Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er med på, at OB ikke er en ret interessant klub for det brede publikum, men jeg undrer mig alligevel over, at der er så lidt journalistisk fokus på OBs ejerskab.

Det er jo et helt oplagt tema for en dybdegående og kritisk serie af artikler.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg er med på, at OB ikke er en ret interessant klub for det brede publikum, men jeg undrer mig alligevel over, at der er så lidt journalistisk fokus på OBs ejerskab.

Det er jo et helt oplagt tema for en dybdegående og kritisk serie af artikler.
      Der mangler i den grad at der kommer fokus på det ejerskab. Tænk sig hvad der har været igennem af trænere og sportsdirektører og udviklingen er stort set lig nul

Comment

Håber du har mulighed for at se hele delen med Dan og Bo. Føler de begge er meget saglige og rammer hovedet på sømmet (specielt Dan mht. de tre ben).

Comment

Hvorfor skal alle være efter OB? Vi har Danmarks bedste sportsdirektør der bringer verdens klasse spillere til klubben.

Jeg forstår godt Troels er træt af medierne, og siger det ikke rager dem hvad han giver for spillere.

Og os fans der er alt for krævende og hurtigt har korslagte arme.
          Synes det er synd for Troels.

Alle er så negative og urealistiske i deres forventninger.

Comment

Jeg tænker de to halv sløje præstationer i pokal kampene mod 1. divisions holdene, pointerer meget godt hvor OB står som hold lige nu.

Et top hold, i 1. division.

Hvis TT ikke udfører mirakler, og får denne trup spillet sammen med et eller andet output, så hedder den 1. division efter sommerferien.

Problemet er, at så store udskiftninger i træner stab og spillertrup kræver tid og tålmodighed at implementere og den tid, har man ikke, når man samtidigt vil op i top 6.
            Så stresser man resultat fodbold igennem, med den konsekvens at det falder sammen.

Tænker at TB ryger omkring vinter, for Thorborg fyrer jo ikke sig selv, da det altid er alle andre der er problemet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              Jeg tænker de to halv sløje præstationer i pokal kampene mod 1. divisions holdene, pointerer meget godt hvor OB står som hold lige nu.

Hvis TT ikke udfører mirakler, og får denne trup spillet sammen med et eller andet output, så hedder den 1. division efter sommerferien.

Problemet er, at så store udskiftninger i træner stab og spillertrup kræver tid og tålmodighed at implementere og den tid, har man ikke, når man samtidigt vil op i top 6.
              Så stresser man resultat fodbold igennem, med den konsekvens at det falder sammen.

Tænker at TB ryger omkring vinter, for Thorborg fyrer jo ikke sig selv, da det altid er alle andre der er problemet.
              Jeg synes ikke det er mirakler Thomasberg skal udføre. Jo, hvis vi skal indfri målsætningen, så snakker vi mirakler, mem truppen er for stærk til at rykke ned. i
              Indtil videre må vi dog sige at han ikke fundet en formel, hvor vi ser meget perspektivrigt. Jeg er dog fortsat rimelig fortrøstningsfuld omkring at han på et tidspunkt finder en formel, som nok sikre os noget i retning af sidste år, hvor vi hverken er tæt på top 6 eller nedrykning. De tre ugers pause som venter om hjørnet kommer som sendt fra himlen, og her skal en træner med Thomasbergs rutine kunne spille en relativt profileret trup sammen til som minimum at være lidt bedre end hold som Lyngby, Sønderjyske og Horsens.

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

hvis spillerne man henter er af stor nok kvalitet - så kan du lettere lave et sådan skifte. Men nu var det jo ikke ligefrem VM spillere vi blev begavet med denne sommer.

Når kvaliteten halter lidt, og man bruger en hel opstart med en filosofi og træner for derefter at fyrer ham efter én runde og ansætte en træner med en markant anden tilgang (Zorniger og Thomasberg er ikke 1:1 uanset hvad Troels siger) ja så skal man da gøre det svært for sig selv.

Jeg er på ingen måde imponeret over Thomasberg, mener han er en jævnt god superliga træner der fik en ansættelse i en af danmarks topklubber og som følge heraf pludselig er en "mestertræner".
                MEN han er en fin træner til et midterhold - og jeg har stadig en klar forventning om at han kan banke et hold sammen der klare overlevelse. Jeg tror det bliver jævnt kedeligt, og al snak om top 6...altså - glem det.

Comment

Working...
                X