Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
    Azer Busuladzic styrer midtbanen
    Høegh! Kommer i vejen for rigtig meget!
    Falk er god, men han er en skidt afslutter. Kirkeskov, havde en god debut.

    Comment


      #17
      Mange om buddet idag.
      Men er nød til at give den til Falk. Han var bare klasse i dag...

      hvis Ajax har kigget med i dag må de godt nok være lune i trusserne efterhånden..
      frem med et stort 2 cifret million beløb tak. Ellers beholder vi ham

      Comment


        #18
        Azer

        Comment


          #19
          Høegh synes jeg er MOM. Han havde vildt mange gode indgreb set over hele kampen.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Kirkeskov fordi det er vidunderligt dejligt at have en rigtig vb på pladsen 😄
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Azer her.

              Dejligt og se Emil Larsen, som jeg syntes spillede godt i dag, manglede lige den skarphed der havde gjort ham til MOM.

              Falk dejligt og se ham arbejde hårdt for det.

              Schoops indhop var jo fatalt dårligt, suk.

              Comment


                #22
                Helt sikkert Azer Glæder mig til han kan klare 90 min så vi bliver fri for Schoop
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #23
                  Azer

                  Comment


                    #24
                    Jeg havde også Azer oppe øverst på min liste, men det er helt tydeligt ham der slipper sin mand, da Kristensen kommer fri til scoring. Når man koster et mål, bliver man ikke mom i min bog. Men meget enig i, at han skal være fast på midten. Man slår sig på ham, og han er god begge veje. En ægte boks-til-boks spiller. Dejligt.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg havde også Azer oppe øverst på min liste, men det er helt tydeligt ham der slipper sin mand, da Kristensen kommer fri til scoring. Når man koster et mål, bliver man ikke mom i min bog. Men meget enig i, at han skal være fast på midten. Man slår sig på ham, og han er god begge veje. En ægte boks-til-boks spiller. Dejligt.
                      Og meget bedre end Skulason generelt..

                      Få nu forlænget med den mand!!!!!!

                      Comment


                        #26
                        Fandme lækkert at have Azer tilbage! Men Kirkeskov får min stemme. Flot, flot debut, med god indsats i begge retninger! Ham glæder jeg mig til at se igen :-)
                        Falk bryder igennem (som altid), men brænder for meget til at få min stemme.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg havde også Azer oppe øverst på min liste, men det er helt tydeligt ham der slipper sin mand, da Kristensen kommer fri til scoring. Når man koster et mål, bliver man ikke mom i min bog. Men meget enig i, at han skal være fast på midten. Man slår sig på ham, og han er god begge veje. En ægte boks-til-boks spiller. Dejligt.
                          Synes også Lasse Nielsen så skidt ud der, men var på stadion og skal lige finde en genudsendelse.
                          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            Azer her.

                            Dejligt og se Emil Larsen, som jeg syntes spillede godt i dag, manglede lige den skarphed der havde gjort ham til MOM.

                            Falk dejligt og se ham arbejde hårdt for det.

                            Schoops indhop var jo fatalt dårligt, suk.
                            Øh det må da være en generel holdning. Der hvor jeg stod roste vi ham da flere gange. Især overblikket til at vælge den sikre aflevering men især de inteligente tilbageløb. Hvor han er god til at bremse mostandernes
                            Kontra ved at løbe så afleveringen dybden ikk kan slås. Han havde 2 vigtige idag fint indhop

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                              Synes også Lasse Nielsen så skidt ud der, men var på stadion og skal lige finde en genudsendelse.
                              Enig. Han pressede for meget op og blev sat af som jeg så/husker det.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                                Synes også Lasse Nielsen så skidt ud der, men var på stadion og skal lige finde en genudsendelse.
                                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-kaelen-kasse/
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X