind ihverfald

Håbet er at vi kan vinde mandag så der er ro på bagsmækken i klubben selvom det driller med mange skader

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Nu skal der vel hentes 3 ind ihverfald

Håbet er at vi kan vinde mandag så der er ro på bagsmækken i klubben selvom det driller med mange skader
        jeg er med på vi ikke vandt en eneste gang over Silkeborg i sidste sæson, og vi er skadesplaget.

Men de har ny træner efter Kent har været der i mange sæsoner, Larsen i målet - som altid stod godt mod os, og Adamsen er også væk. Det skal give 3 point.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er med på vi ikke vandt en eneste gang over Silkeborg i sidste sæson, og vi er skadesplaget.

Men de har ny træner efter Kent har været der i mange sæsoner, Larsen i målet - som altid stod godt mod os, og Adamsen er også væk. Det skal give 3 point.
          Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.
            Dét er vi helt enige om.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Jeg er også bekymret for vores offensiv. Vi kom til hæderligt med chancer imod VFF, men var gevaldigt i knibe imod Sønderjyske. Nu mangler vi to offensivspillere yderligere og Grot formoder jeg fortsat ikke er til mere end maksimalt et kort indhop.

Thomasberg bliver udfordret på sine taktiske egenskaber frs start. Til gengæld ef det nok en af hans styrker ar få maksimalt ud af et begrænset materiale. Vi så senest Adam på højre fløj. I skadessituationer som vores nuværende, bliver der nok andre ligende forsøg med spillere på uvante pladser

Comment

Der skal rodes lidt i værktøjskassen i de kommende træninger.

Punkt 1, må der absolut ikke komme flere skader. Er der nogle af de skadede der er i spil til næste kamp?

Jeg håber der arbejdes på et alternativ til højre kant, kunne man ikke prøve at bytte Keskinnen og Adam, han må da alt andet lige føle sig bedre tilpas i venstre side også på bekostning af at venstre side bliver mere tynd, men når McCoy kommer i overlap, tror jeg samspillet med ham og Keskinnen kunne blive bedre end med Adam.

Ganaus alene på toppen giver heller ikke meget, men der er vel nærmest ingen alternativ.

Så skal Falk også gerne have en god uge og finde tilbage til et lidt højere niveau, sammen med McCoy

Men det er en svær øvelse, skader og manglende indkøb taget i betragtning, TT har meget svære, faktisk umulige betingelser i den her periode.

Comment

Jeg var kort forbi tidligere. De prøvede AS på venstre back og Krølle på højre kant. Alt andet uændret. Grot spillede med for reserverne, Arp løb rundt om banen.

Absa var nede og kigge. Comeback og kort lejekontrakt, TB :)…….

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg var kort forbi tidligere. De prøvede AS på venstre back og Krølle på højre kant. Alt andet uændret. Grot spillede med for reserverne, Arp løb rundt om banen.

Jeg kan godt lide formuleringen, når nu der rent faktisk er tale om en venstre back
                    spøg til side,

Håber Magnus A får lov til at prøve højre kant fra start. Adam er ikke nogen succes der.

Comment

Lugter ikke af comeback til Arp søndag.
                      jeg kan sagtens unde Krølle en startplads, men jeg forstår ikke, hvis ikke også han forsøger McCoy længere fremme, slm skadessituationen ser ud nu. Terkel virker rimelig fortrolig med sin højreback og McCoys fart, fysik og gennembrudskraft kan jeg sagtens se værdi i på midtbanen.

AS på venstre back synes jeg også giver mening. Yttergaard dækker pænt op, men er jo stopper og ikke back. I en kamp vi skal frem og vinde, så skal vi stille så offensivt op som muligt. Når vi så ikke rigtig nogle angribere har, kan vi da i det mindste undgå at stille med en stationær back.

Jeg er i øvrigt tilhænger af et forsøg på 3-5-2 slm tidligere omtalt herinde. Det giver mening som truppen står lige nu

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

jeg kan sagtens unde Krølle en startplads, men jeg forstår ikke, hvis ikke også han forsøger McCoy længere fremme, slm skadessituationen ser ud nu. Terkel virker rimelig fortrolig med sin højreback og McCoys fart, fysik og gennembrudskraft kan jeg sagtens se værdi i på midtbanen.

AS på venstre back synes jeg også giver mening. Yttergaard dækker pænt op, men er jo stopper og ikke back. I en kamp vi skal frem og vinde, så skal vi stille så offensivt op som muligt. Når vi så ikke rigtig nogle angribere har, kan vi da i det mindste undgå at stille med en stationær back.

Jeg er i øvrigt tilhænger af et forsøg på 3-5-2 slm tidligere omtalt herinde. Det giver mening som truppen står lige nu
                        Hvis han ikke mærker noget til anklen i morgen og de evt kan tape den godt op er det bestemt ikke umuligt at han kan lave et indhop søndag. Grot er nok også tæt på med vores situation i mente til et 5-10 min indhop.
                        Måske en ny spiller også kan nå at komme ind?(min kilde vidste intet om det der blev snakket om tidligere).
                        Så ligner det da lidt

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Terkel er bedre til træning, end jeg måske lige havde troet. Jeg var der bare et kvarter, men han nåede faktisk at lave flere ret fine ting rent teknisk.

Altså, han er ikke starter, men han overraskede mig positivt.

Comment

Terkel er bedre til træning, end jeg måske lige havde troet. Jeg var der bare et kvarter, men han nåede faktisk at lave flere ret fine ting rent teknisk.

Altså, han er ikke starter, men han overraskede mig positivt.
                            Det var nøjagtigt samme oplevelse jeg havde af ham i lørdags. Der er håb endnu

Comment

Working...
                            X