Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Dermed går man tilbage til de sikre kort, folk fra skandinavien
    Forhåbentlig betyder det, at man henter spillere på niveau med Ouedraogo, som man netop havde succes med at hente sent i transfervinduet sidste år.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      Forhåbentlig betyder det, at man henter spillere på niveau med Ouedraogo, som man netop havde succes med at hente sent i transfervinduet sidste år.
      Vil du udpege på et kort, hvor Burkino Faso og Grækenland ligger i Skandinavien?

Comment

Vil du udpege på et kort, hvor Burkino Faso og Grækenland ligger i Skandinavien?
        Hvis Mexico kan ligge i Spanien...

Du skrive følgende:
        "at man har en vis overforsigtighed. Troels Bech mantra om man hellere vil undgå 1 forkert end 3 rigtige spillere (eller hvad nu talfordelingen er) vidner for mig, om at man køber ind til at undgå fremfor at opnå. Dermed går man tilbage til de sikre kort, folk fra skandinavien"
        Det kan være jeg misforstår dig, men Ouedraogo er vel netop et tegn på at finde den ene rigtige fremfor X antal forkerte spillere?

Comment

Jeg forholder mig ikke til 1. Kun til 2.

Jeg anerkender gerne, at transfermarkedet er svært og nok ikke så nemt, som vi gør det til, og OB har selvfølgelig en plads, der er lavere i fødekæden og ting tager tid (selvom, Topi-rygtet kom én måned før at han blev præsenteret) - Jeg har til gengæld en klar fornemmelse af at OB gør det markant sværere for sig selv ved at;

1. have et stramt transferbudget - Det strukturelle underskud på 35 millioner er sten om benet, når man samtidig ikke tør at investere i fremtiden, medmindre det er akademiet. Så må man strukturer virksomheden anderledes, hæve priserne på hotelværelserne, hæve priserne på koncertbilletterne, sænke kvaliteten og hæve priserne hos Smag & Smil og så kanalisere de penge over i OB, så man får noget at rykke med. At man hæve transferbudgettet betyder selvfølgelig, at man øger risikoen for større underskud, men chancen for at øge indtægterne gennem slutspil og potentielt Europa, er ligeledes større. Og bringer mig over til punkt 2.

2. at man har en vis overforsigtighed. Troels Bech mantra om man hellere vil undgå 1 forkert end 3 rigtige spillere (eller hvad nu talfordelingen er) vidner for mig, om at man køber ind til at undgå fremfor at opnå. Dermed går man tilbage til de sikre kort, folk fra skandinavien, og gør man det, så er man pr. automatik i konkurrence om de dyreste spillere med signifikant bedre stillede klubber, og når vi ikke kan få dem, så får Peter T og Ulrik Yttergaard, spillere der i bedste fald rykker os minimalt, mere realistisk holder os tilbage.

For mig at se er den minus-risikovillighed et kæmpe modtræk til BW - og fred være med det - men der må jo være et mellemstadie mellem gunslinger og overanalysering.
          Vil gerne lige til en start sige, at jeg ikke er udpræget fan af ejerskabet.
          Imo er jeg også ked af, at man ikke trykker mere på gaspedalen, nu hvor mange ting rundt om klubben faktisk virker til at trække i samme retning.

Mine indlæg idag, har bare været for også at få nogle nuancer med i hele debatten, for helt ærligt så synes jeg det bliver for skingert.
          Når snakken allerede går på at vi rykker ned, har den dårligste trup, TB er en lallende amatør.

I forhold til dit indlæg, så tror jeg de fleste superliga klubber har et strukturelt underskud når sæsonen starter, at udvande de andre produkter i OSE, for at jagte succes med OB virker som en utrolig kortsigtet løsning.
          Hvad så når Europa glipper, og gæsterne vælger hotellerne fra pga. pris, koncert billetterne bliver ikke solgt og virksomhederne finder andre madordninger. Så skal NT til selv at dække et hul på 50 mio +.

Jeg er faktisk uenig i nummer 2, for mig virker det som en fornuftig tilgang fra TB, taget i betragtning af det budget han har at arbejde med.
          Synes det var meget tydeligt hvilke problemer det giver, når man henter for meget ind med tvivlsom kvalitet, man låser så meget af budgettet.
          Og det er vel først nu her, at vi er helt ude af de kontrakter BW har skrevet under på.

