Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Jeg synes det er vildt vi har en ledelse som helt reelt tror på top 6.

Therkelsen er erstatning for Owusu, det må vi alle mene er et niveau ned.
    Yttergård Jensen har erstattet Burgy, det er måske nogenlunde samme niveau.
    Keskinen er i stedet for Ejdum, det vil jeg også vurdere er dårligere end hvad vi havde.

Derudover er der flere spillere som har forladt holdet som ikke er blevet erstattet.

Hvorfor et det vi tror på at efter en 8. plads sidste år, så kan vi spille i top 6 i år, selvom truppen er blevet dårligere?

Ja så er det pisse ærgerligt at Martin og Niemec er blevet langtidsskadet, men to skader skal en trup gerne kunne bære, hvis ellers vi havde vist rettidig omhu. Og i øvrigt ikke nogen der startede fast inde sidste år, hvor vi blev 8’er.

Det er så hult med alle snak om ambitioner og mål om top6, når det er det samme år efter år.

Helt reelt synes jeg vores ledelse overvurdere vores trup. En ting er at vi måske kun har 1-2 spillere (hvis vi overhovedet har det) som vil kunne starte inde hos FCK, BIF, FCM, FCN og AGF, men jeg tror faktisk heller ikke vi har mange spillere som VIF, SjE og Randers f.eks. heller vil have end dem de selv har. I hvert fald ikke nogen som de ser som væsentlige forstrækninger. Tror ikke der er mange af de klubber som endte i top 7 sidste år, som vil mene Niemec, Grot og Ganaus er bedre end det de har. Det samme med Adamog Bonde. Hvis de ikke er det, hvordan skal vi så overhale dem?

Så igen, hvorfor er det lige at vi tror på top 6 er realistisk?
    Problemet er vel i lige så høj grad at spillerne ikke gør hinanden bedre. Derfor kan Sønderjyskes spillere godt være af en lidt lavere kvalitet individuelt - men fungerer de bedre som hold så kommer de til at slutte over os konstant - for så meget bedre er vores spillere ikke.

Det der undre mig mest i dag er man starter jo godt - god fart, virker til at være noget intensitet men stille og roligt så fiser det totalt ud, farten forsvinder og virker til man holder op med at spille.

Top 6 - den tror jeg ikke på længere. Da det blev meldt ud i foråret gik jeg da klart ud fra man havde en plan for at styrke truppen, og dermed også havde midlerne klar. Og så kunne det jo godt være gået anderledes.

Istedet så vælger man at fyrer sin træner én runde inde i sæsonen, hvilket for stadig er den værste fejl her, at man ikke fik erkendt at man havde lavet en fejl langt tidligere og så hevet ham ud lige efter sæsonen sluttede.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg tænker RFC - FCK, sagtens kan blive en copy/paste når vi møder FCK.
      altså det er jo aldrig fedt at tabe (stort) til FCK eller andre tophold. Men man går ligesom mere forberedt ind til det. Så tvivler på det kommer til at gøre så ondt.

Den kamp i dag...den er sgu mere grim - hjemme mod en oprykker og så levere sådan en omgang.

Comment

Working...
      X