Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Så 10 hurtige med Ulvestad på OBs Instagram. Han har spillet med Grytebust (hvornår, sagde han ikke). Og det er lidt en ommer at interviewet/klippet foregår på engelsk. Norsk burde alle kunne forstå med lidt fokus og kontekst
    Ang. sproget spørger en ordentlig og dygtig journalist altid om det sksl foregå dansk/norsk eller engelsk. Så jeg tænker det er Ulvestads fornemmelse

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ulvestad ligner en rigtig boks til boks spiller. Han er jo cm fra at score 2 gange på de minutter han får. Godt nok spændt på at se hvor på banen han er tiltænkt en rolle og hvem det går ud over. Vi har efterhånden så mange muligheder at det er svært at forudse en start 11. Og er der plads til Ulvestad og Fiete samtidig??
      Et bud vil være en 4-3-3 opstilling med Fiete på kanten
      Myhra
      McCoy Pauli askou Krølle
      Ismahila
      Falk Ulvestad
      Fiete Ganaus Keskinen

Så må vi se om der er en rigtig venstreback som kan sætte sig på den plads og om GG som mere klassisk kant med tiden kan vinde pladsen derovre.

Jeg har en stærk mistanke om at Ulvestad er tiltænkt en nøglerolle i den måde TT vil spille på.

Jeg kan godt se Fiete i en friere rolle med udgangspunkt på kanten, hvor han til tider kan bytte med Ganaus, som ofte bevæger sig ud i de brede områder, hvor Fiete i perioder kan agere falsk 9'er.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Et bud vil være en 4-3-3 opstilling med Fiete på kanten
        Myhra
        McCoy Pauli askou Krølle
        Ismahila
        Falk Ulvestad
        Fiete Ganaus Keskinen

Så må vi se om der er en rigtig venstreback som kan sætte sig på den plads og om GG som mere klassisk kant med tiden kan vinde pladsen derovre.

Jeg har en stærk mistanke om at Ulvestad er tiltænkt en nøglerolle i den måde TT vil spille på.

Jeg kan godt se Fiete i en friere rolle med udgangspunkt på kanten, hvor han til tider kan bytte med Ganaus, som ofte bevæger sig ud i de brede områder, hvor Fiete i perioder kan agere falsk 9'er.
        Sgu en meget lækker opstilling det der. Ville også gerne se noget mere til Holmstrøm. Men han må nok nøjes med at være indhopper pt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Sgu en meget lækker opstilling det der. Ville også gerne se noget mere til Holmstrøm. Men han må nok nøjes med at være indhopper pt
          Den er fed! Jeg har dog svært ved at se, hvordan man kommer uden om Holmstrøm i startopstillingen. Han skaber meget vis sin fysik og kommer med en pondus, vi har brug for. Jeg ville, på bekostning af Arp, spille med Holmstrøm og så Ganaus på kanten.

Omvendt er Holmstrøm også en fed spiller at kunne sætte ind. En reel gamechanger. Det havde AZ jo stort set ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Den er fed! Jeg har dog svært ved at se, hvordan man kommer uden om Holmstrøm i startopstillingen. Han skaber meget vis sin fysik og kommer med en pondus, vi har brug for. Jeg ville, på bekostning af Arp, spille med Holmstrøm og så Ganaus på kanten.

Omvendt er Holmstrøm også en fed spiller at kunne sætte ind. En reel gamechanger. Det havde AZ jo stort set ikke.
            Tror Holmstrøm er bedst hvis han bliver skiftet ind efter en time.
            Men det er kun positivt vi ikke skifter os svagere i løbet af kampen, som det har været tilfældet de sidste mange år.

Comment

Artikel på bold.dk

DBU afslører ny VAR-fejl: Nu har vi opbrugt vores kvote

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...gt-vores-kvote

Endeligt lidt feedback på den gigantiske dommer+var-fejl i randers-ob kampen, det var de godt nok længe om

Er ikke imponeret over måden at de forsøger (ikke) at højne kvaliteten - vi laver alt for mange fejl, men det evaluerer vi på efter sæson'en, måske skal vi sænke ambitions-niveau'et .... det er med en vis grad af inkompetance

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                Artikel på bold.dk

Endeligt lidt feedback på den gigantiske dommer+var-fejl i randers-ob kampen, det var de godt nok længe om

Er ikke imponeret over måden at de forsøger (ikke) at højne kvaliteten - vi laver alt for mange fejl, men det evaluerer vi på efter sæson'en, måske skal vi sænke ambitions-niveau'et .... det er med en vis grad af inkompetance
                Men man mangler virkelig en redegørelse for, hvorfor at VAR ikke griber ind.
                Var systemet nede, var de på toilettet?

De kan umuligt have set slow billeder af den der og tænkt ''Den skal ikke kigges på''

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                  Artikel på bold.dk

Yes, VAR indrømmer nu officielt at de skylder OB 2 straffespark. Hvis jeg kender DBU og Divisionsforeningen ret, så bliver den nok kompenseret ved at de giver Brøndby eller FCK et tyndt straffe næste gang de møder OB.

At dommeren i OB-FCM lader midtjyderne trække tiden så voldsomt, på trods af de nye regler på det område, tydeliggør bare hvor sløjt det står til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

De kan umuligt have set slow billeder af den der og tænkt ''Den skal ikke kigges på''
                    Jeg synes heller ikke vi hører meget om det straffe de omstøder.
                    Betyder det, at de ikke synes det er en fejl mon?

Comment

[QUOTE=OleKBH;n393320]

Yes, VAR indrømmer nu officielt at de skylder OB 2 straffespark. Hvis jeg kender DBU og Divisionsforeningen ret, så bliver den nok kompenseret ved at de giver Brøndby eller FCK et tyndt straffe næste gang de møder OB.

Det er bare så sandt som det er sagt

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Det er bekymrende utroværdigt. Johansem stiller jo kun op på den betingelse at han ikke vil udtale sig generelt og fyrer en floskel der er TB værdig afsted om at de er overambitiøse.

VAR er ikke fejlfri. fair game. I situationer som det straffe vi ikke får i Silkeborg, der kan jeg til nøds acceptere at man måske kun rammer 90% rigtigt.

Men det skal forventes at 100 ud af 100 straffespark som det på Askou giver straffespark, og 100 ud af 100 taklinger som den ham Horsensangriberen lavede på Lyngbys keeper, giver rødt kort. Her kan eneste undskyldning være at VAR-vognen har mistet signal til kampen. Det forventer jeg dog hoveddommeren havde givet spillerne besked om, hvis det var tilfældet.

Comment

Working...
                        X