Det kan godt gå, hvis man er Brøndby og har et ejerskab der bliver ved og ved med at poste penge i et sort hul.
          Tør ikke tænke på hvad de har af lønkroner og afskrivning på de spillere de hentede til Cooper.

Som sagt er jeg ikke udpræget fan af ejerskabet, men jeg er endnu mere bekymret for hvem det nye ejerskab kunne være.

Comment

Hvis Mexico kan ligge i Spanien...

Du skrive følgende:
            "at man har en vis overforsigtighed. Troels Bech mantra om man hellere vil undgå 1 forkert end 3 rigtige spillere (eller hvad nu talfordelingen er) vidner for mig, om at man køber ind til at undgå fremfor at opnå. Dermed går man tilbage til de sikre kort, folk fra skandinavien"
            Det kan være jeg misforstår dig, men Ouedraogo er vel netop et tegn på at finde den ene rigtige fremfor X antal forkerte spillere?
            Enten er min pointe ikke klar nok eller også misforstår du mig.

Jeg ser Ouedraogoo som en outlier af vores transfers - De 3 tysker er ser jeg som hentet af/via AZ - Sorterer man dem fra så har Jimmi nagel kun scoutet og hentet spillere med skandinavisk/nordisk afstemning eller nordisk tilhørsforhold (Gomez der har været flere år i Horsens og Burgy i Viborg).

Ouedraogoo er fra Burkino Faso, hentet i Grækenland og talte ikke engelsk. I mit hoved er han et sats.

Jeg argumenterer for, at man skal droppe tilgangen, hvor man kigger på pas og nationalitet, og så kigge på om de kan forstærke os - men derimod at man kiggede på hvilke spillere der kan forstærke os og så dernæst kigge på om de kan passe ind.
            Last edited by bjerghest; i dag, 12:41.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Vil gerne lige til en start sige, at jeg ikke er udpræget fan af ejerskabet.
              Imo er jeg også ked af, at man ikke trykker mere på gaspedalen, nu hvor mange ting rundt om klubben faktisk virker til at trække i samme retning.

Mine indlæg idag, har bare været for også at få nogle nuancer med i hele debatten, for helt ærligt så synes jeg det bliver for skingert.
              Når snakken allerede går på at vi rykker ned, har den dårligste trup, TB er en lallende amatør.

I forhold til dit indlæg, så tror jeg de fleste superliga klubber har et strukturelt underskud når sæsonen starter, at udvande de andre produkter i OSE, for at jagte succes med OB virker som en utrolig kortsigtet løsning.
              Hvad så når Europa glipper, og gæsterne vælger hotellerne fra pga. pris, koncert billetterne bliver ikke solgt og virksomhederne finder andre madordninger. Så skal NT til selv at dække et hul på 50 mio +.

Jeg er faktisk uenig i nummer 2, for mig virker det som en fornuftig tilgang fra TB, taget i betragtning af det budget han har at arbejde med.
              Synes det var meget tydeligt hvilke problemer det giver, når man henter for meget ind med tvivlsom kvalitet, man låser så meget af budgettet.
              Og det er vel først nu her, at vi er helt ude af de kontrakter BW har skrevet under på.

Det kan godt gå, hvis man er Brøndby og har et ejerskab der bliver ved og ved med at poste penge i et sort hul.
              Tør ikke tænke på hvad de har af lønkroner og afskrivning på de spillere de hentede til Cooper.

Som sagt er jeg ikke udpræget fan af ejerskabet, men jeg er endnu mere bekymret for hvem det nye ejerskab kunne være.
              Vi bliver næppe enige, jeg ser dig argumentere for at undgå og ikke for at opnå, og jeg vil gerne opnå - og jeg synes du overtolker mit svar.

Jeg argumenterer ikke for gunslinger og ravl & krat, men nærmere at i stedet for at være 110% sikker på en spiller, så kan man nøjes med 80% sikker. Som jeg ser OBs ageren, så vil man hellere tage den dyre skandinaver man er 110% sikker på, der koster det mere og som næppe løfter niveauet, end en slovener der har større chance for at hæve niveauet, men som man kun kan få en 80% sikkerhed på.

Jeg argumenterer ikke for, at OB man skal hæve budgettet uhørt meget og sætte eksistensen over styr ala BIF. Blot at man skal give Troels Bech et transferbudget man kan arbejde med i forhold til ambitionerne. Stemmer Fra Ådalen sagde at man i dette vindue havde budget til at hente én spiller der kostede maks 10 millioner og dernæst skulle resten nærmest komme på en fri transfer. Antaget at dette er korrekt, så skal budgettet justeres med yderlig 15 millioner til enten 3 spillere af 5 mil eller 2 af 7.5 - for det er det, jeg mener der skal til hvis man vil opnå top 6 og samtidig have en trup hvor unge spillere kan få nogle stivere, der kan understøtte deres udvikling.

