Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningen sæson 26/27
Collapse
X
-
Enig. Nu skal der vel hentes 3 ind ihverfaldOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - og Niemiec er nu ude i op til resten af sæsonen iflg OB...
jagten på forstærkning til angrebet skal speedes op
Håbet er at vi kan vinde mandag så der er ro på bagsmækken i klubben selvom det driller med mange skader
- Likes 1
Comment
-
jeg er med på vi ikke vandt en eneste gang over Silkeborg i sidste sæson, og vi er skadesplaget.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Nu skal der vel hentes 3 ind ihverfald
Håbet er at vi kan vinde mandag så der er ro på bagsmækken i klubben selvom det driller med mange skader
Men de har ny træner efter Kent har været der i mange sæsoner, Larsen i målet - som altid stod godt mod os, og Adamsen er også væk. Det skal give 3 point.
Comment
-
Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er med på vi ikke vandt en eneste gang over Silkeborg i sidste sæson, og vi er skadesplaget.
Men de har ny træner efter Kent har været der i mange sæsoner, Larsen i målet - som altid stod godt mod os, og Adamsen er også væk. Det skal give 3 point.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Dét er vi helt enige om.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.
Comment
-
Jeg er også bekymret for vores offensiv. Vi kom til hæderligt med chancer imod VFF, men var gevaldigt i knibe imod Sønderjyske. Nu mangler vi to offensivspillere yderligere og Grot formoder jeg fortsat ikke er til mere end maksimalt et kort indhop.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.
Thomasberg bliver udfordret på sine taktiske egenskaber frs start. Til gengæld ef det nok en af hans styrker ar få maksimalt ud af et begrænset materiale. Vi så senest Adam på højre fløj. I skadessituationer som vores nuværende, bliver der nok andre ligende forsøg med spillere på uvante pladser
Comment

Comment