Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg var desværre forhindret i at se kampen, da min farfar fyldte 90...

    Er der nogen der ved om kampen bliver genudsendt i nærmeste fremtid?? :)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
      Jeg var desværre forhindret i at se kampen, da min farfar fyldte 90...

      Er der nogen der ved om kampen bliver genudsendt i nærmeste fremtid?? :)
      Synes ikke jeg kunne finde noget på det, men du kan lure her:

      http://www.tv3sport.dk/tv-guide

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Synes ikke jeg kunne finde noget på det, men du kan lure her:

        http://www.tv3sport.dk/tv-guide

        MvT

        Mange tak.. Jeg lurer på det :) måske canal8 eller 9 gør det :D

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Azer får min stemme! Håbløst at han bliver pillet ud i stedet for schoop
          Azer var jo helt færdig, han har ikke spillet 90 min. i meget lang tid pga. sin skade.


          OT: Giver den til Skúla. Endelig går han forrest som anfører og knokler igennem. 2x krampe undervejs siger en del.

          Comment


            #35
            Falk får min stemme. Hans niveau i dag er tæt på internationalt topniveau, og man kan kun håbe for ham, at han får lært at afslutte ordentligt, for så tror jeg han kan komme rigtig langt med hans karriere.

            Som så mange andre har sagt er der mange om buddet, og synes egentlig ikke at der er nogen som spiller dårligt i dag. Selvom om alt ikke lykkedes for alle, så var der vilje og fight fra hele banden, og er der det hver gang, så er vi et svært hold at slå. Utroligt ærgerligt, at vi ikke få 2-0 målet som nok ville have lukket kampen, det havde gutterne fortjent.

            MOM = Falk

            Comment


              #36
              Kirkeskov

              Comment


                #37
                Helt klart Rasmus Falk. Ved godt, at han ikke kan afslutte, men hans vendinger og blik for spillet er til tider international klasse. Han leverede desuden et stort stykke løbearbejde og var flere gange mand for nogle tacklinger. Jeg stemmer på Rasmus Falk.

                Men jeg var også imponeret af Kirkeskov. Der var rigtigt mange fine præstationer, hvorfor det er virkelig ærgerligt, at vi ikke vinder.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #38
                  "stiften" giver i dagens avis topkarakter til Falk med et 10 tal
                  Kirkeskov som får mange stemmer herinde får et blødt 4 tal, ellers fordeler de karakterene således. Skalaen er den velkendte fra -3 til 12
                  ...........MT 7
                  ..KL 4 LN 4 DH 7
                  Spell 4 Azer 7 Ari 4 MK 4
                  ..........RF 10 EL 4
                  Bodul 02
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Sjovt som man ser tingene forskelligt... ;o)
                    Jeg synes hele holdet kæmpe forbilledligt i dag - og hvis holdet bliver ved med at kæmpe og prøve at spille bold på denne her måde, så skal der nok komme points på tavlen!
                    Men kan se at rigtig mange har Azer som MoM - hvilket De har fuld ret til. Jeg tænker bare, om hvor De har set noget, som jeg er gået fuldstændig glip af på Stadion - eller om det bare er et udtryk for, at De meget gerne ser Schoop af holdet? ;o)
                    Jeg synes slet ikke, at Azer var dårlig - jeg mener bare, at han næsten havde boldtab, hver gang han havde bolden. Vi sad da et par stykker og talte om, at det var vildt ærgerligt med alle hans boldtab, for det kunne have startet en masse angreb, hvis de ikke var sket...
                    Nuvel. Jeg bed specielt mærke i Daniel Høegh i dag!! Når man tænker tilbage på, hvor usikker han har virket i tidligere kampe, hvis tingene ikke lige lykkedes - så synes jeg personligt (og jeg er langt fra et fodboldorakel - bevares) at man godt kan tale om, at Daniel Høegh havde hans gennembrudskamp i dag!! I anden halvleg er der nogle bolde der - uheldigt for ham - slipper forbi. Og modsat tidligere kampe kommer han tilbage og fighter 100% og tackler igennem og derved afværger en mulig chance rigtig mange gange!! Det var super fightet og rigtig god mental indstilling - synes jeg. Han lignede slet ikke en spiller, som virkede ung, usikker og bange for at lave fejl. Specielt dét at han et par gange miste 1. forsøget på at cleare bolden - men så alligevel kæmper sig tilbage og vinder mange tacklinger som der ikke bliver holdt igennem på - selv inde i feltet, synes jeg, vidner om en spiller der tror på egne evner og ikke længere fokuserer på mulige fejl - men bare tror på, at tingene lykkedes! Stærkt mentalt og super godt spillet.
                    Så jeg tror, at jeg giver Daniel Høegh min stemme. Men jeg synes generelt bare at hele holdet får den i dag! Brandkamp!
                    Og fedt at læse, at TB stadig ikke er tilfreds!!! ;o)

                    Comment


                      #40
                      Uden tvivl Falk
                      Nu går fremad

                      Comment


                        #41
                        TB

                        Med falk som runner up

                        Det ligner, at Jesper Hansen har været en dygtig mand i forhold til at se de her 1. div spillere kunne præstere godt!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af obtais Se indlæg
                          TB

                          Med falk som runner up

                          Det ligner, at Jesper Hansen har været en dygtig mand i forhold til at se de her 1. div spillere kunne præstere godt!
                          Tjaa, Kirkeskov var spottet af alle, Azer var et stærk køb, men så er det jo også det... og så ser jeg endda bort fra Kryger købet...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tjaa, Kirkeskov var spottet af alle, Azer var et stærk køb, men så er det jo også det... og så ser jeg endda bort fra Kryger købet...
                            Tror alle gerne vil se bort fra Kryger købet

                            Comment


                              #44
                              Kirkeskov. Dejligt med en reel venstreback.

                              Falk som runner-up

                              Comment


                                #45
                                Der er heldigvis mange om buddet i dag, men har altså svært ved at give den til Falk, ja han gør det fantastisk, men nej hvor skal han afslutte bedre/se sine medspillere. Azer er så herlig at se på og bryder det meste i 1. halvleg. Kirkeskov var den helt store åbenbaring som virkelig knoklede igennem og uden at have stats på det, må han være en af dem der løb mest, han kom godt frem og var alligvel med tilbage hver gang.
                                Men min stemme går til høegh, nej hvor var det en fornøjelse at se ham tilbage på det niveau. Han knoklede, tacklede og fightede sig igennem alt. Blev godt nok bange da han var nede at ligge, men heldigvis kom han ind igen og fortsatte hvor han slap. Jeg må indrømme at jeg i modsætning til mange andre ikke er så bekymret omkring det at holde 0´et hvis vi spiller med de 3 drenge dernede, for der bliver godt nok tacklet igennem og kæmpet.

                                MOM: Daniel Høegh.

                                Comment

                                Working...
                                X