Oprindeligt indsendt af Larsbo79
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Holder prisen, er der 6-7 mil. på vej til OB, i form af de 25% af transferoverskuddet.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...get-vil-ob-faaTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 3
Comment
-
Ville være fint at nå 10+ ud af de 37,5 mill uden at sælge andre end BürgyOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHolder prisen, er der 6-7 mil. på vej til OB, i form af de 25% af transferoverskuddet.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...get-vil-ob-faa
- Likes 2
Comment
-
og med et salg af Askou så er man tæt på at være i mål. Plus lidt basseøre for Grot.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ville være fint at nå 10+ ud af de 37,5 mill uden at sælge andre end Bürgy
Om man lige når de 37,5 gør næppe det store - men man skulle helst ikke stå næste sommer og skulle sælge for 75 for at leve op til kravene...
- Likes 1
Comment
-
ved godt han ikke spiller for en topklub i Holland...men er det ikke en relativt lav pris, særlig hvis PL klubber blander sig?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHolder prisen, er der 6-7 mil. på vej til OB, i form af de 25% af transferoverskuddet.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...get-vil-ob-faa
Comment
-
Viborg skulle have afvist et bud på 26 mill på deres unge 20 årige midtforsvarer som vel er nogenlunde på niveau med Askou.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og med et salg af Askou så er man tæt på at være i mål. Plus lidt basseøre for Grot.
Om man lige når de 37,5 gør næppe det store - men man skulle helst ikke stå næste sommer og skulle sælge for 75 for at leve op til kravene...
Så kan godt forstå hvis OB afventer et bud omkring 3 mill euro
Comment
-
Mon ikke de bassøre vi evt sælger Grot for, overstiger de basseøre vi fik for Bürgy?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og med et salg af Askou så er man tæt på at være i mål. Plus lidt basseøre for Grot.
Om man lige når de 37,5 gør næppe det store - men man skulle helst ikke stå næste sommer og skulle sælge for 75 for at leve op til kravene...
Han burde være mere værd som angriber.
Comment
Comment