Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er BIF der er den direkte konkurrent. Målsætningen er top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Du håber på at en direkte konkurrent får point?
      Hvis vi vil i top 6 , så skal vi selv sørge for de nødvendige point . Tænker ikke et sønderjysk point i dag havde ændret synderligt på vores chancer.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

https://www.viaplaysportnews.dk/spor...n-ting-mangler

Comment

Det er BIF der er den direkte konkurrent. Målsætningen er top 6.
          Er du seriøs?

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

Er du seriøs?
            Det siger klubben jo.....

Comment

Det er godt nok et scoop til den pris !

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sger-soerensen

Comment

Sønderjyske er virkelig gode mod FCN

Comment

Sønderjyske er virkelig gode mod FCN
                  først lige tændt for 5 min. siden - men ret meget FCN der er ovenpå, foran 2-0 nu

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

først lige tændt for 5 min. siden - men ret meget FCN der er ovenpå, foran 2-0 nu
                    De har vendt det. Men SDJ kunne sagtens have scoret et par stykker i 1. Halvleg.

Comment

Skal man have noget ud af denne sæson så skal der min. hentes 3 kvalitetsspillere ind inden vinduet lukker. VB er en kæmpe prioritet, vi skal have en stopper mere og så skal der hjælp inde centralt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Skal man have noget ud af denne sæson så skal der min. hentes 3 kvalitetsspillere ind inden vinduet lukker. VB er en kæmpe prioritet, vi skal have en stopper mere og så skal der hjælp inde centralt.
                        Præcis.

Comment

Vi må og skal have en venstre back. Det kan for fanden da ikke passe at man ikke kan se, at der er et kæmpe problem i den side af forsvaret. Pragteksemplet er da Ulrik kommer ind og vi bliver straffet PRONTO.

Comment

Jeg håber i dag, var sidste kamp, hvor vi var nødt til kun at spille med 1 angriber, vores pres og bolderobninger skal ikke starte på den centrale midt. Der skal nok gå 4-5 kampe mere inden holdet er mere i form og spiller bedre sammen, for der er meget at forbedre, plus jeg virkelig håber der er penge til flere indkøb, for vores back problem, skriger til himlen

Comment

I dag møder vi et bedre hold, men igen skaber vi forsvindende få chancer. Det er bekymrende, når vi efterhånden har set det et par gange

Comment

Vigtigt point. 3 havde givet et godt moralboost. Vi må håbe vi får sat nogle gode kampe sammen og 2 hold er dårligere end os.

Comment

Working...
                                X