Comment

Vi bliver næppe enige, jeg ser dig argumentere for at undgå og ikke for at opnå, og jeg vil gerne opnå - og jeg synes du overtolker mit svar.

Jeg argumenterer ikke for gunslinger og ravl & krat, men nærmere at i stedet for at være 110% sikker på en spiller, så kan man nøjes med 80% sikker. Som jeg ser OBs ageren, så vil man hellere tage den dyre skandinaver man er 110% sikker på, der koster det mere og som næppe løfter niveauet, end en slovener der har større chance for at hæve niveauet, men som man kun kan få en 80% sikkerhed på.

Jeg argumenterer ikke for, at OB man skal hæve budgettet uhørt meget og sætte eksistensen over styr ala BIF. Blot at man skal give Troels Bech et transferbudget man kan arbejde med i forhold til ambitionerne. Stemmer Fra Ådalen sagde at man i dette vindue havde budget til at hente én spiller der kostede maks 10 millioner og dernæst skulle resten nærmest komme på en fri transfer. Antaget at dette er korrekt, så skal budgettet justeres med yderlig 15 millioner til enten 3 spillere af 5 mil eller 2 af 7.5 - for det er det, jeg mener der skal til hvis man vil opnå top 6 og samtidig have en trup hvor unge spillere kan få nogle stivere, der kan understøtte deres udvikling.
                Og det behøver vi heller ikke
                Jeg ser det mere som at, TB prøver at sikre at de spillere der hentes som profiler, dem prøver man at være 110% sikker på har et niveau der lofter os.
                Det kan også være det er en blanding, jeg har forstået det mere som at pengene kan kun bruges en gang, derfor skal de bruges på nogle der hæver vores niveau.
                Ligesom at han ikke ville hente spillere med 1 divisions niveau, da de ikke ville kunne hjælpe os nu.

Jeg forstiller mig ikke, at der er nogle der mener at transferbudget ikke godt måtte hæves, men synes ikke det skal være på bekostning af at svække de andre forretningsben.
                Jeg føler også at OB er et sted nu, hvor det gav mening at lave nogle ekstraordinære indkøb for at hæve klubben endnu mere, ligesom AGF gjorde, da de hentede Mikael Andersson for 15 mio.

Comment

Og det behøver vi heller ikke
                  Jeg ser det mere som at, TB prøver at sikre at de spillere der hentes som profiler, dem prøver man at være 110% sikker på har et niveau der lofter os.
                  Det kan også være det er en blanding, jeg har forstået det mere som at pengene kan kun bruges en gang, derfor skal de bruges på nogle der hæver vores niveau.
                  Ligesom at han ikke ville hente spillere med 1 divisions niveau, da de ikke ville kunne hjælpe os nu.

Jeg forstiller mig ikke, at der er nogle der mener at transferbudget ikke godt måtte hæves, men synes ikke det skal være på bekostning af at svække de andre forretningsben.
                  Jeg føler også at OB er et sted nu, hvor det gav mening at lave nogle ekstraordinære indkøb for at hæve klubben endnu mere, ligesom AGF gjorde, da de hentede Mikael Andersson for 15 mio.
                  Du prikker utilsigtet på min alle mine knapper med din besked :D

Løfter Yttergaard og PT vores niveau med 110% sikkerhed? Keskinen har forudsætninger til at gøre det. For mig at se, har denne overforsigtighed en anden konsekvens, at nogen løber med de spillere vi kigger på - Ligesom når man er i byen så kan man jo også risikere, at nogen andre løber damen på dansegulvet, hvis man bruger hele aften på at spekulere på om hun også vil kunne holde en god tale ens egen begravelse om 60 år, fremfor at slå til.

og hvad angår pengene, nu præsenterede man jo et historisk overskud i koncernen - hvorfor kan man ikke bruge nogle af de penge i år til at dække over det underskud man løber med, så man kan løfte sig.

