Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle 17/05/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

At man sætter klistermærker op på tribunen eksisterer i ALLE klubber i verden, der har noget der bare dufter af fankultur. Men det er klassisk OB at gå forrest og straffe egne fans. Og ja, jeg synes det er latterligt at man ikke må det på RMN tribunen
    Jeg har svært ved at tro, at klistermærker alene kan generere en karantæne på to år.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Altså, uden at være konfrontatorisk, så synes jeg måske mere, at det er dig der skal vende hovedet mod himlen.

Uanset hvad man måtte mene om klistermærker, så er det da fra et rationelt synspunkt noget af det dummeste jeg har hørt i lang tid at være så meget ude på at slå hårdt ned på egne fans.

Hvad er formålet? Hvad skal det løse?

Jeg nægter at tro på at mennesker, der har gjort dette i lang tid ikke kunne løse et mindre problem bedre. Det må have været en tanketorsk og nu gør det ondt at gå til bekendelse. Det er håbløst, så kan vi lige så godt dele klapølser ud til næste kamp.

Det kommer bagpå fornem opbakning i flere sæsoner. Det skal man så selvfølgelig smadre. For...man må ikke sætte klistermærker op...

De sko må være så små nu, at smølfer får problemer med at få dem på.
      Nu kommenterede jeg ikke på straffen, men på at det ikke sker på ALLE stadions i hele verden (da mange klubbers fans har fornuft/selvjustits).

Ja, jeg synes heller ikke folk skal straffes så hårdt for klistermærker, hvis det er tilfældet !

Så føler du her blander æbler og pærer

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Lige præcis. Det er så harmløst, og det eksisterer i fankulturer over hele verden.
        Men hvad er der på de klistermærker?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nu kommenterede jeg ikke på straffen, men på at det ikke sker på ALLE stadions i hele verden (da mange klubbers fans har fornuft/selvjustits).

Ja, jeg synes heller ikke folk skal straffes så hårdt for klistermærker, hvis det er tilfældet !

Enig. Det gør jeg. Jeg må have misset den afkørsel debatten tog.

Jeg aner intet om standarden andre steder.
          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Jeg har svært ved at tro, at klistermærker alene kan generere en karantæne på to år.
            Det har jeg også selv. Var ikke på stadion i dag, men Andlox nævnte at det var den information man fik på tribunen. Kan se at Fyens har skrevet om det, men det er en plus artikel, så har ikke kunnet læse andet end at demonstrationen fra fansene sker grundet en uddelt karantæne

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Mit postulat er at du får meget meget svært ved at finde klubber, med organiserede fangrupperinger, som har den "fornuft/selvjustits" som du efterspørger.
              Danmark, Sverige, Tyskland, Holland, Italien, Spanien, Frankrig osv. der eksisterer det her.

Comment

Mærkelig bemærkning her til sidst

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-ikke-pa-banen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Skrev nogle ikke at det var en lidt skjult reference til Askou?

Comment

Hvis jeg skal læse denne sætning

“Første halvleg var skuffende. Vi ramte ikke rigtig intensiteten.”

Efter en af de første 3 kampe næste sæson, så tror jeg at jeg for et slagtilfælde.
                    Den her sæson hænger mig langt ud af halsen..

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Skrev nogle ikke at det var en lidt skjult reference til Askou?
                      Muligvis. Men syntes da ikke man kan sætte en finger på Askous præstation i dag

Comment

er den sidste bemærkning ikke netop definitionen af "ferie-mentalitet"?

Man har øjnene rettet mod næste sæson, uagtet om det er i OB eller ej - så er fokus flyttet en smule fra den aktuelle kamp.

Og hvis ikke det var ferien der spillede ind - så er de jo bare generelt for dårlige.

Jeg syntes det starter ved Zorniger - han vælger at starte med Grubbe og bringer Trybull i truppen (og Abrahamsen for så vidt) det er da om noget at sende et signal om den manglende vigtighed af kampen.

Skuffende afslutning både fra bænken og fra spillerne

Comment

Nej synes jeg heller ikke. Defensivt synes jeg faktisk vi stod stærk i dag og tillade vel egentlig kun en chance til Vejle, det er trods alt rimelig godkendt. Offensivt synes jeg virkelig Arp og Annsi skuffer meget, det virkede lidt som om det bare ikke var deres dag. Ganauss virker mere og mere som en spiller, der skal serviceres på en bestemt måde for at fungere.
                          Næste sæson bør der kommer en kreativ offensiv profil ind på holdet, samt to nye CB hvis Julius smutter.

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-vil-...rwlfZzcEkVGBtw

Det virker ærlig talt forsmået og super dårligt kommunikeret...
                            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Hvis jeg skal læse denne sætning

“Første halvleg var skuffende. Vi ramte ikke rigtig intensiteten.”

Efter en af de første 3 kampe næste sæson, så tror jeg at jeg for et slagtilfælde.
                              Den her sæson hænger mig langt ud af halsen..

Mener du sæsonen efter en oprykning fra Betinia Ligaen, der kom på bagkant af en sæson, hvor vi rykkede ud af Superligaen, hvor vi blev nummer 8 ud af 12, og holdt muligheden for top-6 i live helt ind til en udligning hjemme mod FCK?

Det er sgu okay at være skuffet over en kamp som i dag, min egen hustru har også bedt mig om at basse lidt ned, men når det er sagt, er sæsonen godkendt.

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-hav...76534c65b41a-9

Zorniger alt andet end tilfreds med Askou i 1.halvleg. Han var heller ikke god, men det var ingen.
                                Sander når også at vise hvorfor det er rigtig at sende ham tilbage.

Comment

Working...
                                X