Kan ikke se det negative i artiklen, der er den erkendelse at de øverste 5 pladser i superligaen er meget svære at opnå da 5 klubber i ligaen har betydeligt større budget end OB, så i forhold til top seks så er det 6 pladsen som OB kan kæmpe om
Så nævnes Horsens, for de har tilsyneladende samme størrelse budget som OB, her konkluderer man at det kommer til at koste mere for OB at købe de samme spillere pga øget konkurrence mht. budget
Det er da logik, sådan er det
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
måske skal man bare lade være med at gå alt for højt op i hvad Troels Bech siger......han er og bliver en "ordspillemand" Jeg er ikke specielt fan af det, men så længe pilen peger den rigtige vej... opad i tabellen, må man respektere at det er den løsning på posten klubben har valgt, og en ting er jeg sikker på, han vil OB det bedste
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hva !!!!Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17
Nå der bliver trukket i land åbenbart. Nu har vi svært ved at hente spillere fordi Horsens er rykket op.
Man bliver så træt af ham og hans evindelige klynk. Har lyst til at sige "man up"
Hvor er det fedt der er pause i superligaen. Håber sulten efter bold vender tilbage på et tidspunkt.
Er der konkurrenter i superligaen??
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg kan personligt godt lide, at vi har en sportsdirektør, der fortæller ærligt om, hvordan han ser tingene i stedet for at male et rosenrødt billede op, så fans kan have en god fornemmelse i mavsen. Men det er jo smag og behag.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg kritiserer retorikken først og fremmest. Jeg er så træt af han altid skal tale klubben ned.
Tale forventninger ned, muligheder ned.
Tale fans ned.
Jeg har aldrig oplevet et interview med TB hvor man bagefter har haft en god og optimistisk fornemmelse.
Der er altid en negativ vinkel.
Mere Thorborg, mindre Troels Bech.
- Likes 8
Leave a comment:
-
Det er jo lige nøjagtig det som der bliver sagt vi er nogle der reagere på.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det er jo ren logik, som også blev sagt om OB da vi rykkede op.... og i øvrigt også er blevet sagt af en bestemt svensker du godt kender.
Det er jo helt fair at kritisere udtalelserne hvis man mener det dræber forventninger og stemning, men tågesnak, det kan det jo ikke være.
Det var bedre om du lyttede til hvad der blev sagt, og ikke hvem der siger det, men der kommet du nok aldrig til.
Hvem der siger det er sådan set fløjtende ligegyldigt.
Jeg mener han burde være første led til at skabe en overvinderkultur.
Han laver ikke andet end tale forventninger ned. Alt er svært, og OB er en lille klub i Danmark.
- Likes 2
Leave a comment:
-
100% enig. Har sgu da aldrig hørt noget lignende.Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Der er 100 vis af klubber der har spillere på det niveau vi scouter og handler på. Var Horsens ikke rykket op havde de også forsøgt at købe spillere på den hylde for at komme op.
At Horsens skulle være en speciel udfordring at få op for vores transfer ambitioner er en værre omgang klynk.
At Horsens bliver nævnt mere end en gang i interviewet er en uværdig og uambitiøs måde at italesætte OBs muligheder og udfordringer i transfervinduet.
Hvis Horsens oprykning er en særskilt pressbold som kræver at vi temperere vores forventninger til hvordan transfervinduet kommer til at gå står det satme skidt til med selvforståelsen og selvtilliden i projektet
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg kritiserer retorikken først og fremmest. Jeg er så træt af han altid skal tale klubben ned.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg læser ikke interviewet med eller hører podcasten som en undskyldning for, at man alligevel ikke vil forsøge sig med top-6. Jeg læser det som åben og ærlig kommunikation omkring de komplekse problemstillinger fodboldforretninger står overfor, og hvordan selv de mindste ændringer i variabler får konsekvenser for mange.
Det er fair nok at vi gerne vil brokke os, og kritik hører sig til, men vi bliver simpelthen nødt til at kritisere på en eller anden formodning om, at man ikke har nået de opnåede målsætninger. Hvilket vel ikke er tilfældet?
Du kritiserer helt præcist? Hvad? Retorikken? Toneringen? Ordene eller sammensætningen i given rækkefølge?
Troels Bech skal måles fortrinsvis på resultater, særligt succesraten på de spillere han henter, og her er succesraten vel omkring 90% afhængig af om man taler Adam Sørensen som fejlslået eller stadig under udvikling i spillesystemet.
en del af Bechs arbejdsopgaver er så at kommunikere udadtil, og her er det vel ingen katastrofe at udtale til et regionalt/lokalt medie, at det er en solid presbold at få AC Horsens med op, fordi de er villige til at investere (tabe) enorme summer på at etablere sig så højt som muligt inden man kan sælge klubben fra og så forhåbentligt have tjent lidt mønt på dét. Der er kolossal forskel på Hillerød, EfB og AC Horsens’ muskler, og nu presser de priserne intet i forvejen svært marked. Det er da åbenlyst - også at italesætte.
Eller havde vi alle foretrukket, Troels Bech ikke stillede op til interviews?
Tale forventninger ned, muligheder ned.
Tale fans ned.
Jeg har aldrig oplevet et interview med TB hvor man bagefter har haft en god og optimistisk fornemmelse.
Der er altid en negativ vinkel.