Comment

Løfter Yttergaard og PT vores niveau med 110% sikkerhed? Keskinen har forudsætninger til at gøre det.
                    Håber ikke, at jeg også får prikket til dig . Det er ikke tanken i hvert fald.
                    Vores trup er forholdvis tynd pt, så der skal også handles ind til bredden.
                    PT er en tiltænkt bredden tænker jeg. Om klubben mener det samme omkring Yttergaard er jeg i tvivl om.
                    Der er vi nok klogere når transfervinduet lukker, og vi ser hvad der ellers er kommet til af spillere (hvis nogen overhovedet ).

Comment

Løfter Yttergaard og PT vores niveau med 110% sikkerhed? Keskinen har forudsætninger til at gøre det. For mig at se, har denne overforsigtighed en anden konsekvens, at nogen løber med de spillere vi kigger på - Ligesom når man er i byen så kan man jo også risikere, at nogen andre løber damen på dansegulvet, hvis man bruger hele aften på at spekulere på om hun også vil kunne holde en god tale ens egen begravelse om 60 år, fremfor at slå til.

og hvad angår pengene, nu præsenterede man jo et historisk overskud i koncernen - hvorfor kan man ikke bruge nogle af de penge i år til at dække over det underskud man løber med, så man kan løfte sig.
                      Håber du ved det ikke er tilsigtet

Nu skrev jeg bevist profiler, og det gjorde jeg fordi jeg håber/tror ikke at hverken Yttergaard eller PT er på kontrakter der gør, at de anses som værende profiler, så nej jeg tror ikke de hæver os, men med den udskiftning vi har haft, så har det været nødvendigt at hente bredde spillere.
                      Når jeg snakker om niveau med 110% sikkerhed, så tænker jeg på Arp, Topi, Ouedraogo.
                      Her er det vel kun Grot der er faldet lidt igennem her under TB?

Som sagt så er jeg enig, synes også godt at fodbolddelen af OSE kunne satse mere, bare ikke på bekostning af kvaliteten af de andre.

Comment

1 og 2 kan du slå sammen og var minimale mål.

Jeg mangler ikke ambitioner, men jeg mangler handling matcher ens ambitioner. Man kører med et strukturelt underskud og budgetterer med at man tjener 28 millioner på et EL-gruppespil hvert 5 år.

Samtidig insisterer man på at hente de dyreste spillere i markedet, skandinaver, med det mindste transferbudget. Jeg tror på, at akademiet kan levere de salg, der skal til. Men det kræver, at man giver dem omgivelser med spillere der kan løfte dem. Det er formentlig kun Messi og Ronaldo, der kunne være blevet til dem de er, selv hvis de havde spillet med Adam Sørensen, Peter Therkildsen og Grot i deres formative fodboldår.

Jeg er træt af hånd på rattet, jeg vil have vildskab.

Jeg ser en klub, der polstrer sig mod nedrykning, i stedet for at sigte mod Top 6.

Thorborgs Pizza bund er efterhånden ren dej, af en eller anden grund bliver vi ved med at spise den - på trods af at vi kan se at andre tilbyder pizza med sprød bund, friske ingredienser og lavet i en stenoven. Det er desuden en forfærdelig analogi som NT bragte på banen, ingen vel have en pizza hvor dejen fylder mest, der sku en grund til at Deep Dish aldrig overgår en klassiske napolitansk pizza.

Hvorfor skal jeg heppe på sorte tal, når der er nul intention om at geninvetsere pengene i nye og bedre spillere. Er det utænkeligt at 2 spillere til 10 millioner kan hæve indtjeningen med 30 fordi man får de pladser og pokaler man gerne vil have?
                        ​​​​​
                        Mark my words OB henter 0 spillere resten af vinduet.

Fuck jeg er sur.
                        Det er bare ikke sandt, at der ikke er en intention om at investere i nye og bedre spillere siden Troels Bech kom til. Det viser alle fakta og data, du kan gribe fat i. Truppens værdi, kontraktværdien og salgsværdien er øget. Desuden har man kontinuerligt siden Myhra og Gomez investeret pæne beløb i fodboldspillere - også markant mere end vores konkurrenter.

Problemet er jo ikke manglende vilje til at investere, problemet har været historisk elendig forvaltning og forrentning af allerede foretagede investeringer.

Du vil have vildskab - så følg eventuelt bare Hyballas klubber - hvor end han er i dag. Eller Bjørn Wesström, der skete også en masse i vildskab. Held og lykke.

