Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Altså jeg er med på målene haglede ind sidste sæson - men det var sgu da mere underholdende. Nu taber vi OG spiller røvkedelig fodbold. Ét fucking mål har OB scoret i fire kampe, vi har så "kun" lukket fire ind.

Men det er godt nok en jammer at se til.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Kommende kampe;

AGF - OB
      Lyngby - OB
      OB - FCK
      Randers - OB
      OB - FCM
      FCN - OB
      OB - BIF
      ------og så er vi halvvejs
      FCK - OB

det kan altså blive rigtigt grimt det her. AGF bør der være en chance for point imod, da de også spiller europæisk, kan håbe de stadig er i live til kamp 2.
      Lyngby, altså den skal vindes nu..det samme med Randers.
      Lyngby spiller nu meget fornuftigt i øjeblikket mod FCM...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

i vores nuværende forfatning er der vidst ikke nogen lette kampe.

Men ud af den liste opgør - skal vi finde lidt point skal det nok være der. Tvivler på vi henter meget mod FCK, FCM og Brøndby...FCN plejer vi at have et rimeligt tag på - så måske der. Men man har lige pisset fire, på papiret, lette kampe væk med dårligt spil og ikke i nærheden stor nok pointhøst.

Comment

Kommende kampe;

AGF - OB
          Lyngby - OB
          OB - FCK
          Randers - OB
          OB - FCM
          FCN - OB
          OB - BIF
          ------og så er vi halvvejs
          FCK - OB

det kan altså blive rigtigt grimt det her. AGF bør der være en chance for point imod, da de også spiller europæisk, kan håbe de stadig er i live til kamp 2.
          Lyngby, altså den skal vindes nu..det samme med Randers.
          Tænker med massivt held og marginaler på vores side får vi 7 point ud af disse 8 kampe.
          så har vi 10 point efter 12 kampe. Det er ikke så godt. Så er nedrykning jo et tema.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lyngby har spillet fornuftigt og været mere eller mindre bedst i alle kampe. Det er ligefør, at OBs bedste mulighed er FCM hjemme, de virker til at være ligeså dårligt trænede som under den cheftræner de havde før Tullberg.

Comment

Det gør de nemlig...

Jeg kan ikke se, hvem som spiller mere jammerligt end os pt, også derfor jeg har os som krystalklare nedryknings favoritter.

Comment

i vores nuværende forfatning er der vidst ikke nogen lette kampe.

Men ud af den liste opgør - skal vi finde lidt point skal det nok være der. Tvivler på vi henter meget mod FCK, FCM og Brøndby...FCN plejer vi at have et rimeligt tag på - så måske der. Men man har lige pisset fire, på papiret, lette kampe væk med dårligt spil og ikke i nærheden stor nok pointhøst.
                Ja, jeg ser os desværre ikke som favorit i nogle af de kommende kampe

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Lyngby har spillet fornuftigt og været mere eller mindre bedst i alle kampe. Det er ligefør, at OBs bedste mulighed er FCM hjemme, de virker til at være ligeså dårligt trænede som under den cheftræner de havde før Tullberg.
                  Ja, meget enig !

Tror også lejen af Garananga kan blive en genistreg.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Tænker med massivt held og marginaler på vores side får vi 7 point ud af disse 8 kampe.
                    så har vi 10 point efter 12 kampe. Det er ikke så godt. Så er nedrykning jo et tema.
                    altså er den ikke allerede det? Jeg er med på der er nogle der ikke vil dømme sæsonen ovre for tidligt og ikke vil høre når man siger at top 6 er væk efter 3 runder.

Men altså her efter 4 runder; top 6 er væk...det er slut - det handler om overlevelse. Og så må vi håbe det bliver bedre i næste sæson.

Det skal satme være en stor pose ekstra penge Troels har fået for at det kan ændre på det her. Ny VB der kan angribe OG forsvarer. Ny midtbane og så skal der forlænges med Askou eller hentes en klasse erstatning. Tror jeg ikke på kommer til at ske...

Comment

Jeg er efterhånden ret mut over at vores præstationer hvert år leder til skuffelse. Og når man sidder passivt og driver forretning, hvor man kan malke det lille overskud der måtte være bliver man modløs.
                      Hvorfor helvede kan man ikke bare få lov til at investere det man tjener og få skabt bunden til succes i stedet for bare at spare.

