Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg vælger at tro, at det ikke betyder, Nykøbing FC er bedre end os, trods alt.
    Det tror jeg heller ikke de er. Vi har jo vundet over Hillerød og Kolding i opstarten. Men stadigvæk
    Det siger noget om at vores hold nok ikke helt er der hvor den skal være..

Jeg forlanger på ingen måde en færdig trup her midt Juli. Men havde godt nok heller ikke forventet dette hvor det føles som om at vores trup er splittet i atomer ifm kontraktudløb, tidlige salg og skader

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg vælger at tro, at det ikke betyder, Nykøbing FC er bedre end os, trods alt.
      Det var i hvert fald i højere grad et reservehold BIF stillede med imod NFC. Men der er da ingen tvivl om, at det hold vi stillede med i lørdags er langt fra konkurrencedygtigt. Jeg tror da heller ikke nogen i klubben bilder sig andet ind. Enhver kan se, at vores trup står et meget dårligt sted pt.
      Last edited by Agbre; 14-07-2026, 12:59.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Det var i hvert fald i højere grad et reservehold BIF stillede med imod NFC. Men der er da ingen tvivl om, at det hold vi stillede med i lørdags er langt fra konkurrencedygtigt. Det både tror jeg da heller ikke nogen i klubben bilder sig ind. Enhver kan se, at vores trup står et meget dårligt sted pt.
        Helt enig - i forhold til superligaen - men jeg tror nu nok, vi ville kunne deale med 2. division.

Comment

Fcm kampen er lavet om til 2 gange 45 min i stedet for 3 da ob ikke kan stille hold til en 3 halvleg. Det er sku lidt pinligt

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Fcm kampen er lavet om til 2 gange 45 min i stedet for 3 da ob ikke kan stille hold til en 3 halvleg. Det er sku lidt pinligt

https://www.fcm.dk/nyheder/victor-ba...os-en-hel-del/

Der er gratis adgang til generalprøven mod OB, men der skal hentes en billet. Kampen spilles på MCH Arena og Faxe Kondi-tribunen vil være åben med unummererede pladser.

Opgøret afvikles som 2 x 45 minutter i stedet for de oprindeligt planlagte 3 x 45 minutter, da OB ikke har mulighed for at stille hold til tre halvlege.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

https://www.fcm.dk/nyheder/victor-ba...os-en-hel-del/

Der er gratis adgang til generalprøven mod OB, men der skal hentes en billet. Kampen spilles på MCH Arena og Faxe Kondi-tribunen vil være åben med unummererede pladser.

Opgøret afvikles som 2 x 45 minutter i stedet for de oprindeligt planlagte 3 x 45 minutter, da OB ikke har mulighed for at stille hold til tre halvlege.
              Der var 20 mand til træning i dag. De 4 var målmænd. Så 16 markspillere. Mange unge, og Askou var med.
              Det jeg nåede at se var meget taktik. Helt vildt så meget tid Zorniger bruger på at forklare hvordan han vil have de går i pres.

Comment

Streames kampen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Streames kampen?
                  Fcm streamer kampen. Det er gratis.

Comment

Seks træninger og en enkelt kamp inden sæsonstart

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Seks træninger og en enkelt kamp inden sæsonstart
                      Nu skal du tage den med ro, og ikke gå i panik. Må vi forstå er vejen frem. Hvad er det der sker ?
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Nu skal du tage den med ro, og ikke gå i panik. Må vi forstå er vejen frem. Hvad er det der sker ?
                        Okay, det skal jeg nok... og følge de fire profiler, der med næsten enslydende meget lange "såkaldte dybe analyserende" indlæg, fortæller os andre (mens de kløer hinandens rygge), hvilke fantaster vi er og intet forstår af TBs store faglighed og strategiske evner i en kaotisk verden...
                        Last edited by Online; i går, 18:45.

Comment

Okay, det skal jeg nok... og følge de fire profiler, der med næsten enslydende meget lange "såkaldte dybe analyserende" indlæg, fortæller os andre (mens de kløer hinandens rygge), hvilke fantaster vi er og intet forstår af TBs store faglighed og strategiske evner i en kaotisk verden...
                          Gider du godt at F**** af! Er der nogle, om nogen, på dette forum der nurser hinanden på et vanvittigt plan er det dig og en håndfuld andre. Dette forum er fyldt med gentagende brok og og dine utallige nedladenheder mod klubben - Ja pt er det måske forståeligt til en rimelig grad (med brokken), men som en ponterede forleden var det også sådan i sølv-årene og i er nogle få der har dræbt dette forum med evenelig negativitet. Smut op og støt Herning som du elsker og beundre så højt! Du kan jo tage Mads Abrahamsen med det op (smiley I/A) (der er ingen langemands smiley)
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Gider du godt at F**** af! Er der nogle, om nogen, på dette forum der nurser hinanden på et vanvittigt plan er det dig og en håndfuld andre. Dette forum er fyldt med gentagende brok og og dine utallige nedladenheder mod klubben - Ja pt er det måske forståeligt til en rimelig grad (med brokken), men som en ponterede forleden var det også sådan i sølv-årene og i er nogle få der har dræbt dette forum med evenelig negativitet. Smut op og støt Herning som du elsker og beundre så højt! Du kan jo tage Mads Abrahamsen med det op (smiley I/A) (der er ingen langemands smiley)
                            Hørt!!!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Imponerende at du på så få sætninger kan skrive så meget vrøvl

Hvorfor trækker du Mads ind i det her

Du vil give mig en langemand... jeg tror, du trænger til et kram fra dine nærmeste...

Comment

Imponerende at du på så få sætninger kan skrive så meget vrøvl

Hvorfor trækker du Mads ind i det her

Du vil give mig en langemand... jeg tror, du trænger til et kram fra dine nærmeste...
                                Måske det mestendels bare handler om, at du ikke holder
                                en ret fed debatkultur.

Det virker grundlæggende som om, at du har en grundindstilling, der er provokation, for provokationens skyld, hvilket jeg synes er synd, for jeg har da også oplevet, at du såmænd sagtens kan have både saglighed og dybde.

For det meste lægger jeg mærke til din “byline”
                                i forbindelse med enhver tænkelig mulighed for at
                                nedgøre Troels Bech - upåagtet hvor tynd en kausalitet, du kan fremdrive. Eller også så kan du slet ikke få armene ned over Midtjylland og Horsens, som du har en sær fascination af - og det er sgu cool nok. Enhver sit eget og det der med floats your boat etc. men hvis du ikke forventede at høre for det i ny og næ, så er du sgu nok på det forkerte forum.

Den samlede Online-pakke frembringer jo så bare en gang i mellem den slags reaktioner, som du har fået ret mange gange i årene herinde, ja foruden brugere der slet og ret har blokeret dig, fordi de ikke magter at tage stilling til dig.

At din grundindstilling til endnu en reaktion på din debatform er at påpege mandens fejl, og lidt nedladende mene, at han trænger til et kram, fremfor at undre dig selv over, hvorfor det altid er dig, der får de her reaktioner kan jo undre grumme meget, men jeg går ud fra det må være fordi du vitterligt ikke selv kan se det.

Jeg har ingen beef med dig, men jeg finder dit forrige opslag, møntet slet skjult på mig, for bare endnu et opslag i rækken af besynderlige provokationer, du har behov for at komme ud med. Og det er sgu også helt i orden. Gør din ting.

Men det kan undre mig, at når så mange andre reagerer på dit til tider lidt for bralrede og provokerende udtryk, at du så ikke tager det til efterretning i højere grad.

Comment

Working...
                                X