Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det der bekymrer allermest for mig er sgu, at vi glade amatører faktisk har forudset præcis hvad der ville ske, når man greb vinduet an på den måde. Jeg har gættet et point forkert efter 6 kampe. Alle pånær at par naive gutter herinde vidste at det her ville ske. Hvorfor kan ansatte i klubben ikke se det?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Projektet, Top 6 eller nedrykning?
      Jeg tror fuldt og fast på nedrykning. Dén skal vi nok sikre

Comment

HVIS man skal prøve at tage de positive briller på så syntes jeg at mange af vores nye offensive kort viser klasse i glimt. Og at vi ikke ligger under stregen når vi spiller SÅ ringe. Det er jo vanvittigt hvor usammenhængende det er generelt set. Og så er Terkel altså ikke så ringe som nogle vil gøre ham til

TT har før vist at han kan sammensætte et godt og stabilt fodboldhold. Jeg ser ingen grund til at han ikke kan gøre det igen. Så vi skal bruge lidt tid og få sammenspillet holdet. Så tænker jeg at spillet nok skal blive bedre. Men nok ikke super meget

Hvis OB mener det seriøst skal der minimum komme et par defensive forstærkninger de sidste dage. Og det siger min mavefornemmelse at der gør
        Det er godt nok også kun i glimt da. Holmström var skarp i Fredericia og spiller ok i dag. Ganaus er væsentligt mindre farlig end på samme tidspunkt i sidste sæson. Arp var god i Aarhus, men bliver slet ikke aktiveret i dag. Hos Keskinen er der *meget* langt mellem snapsene, og han har indtil videre leveret nul mål og oplæg i 6 Superliga-kampe. Gammelgaard har leveret en meget stille start, uden de helt store højdepunkter.
        Med det vi har set indtil videre, så synes jeg virkelig ikke vores offensiv seer lovende ud

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - han gjorde det fornuftigt i dag. Mener stadig det er en skandale at han starter. Og så ser han altså også bedre ud i dag - fordi stort set alle andre levere så dårligt.
          I dag nyder han også godt af ikke at stå overfor en reel dribler med fart

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det der bekymrer allermest for mig er sgu, at vi glade amatører faktisk har forudset præcis hvad der ville ske, når man greb vinduet an på den måde. Jeg har gættet et point forkert efter 6 kampe. Alle pånær at par naive gutter herinde vidste at det her ville ske. Hvorfor kan ansatte i klubben ikke se det?
            Jeg forestiller mig at de ansatte i klubben forventer at det bliver bedre når vores nye træner og nye spillere har fået mere end 4 uger med holdet. Jeg forventer det samme henover de næste 6 måneder.

Comment

enig - han gjorde det fornuftigt i dag. Mener stadig det er en skandale at han starter. Og så ser han altså også bedre ud i dag - fordi stort set alle andre levere så dårligt.
              Det gør han nok heller ikke når vi får en vb ind og McCoy rykker tilbage. Selvom MM er inde i en lille formkrise pt

Comment

jeg er nødt til at spørge; er der stadig nogle herinde der tror på det?
                Top-6? Ja, jeg gør. Der er 16 kampe endnu, to point op, og det er pt. til en oprykker. Bolden er rund, i særdeleshed i Superligaen, meget kan ske.

Det er selvfølgelig klart det bliver svært, og vi skal med lige så stor selvfølge blive bedre. Det MÅ være muligt at blive bedre, og der skal ikke meget til i mange af kampene, men vi skal selvfølgelig ikke bruge hele efteråret på det her niveau, for så lykkes det ikke.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Jeg forestiller mig at de ansatte i klubben forventer at det bliver bedre når vores nye træner og nye spillere har fået mere end 4 uger med holdet. Jeg forventer det samme henover de næste 6 måneder.
                  Enig. De 3 ugers pause bla skal bekomme os meget vel. Det er vel kun Ouedraogo og Keskinen der skal afsted på landsholdsopgaver

Comment

Enig. De 3 ugers pause bla skal bekomme os meget vel. Det er vel kun Ouedraogo og Keskinen der skal afsted på landsholdsopgaver
                    Så håber jeg virkelig ikke at vi kommer ud på den anden side af pausen, og får en snitter i Farum

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Top-6? Ja, jeg gør. Der er 16 kampe endnu, to point op, og det er pt. til en oprykker. Bolden er rund, i særdeleshed i Superligaen, meget kan ske.

Det er selvfølgelig klart det bliver svært, og vi skal med lige så stor selvfølge blive bedre. Det MÅ være muligt at blive bedre, og der skal ikke meget til i mange af kampene, men vi skal selvfølgelig ikke bruge hele efteråret på det her niveau, for så lykkes det ikke.
                      Hvad er egentlig dine argumenter for at det vil ske? Må indrømme at jeg har meget svært ved at finde noget optimisme frem

Comment

altså...jeg beundre din optimisme

Håbløst naivt i min bog - men godt vi ikke alle sammen er brændt fuldstændigt sammen

Comment

Vildt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvad er egentlig dine argumenter for at det vil ske? Må indrømme at jeg har meget svært ved at finde noget optimisme frem
                            Jeg forestiller mig vi godt kan blive bedre, det må som skrevet være muligt. Det kan jo komme i mange støbninger, måske mest af alt den, at det har været ret skidt. Det kan vi simpelthen gøre bedre. Kan vi blive lidt skarpere, så vinder vi feks. også kampen i dag. Vores spillere er bedre end det de render og viser, det ved vi, vi har set det. Enkelte skal måske bruge lidt mere tid til at falde til, enkelte har bøvlet med skader i opstarten, det står alene selvfølgelig ikke som nogen undskyldning, men tiden må læge den her triste start på sæsonen, og jeg tror på det kan lykkedes at gøre holdet bedre. Nu er der også lige et vindue der skal lukkes, der kan jo komme noget ind, men selvfølgelig også forsvinde noget, det sidste kan især blive afgørende. Vi skulle nødigt af med Julius, Ouedraogo og hvem der nu ellers har været rygter om.

Det er selvfølgelig ikke umiddelbart meget at hænge sin hat på, at vi bare skal blive bedre, men det tror jeg vi kan, og grundspillet er stadig ungt.

Comment

altså...jeg beundre din optimisme

Håbløst naivt i min bog - men godt vi ikke alle sammen er brændt fuldstændigt sammen
                              Tjaa, det kan godt være, men meget kan ske.

Comment

Det vilde er, at top 6 pointmæssigt er relativt billigt til salg. Sjældent man kan ligger nr. 6 med 7point efter 6 runder. Hvor er det trist at OB ikke kan rykke på det

Comment

Working...
                                X