Personligt foretrækker jeg den proces vi har sat gang i nu, men det tager TID. Et godt eksempel kan være Viborg. Fra 2007 til 2021 var klubben kun i Superligaen i 4 sæsoner, med 3 nedrykninger i øvrigt. Mellem sæsonerne 16/17 og 21/22 var man i den næstbedste række, hvor man omkalibrerede alle fatninger i klubben. Lavede en strategi, tegnede en retning og satte sig for at gå den vej generelt. Det har OB aldrig selv gjort i de år der ligger mellem 2010 og 2023. Det er først med nedrykningen i sommeren 2024 og det efterfølgende identitetsprojekt at OB har en strategi og en retning. Den har vi så fulgt i præcis 2 år, med en (ventet men ikke nødvendigvis nem) oprykning til følge (bare spørg EfB, Hvidovre og AaB) og en 8. plads.

Jeg giver først op, hvis vi afviger fra den kurs, der er lagt nu og går tilbage til zigzag-kurs og trænerdefinerede spillestil med dertil hørende inkonsekvent rekruttering af spillere og stab.

Men jeg forstår du skyder med spredhagl, fordi vi taber en dårlig forbandet lortekamp i Silkeborg, hvor fem potentielle startere i offensiven er skadet.

OB henter mindst 2 spillere inden vinduet lukker - og jeg hader også at tabe.

Comment

Håber du ved det ikke er tilsigtet

Nu skrev jeg bevist profiler, og det gjorde jeg fordi jeg håber/tror ikke at hverken Yttergaard eller PT er på kontrakter der gør, at de anses som værende profiler, så nej jeg tror ikke de hæver os, men med den udskiftning vi har haft, så har det været nødvendigt at hente bredde spillere.
                          Når jeg snakker om niveau med 110% sikkerhed, så tænker jeg på Arp, Topi, Ouedraogo.
                          Her er det vel kun Grot der er faldet lidt igennem her under TB?

Som sagt så er jeg enig, synes også godt at fodbolddelen af OSE kunne satse mere, bare ikke på bekostning af kvaliteten af de andre.
                          Topi er for tidligt.

Arp og Ouedraogo køber jeg gerne - men jeg synes historien med Arp er at han ikke har været igennem samme analyse-mølle som de andre, han er vel hentet gennem AZ og specific Lanig, der ringede til ham.

Jeg rater ikke Burgy, Adam Sørensen, Jacob Bonde og Grot særlig højt. De er bedste fald "til par"-kategorien og var vel, da de blev hentet udset en rolle hvor de skulle løfte niveauet.

Derudover er/var det velkendt, at Anssi Suhonen har en skadeshistorik, og den eneste gang han har spillet kontinuerligt, fra start og fuldtid var i hans 4 måneder Östers.

Gomez har jeg på en standby-plads grundet hans nylige opblomstring.

Comment

Jeg forholder mig ikke til 1. Kun til 2.

Jeg anerkender gerne, at transfermarkedet er svært og nok ikke så nemt, som vi gør det til, og OB har selvfølgelig en plads, der er lavere i fødekæden og ting tager tid (selvom, Topi-rygtet kom én måned før at han blev præsenteret) - Jeg har til gengæld en klar fornemmelse af at OB gør det markant sværere for sig selv ved at;

1. have et stramt transferbudget - Det strukturelle underskud på 35 millioner er sten om benet, når man samtidig ikke tør at investere i fremtiden, medmindre det er akademiet. Så må man strukturer virksomheden anderledes, hæve priserne på hotelværelserne, hæve priserne på koncertbilletterne, sænke kvaliteten og hæve priserne hos Smag & Smil og så kanalisere de penge over i OB, så man får noget at rykke med. At man hæve transferbudgettet betyder selvfølgelig, at man øger risikoen for større underskud, men chancen for at øge indtægterne gennem slutspil og potentielt Europa, er ligeledes større. Og bringer mig over til punkt 2.

2. at man har en vis overforsigtighed. Troels Bech mantra om man hellere vil undgå 1 forkert end 3 rigtige spillere (eller hvad nu talfordelingen er) vidner for mig, om at man køber ind til at undgå fremfor at opnå. Dermed går man tilbage til de sikre kort, folk fra skandinavien, og gør man det, så er man pr. automatik i konkurrence om de dyreste spillere med signifikant bedre stillede klubber, og når vi ikke kan få dem, så får Peter T og Ulrik Yttergaard, spillere der i bedste fald rykker os minimalt, mere realistisk holder os tilbage.

