Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Et bud vil være en 4-3-3 opstilling med Fiete på kantenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ulvestad ligner en rigtig boks til boks spiller. Han er jo cm fra at score 2 gange på de minutter han får. Godt nok spændt på at se hvor på banen han er tiltænkt en rolle og hvem det går ud over. Vi har efterhånden så mange muligheder at det er svært at forudse en start 11. Og er der plads til Ulvestad og Fiete samtidig??
Myhra
McCoy Pauli askou Krølle
Ismahila
Falk Ulvestad
Fiete Ganaus Keskinen
Så må vi se om der er en rigtig venstreback som kan sætte sig på den plads og om GG som mere klassisk kant med tiden kan vinde pladsen derovre.
Jeg har en stærk mistanke om at Ulvestad er tiltænkt en nøglerolle i den måde TT vil spille på.
Jeg kan godt se Fiete i en friere rolle med udgangspunkt på kanten, hvor han til tider kan bytte med Ganaus, som ofte bevæger sig ud i de brede områder, hvor Fiete i perioder kan agere falsk 9'er.
- Likes 2
Comment
-
Sgu en meget lækker opstilling det der. Ville også gerne se noget mere til Holmstrøm. Men han må nok nøjes med at være indhopper ptOprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Et bud vil være en 4-3-3 opstilling med Fiete på kanten
Myhra
McCoy Pauli askou Krølle
Ismahila
Falk Ulvestad
Fiete Ganaus Keskinen
Så må vi se om der er en rigtig venstreback som kan sætte sig på den plads og om GG som mere klassisk kant med tiden kan vinde pladsen derovre.
Jeg har en stærk mistanke om at Ulvestad er tiltænkt en nøglerolle i den måde TT vil spille på.
Jeg kan godt se Fiete i en friere rolle med udgangspunkt på kanten, hvor han til tider kan bytte med Ganaus, som ofte bevæger sig ud i de brede områder, hvor Fiete i perioder kan agere falsk 9'er.
- Likes 1
Comment
-
Den er fed! Jeg har dog svært ved at se, hvordan man kommer uden om Holmstrøm i startopstillingen. Han skaber meget vis sin fysik og kommer med en pondus, vi har brug for. Jeg ville, på bekostning af Arp, spille med Holmstrøm og så Ganaus på kanten.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sgu en meget lækker opstilling det der. Ville også gerne se noget mere til Holmstrøm. Men han må nok nøjes med at være indhopper pt
Omvendt er Holmstrøm også en fed spiller at kunne sætte ind. En reel gamechanger. Det havde AZ jo stort set ikke.
- Likes 2
Comment
-
Tror Holmstrøm er bedst hvis han bliver skiftet ind efter en time.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Den er fed! Jeg har dog svært ved at se, hvordan man kommer uden om Holmstrøm i startopstillingen. Han skaber meget vis sin fysik og kommer med en pondus, vi har brug for. Jeg ville, på bekostning af Arp, spille med Holmstrøm og så Ganaus på kanten.
Omvendt er Holmstrøm også en fed spiller at kunne sætte ind. En reel gamechanger. Det havde AZ jo stort set ikke.
Men det er kun positivt vi ikke skifter os svagere i løbet af kampen, som det har været tilfældet de sidste mange år.
- Likes 2
Comment
-
Artikel på bold.dk
DBU afslører ny VAR-fejl: Nu har vi opbrugt vores kvote
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...gt-vores-kvote
Endeligt lidt feedback på den gigantiske dommer+var-fejl i randers-ob kampen, det var de godt nok længe om
Er ikke imponeret over måden at de forsøger (ikke) at højne kvaliteten - vi laver alt for mange fejl, men det evaluerer vi på efter sæson'en, måske skal vi sænke ambitions-niveau'et .... det er med en vis grad af inkompetance
- Likes 1
Comment
-
Men man mangler virkelig en redegørelse for, hvorfor at VAR ikke griber ind.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægArtikel på bold.dk
Endeligt lidt feedback på den gigantiske dommer+var-fejl i randers-ob kampen, det var de godt nok længe om
Er ikke imponeret over måden at de forsøger (ikke) at højne kvaliteten - vi laver alt for mange fejl, men det evaluerer vi på efter sæson'en, måske skal vi sænke ambitions-niveau'et .... det er med en vis grad af inkompetance
Var systemet nede, var de på toilettet?
De kan umuligt have set slow billeder af den der og tænkt ''Den skal ikke kigges på''
- Likes 2
Comment
-
Yes, VAR indrømmer nu officielt at de skylder OB 2 straffespark. Hvis jeg kender DBU og Divisionsforeningen ret, så bliver den nok kompenseret ved at de giver Brøndby eller FCK et tyndt straffe næste gang de møder OB.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægArtikel på bold.dk
At dommeren i OB-FCM lader midtjyderne trække tiden så voldsomt, på trods af de nye regler på det område, tydeliggør bare hvor sløjt det står til.
- Likes 7
Comment
-
Jeg synes heller ikke vi hører meget om det straffe de omstøder.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Men man mangler virkelig en redegørelse for, hvorfor at VAR ikke griber ind.
Var systemet nede, var de på toilettet?
De kan umuligt have set slow billeder af den der og tænkt ''Den skal ikke kigges på''
Betyder det, at de ikke synes det er en fejl mon?
Comment
Comment