Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brians
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Noget fra kampen mod Glamsbjerg ?
    Ved de vandt 9-0, kender ikke målscorerne

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

OB vandt 4-0. Målene scoret af William Martin x2, Jona og muligvis Noah Lassen den sidste. Det var, hvad jeg kunne finde ud af :) OB gider jo ikke selv nævne noget...
    Noget fra kampen mod Glamsbjerg ?

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    Nogen som så kampen i går og/eller følger træningen på Falen lige om et øjeblik ?
    OB vandt 4-0. Målene scoret af William Martin x2, Jona og muligvis Noah Lassen den sidste. Det var, hvad jeg kunne finde ud af :) OB gider jo ikke selv nævne noget...

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Sommerkamp i Otterup...

Synes ikke jeg kan finde nogle oplysninger om den eller løbet i lørdags

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Hvilken kamp..?
    Sommerkamp i Otterup...

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Nogen som så kampen i går og/eller følger træningen på Falen lige om et øjeblik ?
    Hvilken kamp..?

Leave a comment:

replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Der kommer nye regler i Superligaen. Det går om at straffe tidsudtræk:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bWNiIc2_8r6w2A

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Gør den det? Var det ikke rimelig fair at vi, som oprykker, lige stak en finger i jorden og sikrede en ny sæson i suppen, mens vi som klub lagde på. Det er ok at stille krav, men de skal være rimelig og opnåelige. Tænk hvis de haver råbt top 6 og vi blev nummer 8 - Hold fast Troels havde været en tosse og fiasko - utroværdig osv - hvis det havde været senariet ik
    Nej er faktisk ikke enig i den med oprykker tesen. Vi var jo reelt ikke en almindelig oprykker.
    Vi var ikke lyngby som fiser op og ned.
    1 nedrykning de sidste 50 år, og så prøver TB at sælge den som vi er en almindelig oprykker.
    Jeg købte den aldrig.

Men fred være med det. Nu ser vi fremad.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Nu kan man jo altid bare fejle en målsætning, men de må have noget spændende i "indbakken", siden de er så konkrete, for det sker da ikke uden nye spillere.
    det kunne jo ikke være anderledes - det stod klart allerede sidste sommer. Du henter ikke Zorniger til så høj en løn hvis ikke du vil noget andet end blot 8. pladser. Det samme kan siges om Falk og nok også Arp...

Men rart det bliver meldt ud sådan helt officielt.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Hvor træner de i morgen, hjemmesiden er ikke opdateret med kommende træninger?
    Der er vidst ikke træning i morgen ifølge denne artikel skal de testes på syddansk universitet.

https://www.tv2fyn.dk/odense/hard-op...ajY66uzkO7oBPw

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Hvor træner de i morgen, hjemmesiden er ikke opdateret med kommende træninger?

Leave a comment:

• bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Gør den det? Var det ikke rimelig fair at vi, som oprykker, lige stak en finger i jorden og sikrede en ny sæson i suppen, mens vi som klub lagde på. Det er ok at stille krav, men de skal være rimelig og opnåelige. Tænk hvis de haver råbt top 6 og vi blev nummer 8 - Hold fast Troels havde været en tosse og fiasko - utroværdig osv - hvis det havde været senariet ik
    Det vil jeg nu også mene den gør - men det er primært fordi, jeg ikke købte tanken om at vi skulle være en 'almindelig oprykker', vores budget var til mere end top 8. Selvfølgelig skulle vi ikke rykke ned, det er jeg enig med. Men hele retorikken om at overlevelse, var noget man næsten skulle være lykkelig for, var for ualmindelig bizar.

Alle nævner hele tiden AaB som skrækscenariet, men jeg synes vi adskiller os fra AaB på så mange måder - Vi har en stærkere organisation, Niels der går op i klubben, et stærkt akademi og en ambitiøs træner, der har vist sig i SL før. Derudover hentede AaB ikke noget kvalitet i sommervinduet og havde nærmest kun fejlskud og solgte uden at finde erstatninger.

Økonomisk ville vi kunne smide hvad det krævede, hvis det lignede en nedrykning ved vintervinduet, og vi manglede en angriber og et forsvarsanker. Det kunne AaB ikke.

Nu er der kommet en ambitiøs udmelding - Men en stærk udmelding, skal følges op med handling. Hvis spillerniveauet ikke løfter sig gevaldigt over Peter Therkilsen, så vil jeg også være skuffet.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Uanset hvad er det nu rart med en konkret målsætning. Det virker langt mere professionelt end sidste sæson.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Nu kan man jo altid bare fejle en målsætning, men de må have noget spændende i "indbakken", siden de er så konkrete, for det sker da ikke uden nye spillere.
    Man må jo forvente det bliver fulgt op med nogle spillere af en vis kvalitet.
    Den nuværende trup alene gør det ikke. Spændende hvad de har fundet. Måske er der et nyt ansigt til træningen i morgen?

Leave a comment:

Working...
X