Mere Thorborg, mindre Troels Bech.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der er 100 vis af klubber der har spillere på det niveau vi scouter og handler på. Var Horsens ikke rykket op havde de også forsøgt at købe spillere på den hylde for at komme op.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg læser ikke interviewet med eller hører podcasten som en undskyldning for, at man alligevel ikke vil forsøge sig med top-6. Jeg læser det som åben og ærlig kommunikation omkring de komplekse problemstillinger fodboldforretninger står overfor, og hvordan selv de mindste ændringer i variabler får konsekvenser for mange.
Det er fair nok at vi gerne vil brokke os, og kritik hører sig til, men vi bliver simpelthen nødt til at kritisere på en eller anden formodning om, at man ikke har nået de opnåede målsætninger. Hvilket vel ikke er tilfældet?
Du kritiserer helt præcist? Hvad? Retorikken? Toneringen? Ordene eller sammensætningen i given rækkefølge?
Troels Bech skal måles fortrinsvis på resultater, særligt succesraten på de spillere han henter, og her er succesraten vel omkring 90% afhængig af om man taler Adam Sørensen som fejlslået eller stadig under udvikling i spillesystemet.
en del af Bechs arbejdsopgaver er så at kommunikere udadtil, og her er det vel ingen katastrofe at udtale til et regionalt/lokalt medie, at det er en solid presbold at få AC Horsens med op, fordi de er villige til at investere (tabe) enorme summer på at etablere sig så højt som muligt inden man kan sælge klubben fra og så forhåbentligt have tjent lidt mønt på dét. Der er kolossal forskel på Hillerød, EfB og AC Horsens’ muskler, og nu presser de priserne intet i forvejen svært marked. Det er da åbenlyst - også at italesætte.
At Horsens skulle være en speciel udfordring at få op for vores transfer ambitioner er en værre omgang klynk.
At Horsens bliver nævnt mere end en gang i interviewet er en uværdig og uambitiøs måde at italesætte OBs muligheder og udfordringer i transfervinduet.
Hvis Horsens oprykning er en særskilt pressbold som kræver at vi temperere vores forventninger til hvordan transfervinduet kommer til at gå står det satme skidt til med selvforståelsen og selvtilliden i projektet
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg læser ikke interviewet med eller hører podcasten som en undskyldning for, at man alligevel ikke vil forsøge sig med top-6. Jeg læser det som åben og ærlig kommunikation omkring de komplekse problemstillinger fodboldforretninger står overfor, og hvordan selv de mindste ændringer i variabler får konsekvenser for mange.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17
Nå der bliver trukket i land åbenbart. Nu har vi svært ved at hente spillere fordi Horsens er rykket op.
Man bliver så træt af ham og hans evindelige klynk. Har lyst til at sige "man up"
Hvor er det fedt der er pause i superligaen. Håber sulten efter bold vender tilbage på et tidspunkt.
- Likes 11
Leave a comment:
-
Det er jo ren logik, som også blev sagt om OB da vi rykkede op.... og i øvrigt også er blevet sagt af en bestemt svensker du godt kender.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Sssschhhh... ikke tale negativ om TB og hans tågesnak !
Det er jo helt fair at kritisere udtalelserne hvis man mener det dræber forventninger og stemning, men tågesnak, det kan det jo ikke være.
Det var bedre om du lyttede til hvad der blev sagt, og ikke hvem der siger det, men der kommet du nok aldrig til.
- Likes 6
Leave a comment:
-
nu kan jeg ikke læse artiklen - så det er med det forbehold. Og hørte Troels tale i Fyens podcast - og selv om han også der forsøger at tale forventningerne ned, så kommer der trods alt nogle flere nuancer med.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17
Men - jeg er også træt af den tendens der er til de taler sig ned. Ja naturligvis bliver det ikke let - der er sjovt nok også andre hold der gerne vil i top 6. Og en del der også har nogle penge at bruge. Vi får ikke bare den placering foræret - hvilket vi jo har bevidnet de sidste mange år.
Men kom da nu med den der overvinder kultur der blev snakket om. Vi skal da turde at stille nogle krav og målsætninger. Så er en top 6 placering jo heller ikke vildere. Vi skal da turde gå ud og kræve at vi kan vinde to, måske endda tre kampe i træk (ja jeg ved det er vildt) Det må da være der de skal starte med den "overvinder-kultur", at de internt ikke er bange for at stille krav til hinanden - og sige det højt.
Og når det ikke lykkedes - så skal vi have lov at være skuffede. Og så prøver vi da igen. Det mmå da også være lettere at tiltrække spillere hvis man tør udvise lidt ambitioner. Vi spiller faktisk for at vinde hver søndag - ikke noget med at det er "godt nok" med 1 point og en grå midterpalcering.
På den anden måde så ender vi da med at tale os til endnu en 8. plads.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Sssschhhh... ikke tale negativ om TB og hans tågesnak !Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17
- Likes 1
Leave a comment:
-
https://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17
- Likes 3
Leave a comment:
-
Enig , og det hjælper bestemt ikke på nogen måder at de hiver skrige Kent ind.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Virker underligt med så rutineret assistent til den grønskolling. Kent er jo flere niveauer over vores uduelige landstræner. Peter Møller og Brian Riemer er ved at ødelægge dansk fodbold.
Leave a comment:
Leave a comment: