Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Er der en liveblog et sted når nu man ikke vil støtte Brøndby med penge?

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
      En start der kalder på et Hydration Break eller now't
      En start der kalder på omgående transfers ind til det forsvar.

Det kan blive virkelig grimt i kampe med noget på spil, hvis vi skal spille mere end fire minutter med Therkeldsen og Sørensen på banen samtidig.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Altså frem af banen, synes jeg faktisk der er meget spændende. Vi er gode til at spile bolden godt frem.

Niemic med en direktør afbrænder, efter godt indlæg af Adam på kant af felt

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Er der en liveblog et sted når nu man ikke vil støtte Brøndby med penge?
          OB har haft et fint angreb hvor Sørensen smider et rigtig godt indlæg til Arp som har en sløj afslutning.

BIF med et indlæg igen uden Sørensen indgriben, Therkelsrns mand får ugeneret lov at heade den ind foran mål hvor en afslutning reddes af MH.

817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Altså frem af banen, synes jeg faktisk der er meget spændende. Vi er gode til at spile bolden godt frem.

Niemic med en direktør afbrænder, efter godt indlæg af Adam på kant af felt
            Bar det ikke Arp ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              OB har haft et fint angreb hvor Sørensen smider et rigtig godt indlæg til Arp som har en sløj afslutning.

BIF med et indlæg igen uden Sørensen indgriben, Therkelsrns mand får ugeneret lov at heade den ind foran mål hvor en afslutning reddes af MH.
              Adam Sørensen virker altid på mig, at han aldrig er blevet skolet til at forhindre indlæg.

MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Ved godt at FCM er længere fremme end Cardiff (der skal spille Championship om en måneds tid), men sidstnævnte lignende jo træningskegler og unge spillere som Bak, Etim og Gogorza boltrede sig og skal nok ryge for meget store beløb.

Glæder mig vildt til at se kampen på fredag og hvor vi selv står inden sæsonstart... og specielt duellen mellem Adam og Osorio/NK

P.S. FCM vandt 6-0 i Wales
                Last edited by Online; i går, 14:25.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Bar det ikke Arp ?
                  Nej, kommentareren bytter hele tiden rundt på Niemic og Arp

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Ved godt at FCM er længere fremme end Cardiff (der skal spille Championship om en måneds tid), men sidstnævnte lignende jo træningskegler og unge spillere som Bak, Etim og Gogorza boltrede sig og skal nok ryge for meget store beløb.

Glæder mig vildt til at se kampen på fredag og hvor vi selv står inden sæsonstart

P.S. FCM vandt 6-0 i Wales
                    Du er svært begejstret for FCM, hva?

Comment

For 3. Gang på 25 min, får Vallys en helt uprovokeret chance i ryggen på Therkildsen.

Comment

Therkildsen kan umuligt være tilltænkt som starter.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Du er svært begejstret for FCM, hva?
                          Næææ, det er bare vores næste modstander og sidste test inden sæsonstart

Comment

Ejdum på kludempl til 2-0

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Adam Sørensen virker altid på mig, at han aldrig er blevet skolet til at forhindre indlæg.

MvH ChrisOB
                              enig , det er ent meget lavt antal han formår at forhindre.
                              Generelt så navigerer han helt håbløst defensivt.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                                Therkildsen kan umuligt være tilltænkt som starter.
                                Han får Niclas Mouritsen til at ligne en forsvarer som kunne gå direkte ind på det Spanske landshold.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X