Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om dommere og linjevogtere bliver lullet lidt i søvn af, at de ikke står med hele ansvaret som tidligere. Mister man skarpheden, når der er en mand med en skærm, der kan se alt i superslow og redde dine fejl?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det har i hvert fald været helt galt her i sæsonstarten. Det er fuldstændig skørt!!!
- Likes 2
Comment
-
Også rygtet til MLS men også Gandhas er rygtet væk … venstrebenet CB ..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer er rygter om McCowat til FCM
SIF sælger da fuldstændig ud hvis det er rigtigt
https://campo.dk/2026/08/30/silkebor...i-lokalopgoer/"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Og da de kom ud med et stort underskud er det ikke engang sikkert de geninvesterer særligt mange af de millioner det vil giveOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Også rygtet til MLS men også Gandhas er rygtet væk … venstrebenet CB ..
https://campo.dk/2026/08/30/silkebor...i-lokalopgoer/
Comment
-
Det kan godt være de har fået følelsen af et "sikkerhedsnet" under dem... som så fejler.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om dommere og linjevogtere bliver lullet lidt i søvn af, at de ikke står med hele ansvaret som tidligere. Mister man skarpheden, når der er en mand med en skærm, der kan se alt i superslow og redde dine fejl?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Projektet, Top 6 eller nedrykning?
den top 6 som der blev snakket så meget om.
Jeg har jo selv meldt den (meget tidligt) og ser desværre mere og mere ud til at gå den vej.
Forstærkningerne kommer for sent ind - og selv de (store) profiler man henter skal altså bruge noget tid til at vende sig til holdet. Syntes Keskinen begynder at vise lidt mere, Gammelgaard er desværre ikke bare gået lige ind på holdet.
Og mon dog de 1,2 eller 3 spillere Troels formår at hente de næste par dage bare lige går ind fra dag 1. af.
Hold op hvor er det bare skuffende hele vejen rundt.
- Likes 1
Comment
-
Top-6; nej, nedrykning; måske, projektet; hvilket? Det revolutionerende projekt der blev søsat med AZ, blev kvalt i dets vugge. Lige nu er vi er tilbage til improvisation, griben efter halmstrå og et hovmod hos sportsdirektøren, der virker ude af trit med nutidens transfermarked.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Projektet, Top 6 eller nedrykning?Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 2
Comment
-
jeg tænker også at den Thorborg der pludselig gerne ville tale med medierne, efter identitetsprojektet blev taget så godt imod - mon dog vi ser mere til ham de næste 5 års tid. Tænker han går i flyverskjul og lader sin mellemleder tage tæskene.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Top-6; nej, nedrykning; måske, projektet; hvilket? Det revolutionerende projekt der blev søsat med AZ, blev kvalt i dets vugge. Lige nu er vi er tilbage til improvisation, griben efter halmstrå og et hovmod hos sportsdirektøren, der virker ude af trit med nutidens transfermarked.
- Likes 2
Comment
-
HVIS man skal prøve at tage de positive briller på så syntes jeg at mange af vores nye offensive kort viser klasse i glimt. Og at vi ikke ligger under stregen når vi spiller SÅ ringe. Det er jo vanvittigt hvor usammenhængende det er generelt set. Og så er Terkel altså ikke så ringe som nogle vil gøre ham til
TT har før vist at han kan sammensætte et godt og stabilt fodboldhold. Jeg ser ingen grund til at han ikke kan gøre det igen. Så vi skal bruge lidt tid og få sammenspillet holdet. Så tænker jeg at spillet nok skal blive bedre. Men nok ikke super meget
Hvis OB mener det seriøst skal der minimum komme et par defensive forstærkninger de sidste dage. Og det siger min mavefornemmelse at der gør
- Likes 1
Comment
-
enig - han gjorde det fornuftigt i dag. Mener stadig det er en skandale at han starter. Og så ser han altså også bedre ud i dag - fordi stort set alle andre levere så dårligt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHVIS man skal prøve at tage de positive briller på så syntes jeg at mange af vores nye offensive kort viser klasse i glimt. Og at vi ikke ligger under stregen når vi spiller SÅ ringe. Det er jo vanvittigt hvor usammenhængende det er generelt set. Og så er Terkel altså ikke så ringe som nogle vil gøre ham til
TT har før vist at han kan sammensætte et godt og stabilt fodboldhold. Jeg ser ingen grund til at han ikke kan gøre det igen. Så vi skal bruge lidt tid og få sammenspillet holdet. Så tænker jeg at spillet nok skal blive bedre. Men nok ikke super meget
Hvis OB mener det seriøst skal der minimum komme et par defensive forstærkninger de sidste dage. Og det siger min mavefornemmelse at der gør
Comment
Comment