Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Top-6? Ja, jeg gør. Der er 16 kampe endnu, to point op, og det er pt. til en oprykker. Bolden er rund, i særdeleshed i Superligaen, meget kan ske.

Det er selvfølgelig klart det bliver svært, og vi skal med lige så stor selvfølge blive bedre. Det MÅ være muligt at blive bedre, og der skal ikke meget til i mange af kampene, men vi skal selvfølgelig ikke bruge hele efteråret på det her niveau, for så lykkes det ikke.
    Vildt

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Top-6? Ja, jeg gør. Der er 16 kampe endnu, to point op, og det er pt. til en oprykker. Bolden er rund, i særdeleshed i Superligaen, meget kan ske.

Det er selvfølgelig klart det bliver svært, og vi skal med lige så stor selvfølge blive bedre. Det MÅ være muligt at blive bedre, og der skal ikke meget til i mange af kampene, men vi skal selvfølgelig ikke bruge hele efteråret på det her niveau, for så lykkes det ikke.
    altså...jeg beundre din optimisme

Håbløst naivt i min bog - men godt vi ikke alle sammen er brændt fuldstændigt sammen

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Hvad er egentlig dine argumenter for at det vil ske? Må indrømme at jeg har meget svært ved at finde noget optimisme frem

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. De 3 ugers pause bla skal bekomme os meget vel. Det er vel kun Ouedraogo og Keskinen der skal afsted på landsholdsopgaver
    Så håber jeg virkelig ikke at vi kommer ud på den anden side af pausen, og får en snitter i Farum

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Jeg forestiller mig at de ansatte i klubben forventer at det bliver bedre når vores nye træner og nye spillere har fået mere end 4 uger med holdet. Jeg forventer det samme henover de næste 6 måneder.
    Enig. De 3 ugers pause bla skal bekomme os meget vel. Det er vel kun Ouedraogo og Keskinen der skal afsted på landsholdsopgaver

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jeg er nødt til at spørge; er der stadig nogle herinde der tror på det?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

enig - han gjorde det fornuftigt i dag. Mener stadig det er en skandale at han starter. Og så ser han altså også bedre ud i dag - fordi stort set alle andre levere så dårligt.
    Det gør han nok heller ikke når vi får en vb ind og McCoy rykker tilbage. Selvom MM er inde i en lille formkrise pt

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det der bekymrer allermest for mig er sgu, at vi glade amatører faktisk har forudset præcis hvad der ville ske, når man greb vinduet an på den måde. Jeg har gættet et point forkert efter 6 kampe. Alle pånær at par naive gutter herinde vidste at det her ville ske. Hvorfor kan ansatte i klubben ikke se det?
    Jeg forestiller mig at de ansatte i klubben forventer at det bliver bedre når vores nye træner og nye spillere har fået mere end 4 uger med holdet. Jeg forventer det samme henover de næste 6 måneder.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

enig - han gjorde det fornuftigt i dag. Mener stadig det er en skandale at han starter. Og så ser han altså også bedre ud i dag - fordi stort set alle andre levere så dårligt.
    I dag nyder han også godt af ikke at stå overfor en reel dribler med fart

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    HVIS man skal prøve at tage de positive briller på så syntes jeg at mange af vores nye offensive kort viser klasse i glimt. Og at vi ikke ligger under stregen når vi spiller SÅ ringe. Det er jo vanvittigt hvor usammenhængende det er generelt set. Og så er Terkel altså ikke så ringe som nogle vil gøre ham til

TT har før vist at han kan sammensætte et godt og stabilt fodboldhold. Jeg ser ingen grund til at han ikke kan gøre det igen. Så vi skal bruge lidt tid og få sammenspillet holdet. Så tænker jeg at spillet nok skal blive bedre. Men nok ikke super meget

Hvis OB mener det seriøst skal der minimum komme et par defensive forstærkninger de sidste dage. Og det siger min mavefornemmelse at der gør
    Det er godt nok også kun i glimt da. Holmström var skarp i Fredericia og spiller ok i dag. Ganaus er væsentligt mindre farlig end på samme tidspunkt i sidste sæson. Arp var god i Aarhus, men bliver slet ikke aktiveret i dag. Hos Keskinen er der *meget* langt mellem snapsene, og han har indtil videre leveret nul mål og oplæg i 6 Superliga-kampe. Gammelgaard har leveret en meget stille start, uden de helt store højdepunkter.
    Med det vi har set indtil videre, så synes jeg virkelig ikke vores offensiv seer lovende ud

Leave a comment:

• Ganjaoux
    replied

Projektet, Top 6 eller nedrykning?
    Jeg tror fuldt og fast på nedrykning. Dén skal vi nok sikre

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Det der bekymrer allermest for mig er sgu, at vi glade amatører faktisk har forudset præcis hvad der ville ske, når man greb vinduet an på den måde. Jeg har gættet et point forkert efter 6 kampe. Alle pånær at par naive gutter herinde vidste at det her ville ske. Hvorfor kan ansatte i klubben ikke se det?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    HVIS man skal prøve at tage de positive briller på så syntes jeg at mange af vores nye offensive kort viser klasse i glimt. Og at vi ikke ligger under stregen når vi spiller SÅ ringe. Det er jo vanvittigt hvor usammenhængende det er generelt set. Og så er Terkel altså ikke så ringe som nogle vil gøre ham til

TT har før vist at han kan sammensætte et godt og stabilt fodboldhold. Jeg ser ingen grund til at han ikke kan gøre det igen. Så vi skal bruge lidt tid og få sammenspillet holdet. Så tænker jeg at spillet nok skal blive bedre. Men nok ikke super meget

Hvis OB mener det seriøst skal der minimum komme et par defensive forstærkninger de sidste dage. Og det siger min mavefornemmelse at der gør

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Top-6; nej, nedrykning; måske, projektet; hvilket? Det revolutionerende projekt der blev søsat med AZ, blev kvalt i dets vugge. Lige nu er vi er tilbage til improvisation, griben efter halmstrå og et hovmod hos sportsdirektøren, der virker ude af trit med nutidens transfermarked.
    jeg tænker også at den Thorborg der pludselig gerne ville tale med medierne, efter identitetsprojektet blev taget så godt imod - mon dog vi ser mere til ham de næste 5 års tid. Tænker han går i flyverskjul og lader sin mellemleder tage tæskene.

Leave a comment:

Working...
X