Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB har åbentbart ikke travlt, det skriger til himlen at man melder top 6 ud, og snakker om at man ikke kan andet. Vorherre bevares. Hvordan skal vi fans blive ved at tro på projektet. Når der indtil nu er signet 2 spillere hvor af den ene ikke ser ret god ud. Forsvaret er tyndt og vi kommer igen til at lukke mange mål ind. Det bliver igen en middelmådig sæson med enkelte gode kampe og en masse lige ved og næsten præcis som vi kender OB. Med mindre TB køber nogle
    rigtige gode forsvarsspillere meget hurtigt. Ellers får vi en dårlig start .

Comment

Ledelsen kan simpelthen ikke være bekendt over for os fans at være så passive. Jeg vil ikke engang bruge ordet pinligt. Det kan ikke passe man ikke kan have en mere eller mindre klar trup til sæsonstart her 14 dage før. Der skal mirakler til at jeg kommer til at glæde mig til sæsonstart. Føj Troels og Co.

Comment

Man snakker og taler meget om ny identitet. Der er ikke sket en skid. Middelmådighed og en masse snak der ikke rykker noget som helst. Folk griner ad OB og alle de flotte ord.Se bare ombygning af stadion, det er heller ikke sket noget. Det er hårdt at være vidne til den måde vi gang på gang fyldes med utopier og flotte ord. Men hvad bliver det til OB

Comment

Mon ikke det bliver et tilsvarende resultat på fredag

Comment

Hvis Julius,Falk og Suhonen ikke er klar og en ny venstre back og en ny central forsvars spiller. Så er truppen mega tynd og så får vi klø af FCM.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Ledelsen kan simpelthen ikke være bekendt over for os fans at være så passive. Jeg vil ikke engang bruge ordet pinligt. Det kan ikke passe man ikke kan have en mere eller mindre klar trup til sæsonstart her 14 dage før. Der skal mirakler til at jeg kommer til at glæde mig til sæsonstart. Føj Troels og Co.
              4 afgange har man kunne se på 6 måneders afstand.
              Bjørn Paulsen, Trybull, owousu, Grubbe.
              2 afgange har man selv accepteret uden at have erstatning klar. Ejdum og Burgy. Hvis man finder det så pokkers svært at købe en midtstopper skulle man måske ikke takke ja før man har en på plads.
              Er Burgy god nok? Måske ikke men han er bedre end ingenting.
              Vi starter nu med McCoy i midterforsvaret. Endnu en brik ude af plads.
              En lang opstartsfase som vi har spildt på at have spillere på tilfældige pladser.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Så skal vi være heldige. Fcm er en helt anden størrelse end Brøndby.
                Der er ikke en eneste i Brøndby der kan forstærke FCM.

Comment

Hvad var meningen med at hente en dyr Zorniger når det ikke bliver fulgt op?
                  Det er sgu da helt til hest.

Amatører hele bundet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hvad var meningen med at hente en dyr Zorniger når det ikke bliver fulgt op?
                    Det er sgu da helt til hest.

Amatører hele bundet.
                    Det må være for at vores u19 drenge kan få en lang og hård opstart og få spillestilen ind under huden...

Comment

Knægten på 9 spurgte hvorfor vi tabte og har solgt alle vores spillere uden at købe nye. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal svare

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Knægten på 9 spurgte hvorfor vi tabte og har solgt alle vores spillere uden at købe nye. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal svare
                        Det er svært at handle i starten af vinduet må vi forstå. Med mindre man handler i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                          Therkildsen kan umuligt være tilltænkt som starter.
                          Erstatning for Grubbe …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

#træningskamp

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Ikke at er glad om situationen men der er stadig to uger til sæsonstart.
                              Og TB kender AZ så han ved at han spiller med ilden hvis han ikke leverer hurtigt.
                              Tror ikke man kan afspise AZ med den trup vi aktuelt har for sæsonstart.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hov hov. TB har jo hentet Therkildsen som erstatning.
                                Therkildsen blev næppe hentet som erstatning for Leeroy. McCoy er "erstatningen". Tror Therkildsen blev hentet fordi han kan dække flere pladser som backup.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X