Oprindeligt indsendt af Mfriise
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
1. no shit sherlockOprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Kæmpe holdspiller.
Hørte lige en træningsupdate fra Davidsen.
Stor fokus på dødbolde og så tyder det på Ulvestad starter inde fredag.
Kun Finnerne og McCoy ude på landsholdsopgaver og ellers er har vi fortsat de tre langtidsskadet meldt langtidsskadet.
og ellers mht Ulvestad - helt forventeligt, han er hentet til som en profil som Thomasberg kender, ville være underligt hvis ikke han ender som fast starter fremadrettet. Men det bliver sgu spændende hvordan man løser den på midten; Arp, Falk, Ouedraogo og nu Ulvestad...Sandberg der også har gjort det godt. Og længere fremme - Holmstrøm skal vel næsten spille, det skal Keskinen og Ganaus vel også...Gammelgaard skal snart til at vise noget ellers må han en tur på bænken.
Men positivt der er kamp om pladserne og noget at vælge imellem for Thomasberg, er vi ikke helt vandt til i OB, der plejer start 11 næsten at give sig selv. Det er ikke længere tilfældet
- Likes 1
Comment
-
Er det ikke Oudraogu som netop er vendt hjem med en længere rejse i benene ? de andre til midtbanen bortset fra Suhonen har vel ikke været bortrejst ?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg er dybt chokeret over hvad Ouedraogo har gjort for at være på B-holdet, hvilket det rart klart så ud til i dagens træning..
Comment
-
Det lignede 3-4-3Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvordan så A-holdet ud?
Og det er jo sådan, det er, når der er reel konkurrence om pladserne.
Viljar
Pauli Askou Gomez
Krølle Ulvestad Falk Rakneberg
Ganaus Holmstrøm Fiete
Jeg tror at Mccoy spiller istedet for Rakneberg fredag.
Adam byttede med Rakneberg undervejs.
Keskinen tror jeg starter ude, efter 90 min + flyrejse i benene.
Elllers ikke ret meget at berette fra dagens træning udover højt humør af spillerne, og trænerne.
Det skulle måske lige være at Lanig spillede midterforsvar for b-holdet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Det lignede 3-4-3
Viljar
Pauli Askou Gomez
Krølle Ulvestad Falk Rakneberg
Ganaus Holmstrøm Fiete
Jeg tror at Mccoy spiller istedet for Rakneberg fredag.
Adam byttede med Rakneberg undervejs.
Keskinen tror jeg starter ude, efter 90 min + flyrejse i benene.
Elllers ikke ret meget at berette fra dagens træning udover højt humør af spillerne, og trænerne.
Det skulle måske lige være at Lanig spillede midterforsvar for b-holdet.
Fantastisk at vi har profiler der bliver skuffede og starter ude. Elsker det. De må bare ind og kæmpe for sagen. AAH fortjener virkelig en startplads selvom jeg tror han bliver spist af deres midtforsvar
Er dog super lunken hvis vi skal til at spille med 5 nede bag ved. Syntes aldrig den har fungeret i OB over længere tid
Comment
-
jeg tror ikke han har gjort noget - der er bare kommet øget konkurrence om pladserne.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg er dybt chokeret over hvad Ouedraogo har gjort for at være på B-holdet, hvilket det rart klart så ud til i dagens træning..
Jeg syntes også det er vildt - efter han vel har været blandt de bedste i OB stort set siden han kom.
Men fint med øget konkurrence - og så er der jo noget at skyde med fra bænken
Comment
-
tror ikke det er noget vi kommer til at se hver gang. Thomasberg er bare meget mere pragmatiker (og var det ikke det man ville gøre op med for et år siden? Skulle vi ikke have en tydelig spillestil?)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Fantastisk at vi har profiler der bliver skuffede og starter ude. Elsker det. De må bare ind og kæmpe for sagen. AAH fortjener virkelig en startplads selvom jeg tror han bliver spist af deres midtforsvar
Er dog super lunken hvis vi skal til at spille med 5 nede bag ved. Syntes aldrig den har fungeret i OB over længere tid
Det er lidt Jakob Michelsen 2.0 - men han er jo så også den der har skaffet bedste placering til OB i mange år, men håber da også man med tiden kan få et mere fast udtryk, så man ikke skal indrette sig for meget efter sine modstandere...men for nu - er det måske meget fornuftigt.
Nu følger jeg ikke tæt FCN, men ifølge SFÅ så spiller de også med 3 nede bagved - så det skulle være for at matche dem taktisk.
Men ja vildt at de to dyreste sommer indkøb og Ouedraogo ser ud til at starte ude. Men nogle skal jo tage bænkpladsen
Comment
-
ikke så meget det at Krølle spiller - fedt han har taget et skridt op.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Nej at Krølle skulle være fast starter kan umuligt have været plan a. Hvis han er det, er det egentlig fint med mig, men det stiller unægteligt bare store spørgsmål ved rekrutteringen på den position
Men planen var vel at McCoy skulle over på hans foretrukne position og indtage den højreback. Og så har man igen bare ikke rekruteret godt nok, på trods af man har vidst det var et ømt punkt...
Comment
Comment