Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Du håber på at en direkte konkurrent får point?
    Hvis vi vil i top 6 , så skal vi selv sørge for de nødvendige point . Tænker ikke et sønderjysk point i dag havde ændret synderligt på vores chancer.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er BIF der er den direkte konkurrent. Målsætningen er top 6.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er BIF der er den direkte konkurrent. Målsætningen er top 6.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    3-2 i Brøndby .. kom nu Sønderjyske

Leave a comment:

• Magge
    replied
    3-2 i Brøndby .. kom nu Sønderjyske

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Frø er jo fra akademiet, og derfor en ganske anden størrelse. Men jeg forstår da hundrede procent Frø. Han er fra egnen, det er en større klub, og han blev - trods han var en stor profil - aldrig værdsat af de mere provinsielle OB-fans :).
    Han var ofte lad og havde en kedelig attitude. Så det var godt at han kom hjem til sin elskede vestegn

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hvis det kan hjælpe på humøret, så gjorde de det lige en gang til.... 2-0.

Sønderjyske får sig en laaaaaaang sæson.
    Har deres målmand efterhånden kostet 4-5 mål ?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Hvis det kan hjælpe på humøret, så gjorde de det lige en gang til.... 2-0.

Sønderjyske får sig en laaaaaaang sæson.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Men hold da kæft hvor er de trøje dog grimme på Frøkjær og Ejdum. Jeg er sikkert farvet, men jeg mener det oprigtigt. Virkelige grimme.

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Ejdum, hvem er det?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Jeg hader Brøndby, med stort h. Men helt ærligt, når man ser hvordan den her sæson er startet, så kan man sgu da ikke fortænke Ejdum i at synes at det er lidt sjovere at spille for Brøndby. At kalde ham Judas, synes jeg ærlig talt ikke er særlig smagfuldt

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Ja, Frøkjær har vel bare været som enhver anden dansk fodboldspiller der har været her og skiftet andetsteds i landet a la Alexander Ludwig eller AJA osv osv. Han er lige så lidt judas som dengang Rurik eller Bashkim skiftede til FCK.
    Frø er jo fra akademiet, og derfor en ganske anden størrelse. Men jeg forstår da hundrede procent Frø. Han er fra egnen, det er en større klub, og han blev - trods han var en stor profil - aldrig værdsat af de mere provinsielle OB-fans :).

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Frøkjær skiftede til Preston i Championship, hvor han p.g.a. manglende spilletid havde lyst til et skifte. Brøndby gav ham tilsyneladende et godt tilbud - hvilket OB jo også kunne have gjort.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Helt enig med Frøkjær, han har aldrig lagt skjul på at han er fra vestegnen.
    Og ingen af dem har vel svoret OB evig troskab, vi er nok mange der har været forblændet af Ejdums evner.
    Men ret beset har han ikke gjort eller sagt noget der tyder på OB nogensinde betød det store.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Ja, Frøkjær har vel bare været som enhver anden dansk fodboldspiller der har været her og skiftet andetsteds i landet a la Alexander Ludwig eller AJA osv osv. Han er lige så lidt judas som dengang Rurik eller Bashkim skiftede til FCK.

Leave a comment:

Working...
X