Comment

Vi kan tale stolpe og stolpe ned omkring ny træner ny sportsdirektør osv som har været prøvet til dødens…fælles nævneren for det hele er ejerskabet….vi kan være taknemmelige for de gange han har lukket hullerne når der var minus på bundlinjen….men det kan man ikke blive ved med at sætte sine meritter på, når samme person har været med til at køre klubben ud på dette skråplan….

Comment

Jeg synes det er vildt vi har en ledelse som helt reelt tror på top 6.

Therkelsen er erstatning for Owusu, det må vi alle mene er et niveau ned.
                          Yttergård Jensen har erstattet Burgy, det er måske nogenlunde samme niveau.
                          Keskinen er i stedet for Ejdum, det vil jeg også vurdere er dårligere end hvad vi havde.

Derudover er der flere spillere som har forladt holdet som ikke er blevet erstattet.

Hvorfor et det vi tror på at efter en 8. plads sidste år, så kan vi spille i top 6 i år, selvom truppen er blevet dårligere?

Ja så er det pisse ærgerligt at Martin og Niemec er blevet langtidsskadet, men to skader skal en trup gerne kunne bære, hvis ellers vi havde vist rettidig omhu. Og i øvrigt ikke nogen der startede fast inde sidste år, hvor vi blev 8’er.

Det er så hult med alle snak om ambitioner og mål om top6, når det er det samme år efter år.

Helt reelt synes jeg vores ledelse overvurdere vores trup. En ting er at vi måske kun har 1-2 spillere (hvis vi overhovedet har det) som vil kunne starte inde hos FCK, BIF, FCM, FCN og AGF, men jeg tror faktisk heller ikke vi har mange spillere som VIF, SjE og Randers f.eks. heller vil have end dem de selv har. I hvert fald ikke nogen som de ser som væsentlige forstrækninger. Tror ikke der er mange af de klubber som endte i top 7 sidste år, som vil mene Niemec, Grot og Ganaus er bedre end det de har. Det samme med Adamog Bonde. Hvis de ikke er det, hvordan skal vi så overhale dem?

Så igen, hvorfor er det lige at vi tror på top 6 er realistisk?
                          Last edited by WhyNot?; i går, 15:51.

Comment

Der kommer selvfølgelig snart en masse kampe uden pres, hvor vi er underdogs. Så må vi se om det giver noget

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Jeg synes det er vildt vi har en ledelse som helt reelt tror på top 6.

Therkelsen er erstatning for Owusu, det må vi alle mene er et niveau ned.
                              Yttergård Jensen har erstattet Burgy, det er måske nogenlunde samme niveau.
                              Keskinen er i stedet for Ejdum, det vil jeg også vurdere er dårligere end hvad vi havde.

Derudover er der flere spillere som har forladt holdet som ikke er blevet erstattet.

Hvorfor et det vi tror på at efter en 8. plads sidste år, så kan vi spille i top 6 i år, selvom truppen er blevet dårligere?

Ja så er det pisse ærgerligt at Martin og Niemec er blevet langtidsskadet, men to skader skal en trup gerne kunne bære, hvis ellers vi havde vist rettidig omhu. Og i øvrigt ikke nogen der startede fast inde sidste år, hvor vi blev 8’er.

Det er så hult med alle snak om ambitioner og mål om top6, når det er det samme år efter år.

Helt reelt synes jeg vores ledelse overvurdere vores trup. En ting er at vi måske kun har 1-2 spillere (hvis vi overhovedet har det) som vil kunne starte inde hos FCK, BIF, FCM, FCN og AGF, men jeg tror faktisk heller ikke vi har mange spillere som VIF, SjE og Randers f.eks. heller vil have end dem de selv har. I hvert fald ikke nogen som de ser som væsentlige forstrækninger. Tror ikke der er mange af de klubber som endte i top 7 sidste år, som vil mene Niemec, Grot og Ganaus er bedre end det de har. Det samme med Adamog Bonde. Hvis de ikke er det, hvordan skal vi så overhale dem?

Så igen, hvorfor er det lige at vi tror på top 6 er realistisk?
                              Vi har trænet os bedre og truppen har arbejdet sammen med træneren hen over sommeren om det udtryk man vil have ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg tænker RFC - FCK, sagtens kan blive en copy/paste når vi møder FCK.

Comment

Working...
                                X