Er der en liveblog et sted når nu man ikke vil støtte Brøndby med penge?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningen sæson 26/27
Collapse
X
-
En start der kalder på omgående transfers ind til det forsvar.Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægEn start der kalder på et Hydration Break eller now't
Det kan blive virkelig grimt i kampe med noget på spil, hvis vi skal spille mere end fire minutter med Therkeldsen og Sørensen på banen samtidig.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
OB har haft et fint angreb hvor Sørensen smider et rigtig godt indlæg til Arp som har en sløj afslutning.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægEr der en liveblog et sted når nu man ikke vil støtte Brøndby med penge?
BIF med et indlæg igen uden Sørensen indgriben, Therkelsrns mand får ugeneret lov at heade den ind foran mål hvor en afslutning reddes af MH.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Adam Sørensen virker altid på mig, at han aldrig er blevet skolet til at forhindre indlæg.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOB har haft et fint angreb hvor Sørensen smider et rigtig godt indlæg til Arp som har en sløj afslutning.
BIF med et indlæg igen uden Sørensen indgriben, Therkelsrns mand får ugeneret lov at heade den ind foran mål hvor en afslutning reddes af MH.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Ved godt at FCM er længere fremme end Cardiff (der skal spille Championship om en måneds tid), men sidstnævnte lignende jo træningskegler og unge spillere som Bak, Etim og Gogorza boltrede sig og skal nok ryge for meget store beløb.
Glæder mig vildt til at se kampen på fredag og hvor vi selv står inden sæsonstart... og specielt duellen mellem Adam og Osorio/NK
P.S. FCM vandt 6-0 i WalesLast edited by Online; i går, 14:25.
Comment
-
Du er svært begejstret for FCM, hva?Oprindeligt indsendt af Online Se indlægVed godt at FCM er længere fremme end Cardiff (der skal spille Championship om en måneds tid), men sidstnævnte lignende jo træningskegler og unge spillere som Bak, Etim og Gogorza boltrede sig og skal nok ryge for meget store beløb.
Glæder mig vildt til at se kampen på fredag og hvor vi selv står inden sæsonstart
P.S. FCM vandt 6-0 i Wales
- Likes 1
Comment
Comment