For mig at se er den minus-risikovillighed et kæmpe modtræk til BW - og fred være med det - men der må jo være et mellemstadie mellem gunslinger og overanalysering.
                            Som Oudraogo, Ganaus og Arp, der var hundrede procent sikre skandinaviske kort, og enormt velbeskrevede i dansk Superliga-sammenhæng?

Eller Topi Keskinen, som alle danske fans kendte, da vi hentede ham hertil.

Jeg læser ikke Troels Bechs udtalelser som, at man vil undgå andet, end spillere, der ikke gider at være i OB. Lejesvende på gennemrejse, der strejker når vejret er dårligt i Vejle og Braunschweig har forespurgt på ham for en uge siden - tænkt eksempel. Slut med spillere, der KUN gad OB fordi vi i en årrække har overbetalt lønchecks til spillere, der ikke var lønnen værd.

Dét har jeg faktisk ikke noget imod at undgå.

For rejsende gøglere i fodbold er i sig selv ikke noget man skal undgå, så længe de også køber ind på klubben, projektet og den plan man har. Hvilket jeg føler er et fælles træk for de spillere, der er blevet købt siden vi ansatte Bech. Det er også derfor Ganaus og Arp på rekordtid lukker ned for spekulationer om, hvorvidt de skal videre. De er OB-spillere ikke Zorniger-spillere - og det kan man bygge på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Som Oudraogo, Ganaus og Arp, der var hundrede procent sikre skandinaviske kort, og enormt velbeskrevede i dansk Superliga-sammenhæng?

Jeg læser ikke Troels Bechs udtalelser som, at man vil undgå andet, end spillere, der ikke gider at være i OB. Lejesvende på gennemrejse, der strejker når vejret er dårligt i Vejle og Braunschweig har forespurgt på ham for en uge siden - tænkt eksempel. Slut med spillere, der KUN gad OB fordi vi i en årrække har overbetalt lønchecks til spillere, der ikke var lønnen værd.

Dét har jeg faktisk ikke noget imod at undgå.

For rejsende gøglere i fodbold er i sig selv ikke noget man skal undgå, så længe de også køber ind på klubben, projektet og den plan man har. Hvilket jeg føler er et fælles træk for de spillere, der er blevet købt siden vi ansatte Bech. Det er også derfor Ganaus og Arp på rekordtid lukker ned for spekulationer om, hvorvidt de skal videre. De er OB-spillere ikke Zorniger-spillere - og det kan man bygge på.

Læs mine senere indlæg - Jeg argumenterer for at Oudraogo er en transfer outlier - og samtidig vil jeg tilskrive AZ og Lanig Ganuas og Arp. Arp var desuden velkendt. Jeg argumenterer netop for mere Ouedraogo og mindre Burgy og Therkilsen.

Det var et sats af hente Ouedraogo; Han kunne ikke sproget, kom fra et land vi aldrig har haft spillere fra og blev hentet fra en liga vi aldrig har hentet fra.

Muligvis - At finde spillere med ophav i Norden er sku ret nemt, hvis man bare bruger Transfermarkt i 10 minutter. Det mener jeg ikke er en bedrift i sig selv.

Hvor argumenterer jeg for at vi skal have dem?

Vil alle bare misforstå når man skriver mindre overanalyse? Jeg har aldrig argumenteret for at ravl & krat og gunslinger, men for en mere pragmatisk tilgang, der er tættere på overanalyse end den "berygtede" BW-metode.

Comment

Håber ikke, at jeg også får prikket til dig . Det er ikke tanken i hvert fald.
                                Vores trup er forholdvis tynd pt, så der skal også handles ind til bredden.
                                PT er en tiltænkt bredden tænker jeg. Om klubben mener det samme omkring Yttergaard er jeg i tvivl om.
                                Der er vi nok klogere når transfervinduet lukker, og vi ser hvad der ellers er kommet til af spillere (hvis nogen overhovedet ).
                                Jeg synes personligt at det er for vagt at købe ind til bredden. Man skal trykke på speederknappen. Breddespillere skal være nuværende startspillere som bliver bredde spiller når der købes en endnu bedre til startelleveren. Det - blandet med ungdom er sådan set skal være. Det handler for mig ikke om PT, men måden jeg anskuer det på.
                                Det koster at udvikle.
                                Vi vil bruge 10 mil. Brøndby har brugt 50 mil indtil videre.
                                Man kan ikke spare sig til succes, hvilket TB og NT desværre praktiserer.

Comment

Working...
                                X