Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Han udgik vidst skadet i fredagens træning og er meldt ude af Kolding og Randers kampene fra Thomasberg.
    Modtaget, træls...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Han udgik vidst skadet i fredagens træning og er meldt ude af Kolding og Randers kampene fra Thomasberg.
      ''Nu har jeg bemærket at fans allerede er begyndt, at finde hullerne i osten.
      Som er Ulvestad alder på 34, men jeg har også bemærket han er den mest fitte 34 årig spiller jeg har oplevet''

Uheldigt TB citat

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

''Nu har jeg bemærket at fans allerede er begyndt, at finde hullerne i osten.
        Som er Ulvestad alder på 34, men jeg har også bemærket han er den mest fitte 34 årig spiller jeg har oplevet''

Uheldigt TB citat
        Nu er det ikke en overbelastningsskade, som jeg hører det, så han kan stadig være meget fit selvom han er blevet skadet - hvis det var dét du hentydede til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Nu er det ikke en overbelastningsskade, som jeg hører det, så han kan stadig være meget fit selvom han er blevet skadet - hvis det var dét du hentydede til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg læser fit, som i god form.
            Mig bekendt har han fået trykket nogle ribben - det betyder jo ikke han er i dårlig form.

Comment

Mig bekendt har han fået trykket nogle ribben - det betyder jo ikke han er i dårlig form.
              Nej, men trykkede ribben tager uger og gør da ikke formen bedre.

I min verden er "Fit" - "Fit for Fight"... forventer da, at vores spillere generelt er i god form !

Comment

Så er han først tilbage efter den 3 uger lange pause.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så er han først tilbage efter den 3 uger lange pause.
                  Det tror jeg godt vi kan regne med, ja

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Hvad bygger du din fornemmelse på, er det noget rent spirituelt, eller er der også fakta indblandet?
                    Det er både en ren fornemmelse bakket op af statestikken de sidste 5 kampe i Randers , tænker også det er sjældent Randers vinder 3 i træk.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Må indrømme at det ærgrer mig lidt at se Hjalte Boe rende rundt og gøre det godt i FCN. Gal en fart han har. Hver vi fik en betydelig videresalgsklausul på ham, for han ligner en der kan blive ret god

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Må indrømme at det ærgrer mig lidt at se Hjalte Boe rende rundt og gøre det godt i FCN. Gal en fart han har. Hver vi fik en betydelig videresalgsklausul på ham, for han ligner en der kan blive ret god
                        Heldigvis er lillebroren et større talent. Håber det lykkes for OB at holde på ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Heldigvis er lillebroren et større talent. Håber det lykkes for OB at holde på ham.
                          Lyder spændende, men hvis FCN, FCM eller FCK kommer og banker på døren, så kan det nok godt blive svært, desværre

Comment

Der cirkulerer en ny OB-sang på SoMe i øjeblikket. Gør jer selv den tjeneste at høre den, hvis I får chancen. Jeg har den selv kun på messenger desværre :)

Comment

Fine "analyser" fra Dan og Bo i Tirsdagstrænerne !

Bl.a. om Thorborgs fodboldfaglighed...
                              Last edited by Online; i går, 17:45.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Fine "analyser" fra Dan og Bo i Tirsdagstrænerne !

Bl.a. om Thorborgs fodboldfaglighed...
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uffet-i-15-aar

Comment

Working...
                                X