Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det har i hvert fald været helt galt her i sæsonstarten. Det er fuldstændig skørt!!!
    For en gang skyld er vi enige

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det har i hvert fald været helt galt her i sæsonstarten. Det er fuldstændig skørt!!!
      Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om dommere og linjevogtere bliver lullet lidt i søvn af, at de ikke står med hele ansvaret som tidligere. Mister man skarpheden, når der er en mand med en skærm, der kan se alt i superslow og redde dine fejl?

Comment

Der er rygter om McCowat til FCM SIF sælger da fuldstændig ud hvis det er rigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Der er rygter om McCowat til FCM SIF sælger da fuldstændig ud hvis det er rigtigt
          Også rygtet til MLS men også Gandhas er rygtet væk … venstrebenet CB ..

https://campo.dk/2026/08/30/silkebor...i-lokalopgoer/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Også rygtet til MLS men også Gandhas er rygtet væk … venstrebenet CB ..

https://campo.dk/2026/08/30/silkebor...i-lokalopgoer/
            Og da de kom ud med et stort underskud er det ikke engang sikkert de geninvesterer særligt mange af de millioner det vil give

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

For en gang skyld er vi enige
              Man kan altid blive enige om vejret........ og dommeren
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om dommere og linjevogtere bliver lullet lidt i søvn af, at de ikke står med hele ansvaret som tidligere. Mister man skarpheden, når der er en mand med en skærm, der kan se alt i superslow og redde dine fejl?
                Det kan godt være de har fået følelsen af et "sikkerhedsnet" under dem... som så fejler.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

jeg er nødt til at spørge; er der stadig nogle herinde der tror på det?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Har adrig troet på det. Måske andre herinde?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Projektet, Top 6 eller nedrykning?

Comment

den top 6 som der blev snakket så meget om.

Jeg har jo selv meldt den (meget tidligt) og ser desværre mere og mere ud til at gå den vej.

Forstærkningerne kommer for sent ind - og selv de (store) profiler man henter skal altså bruge noget tid til at vende sig til holdet. Syntes Keskinen begynder at vise lidt mere, Gammelgaard er desværre ikke bare gået lige ind på holdet.

Og mon dog de 1,2 eller 3 spillere Troels formår at hente de næste par dage bare lige går ind fra dag 1. af.

Hold op hvor er det bare skuffende hele vejen rundt.

Comment

Top-6; nej, nedrykning; måske, projektet; hvilket? Det revolutionerende projekt der blev søsat med AZ, blev kvalt i dets vugge. Lige nu er vi er tilbage til improvisation, griben efter halmstrå og et hovmod hos sportsdirektøren, der virker ude af trit med nutidens transfermarked.
                          Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Top-6; nej, nedrykning; måske, projektet; hvilket? Det revolutionerende projekt der blev søsat med AZ, blev kvalt i dets vugge. Lige nu er vi er tilbage til improvisation, griben efter halmstrå og et hovmod hos sportsdirektøren, der virker ude af trit med nutidens transfermarked.
                            jeg tænker også at den Thorborg der pludselig gerne ville tale med medierne, efter identitetsprojektet blev taget så godt imod - mon dog vi ser mere til ham de næste 5 års tid. Tænker han går i flyverskjul og lader sin mellemleder tage tæskene.

Comment

HVIS man skal prøve at tage de positive briller på så syntes jeg at mange af vores nye offensive kort viser klasse i glimt. Og at vi ikke ligger under stregen når vi spiller SÅ ringe. Det er jo vanvittigt hvor usammenhængende det er generelt set. Og så er Terkel altså ikke så ringe som nogle vil gøre ham til

TT har før vist at han kan sammensætte et godt og stabilt fodboldhold. Jeg ser ingen grund til at han ikke kan gøre det igen. Så vi skal bruge lidt tid og få sammenspillet holdet. Så tænker jeg at spillet nok skal blive bedre. Men nok ikke super meget

Hvis OB mener det seriøst skal der minimum komme et par defensive forstærkninger de sidste dage. Og det siger min mavefornemmelse at der gør

Comment

HVIS man skal prøve at tage de positive briller på så syntes jeg at mange af vores nye offensive kort viser klasse i glimt. Og at vi ikke ligger under stregen når vi spiller SÅ ringe. Det er jo vanvittigt hvor usammenhængende det er generelt set. Og så er Terkel altså ikke så ringe som nogle vil gøre ham til

TT har før vist at han kan sammensætte et godt og stabilt fodboldhold. Jeg ser ingen grund til at han ikke kan gøre det igen. Så vi skal bruge lidt tid og få sammenspillet holdet. Så tænker jeg at spillet nok skal blive bedre. Men nok ikke super meget

Hvis OB mener det seriøst skal der minimum komme et par defensive forstærkninger de sidste dage. Og det siger min mavefornemmelse at der gør
                                enig - han gjorde det fornuftigt i dag. Mener stadig det er en skandale at han starter. Og så ser han altså også bedre ud i dag - fordi stort set alle andre levere så dårligt.

Comment

Working...
                                X