Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle 17/05/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det siger da at der ikke er andre at stemme på. Fint at hylde Bjørnen - har jeg ingen problemer med. Man havde Ganaus nu ligget og drevet gæk med Vejle forsvaret og scoret to kasser - mon så ikke han havde fået den?

Så syntes det siger alt om kampen. Og igen - det er ikke for at tage noget fra BP
    Dit gætværk må du selv rode med.
    Og nej, jeg synes stadig ikke det siger noget som helst om kampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      FCK giver Randers bøllebank og Fredericia tager også en sejr med sig ned i 1. div. over SIF
      syntes Zorniger fejler, hans opstilling, starte med Grubbe og have Trybull med i truppen - siger jo alt om vigtigheden af kampen. Havde det set anderledes ud med "stærkeste" 11? Måske ikke, men sløjt signal at sende.

Kampen slut og slatten og fesen indsats.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Dit gætværk må du selv rode med.
        Og nej, jeg synes stadig ikke det siger noget som helst om kampen.
        fair nok.

Syntes du der var andre oplagte MOMs?

For helt personligt havde jeg godt nok svært ved at finde nogen

Comment

Kedelig kamp i dag. Nu der intet var på spil udover æren, har jeg det fint med at det blev en afskedskamp hvor vi fik mulighed for at sige farvel til Grubbe, Owusu, Grubbe, Trybull og BP. Og i øvrigt Sander og AK. Ville ønske at det var en mere festlig omgang end det blev.

Comment

Legolas snydt for et straffespark der. Ikke desto mindre en meget tynd indsats, som delvist forklares med at det tydeligt var en testimonial-sommerkamp for et halvt dusin spillere, der sagde farvel. Svært at lægge alt for meget i den kamp.

Comment

Hvor er det dog elendigt.

Comment

HAHAHA så kommer Trybull sgu også ind...Arp ud

Det blev mere en farvel tur frem for en kamp man gik efter at vinde. Håbløst.

Slatten indsats
                Enig i at det var en virkelig slatten indsats.
                Det positive er at vi ikke fik nogen røde kort og at alle dem der forlader os beviste at det ikke bør være helt umuligt at erstatte dem med noget bedre.

Comment

fair nok.

Syntes du der var andre oplagte MOMs?

For helt personligt havde jeg godt nok svært ved at finde nogen
                  Altså bedre end BP?
                  Jeg kan godt tænke på en 6-7 stykker.

Men nu skal der jo heller ikke ret meget til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

At man sætter klistermærker op på tribunen eksisterer i ALLE klubber i verden, der har noget der bare dufter af fankultur. Men det er klassisk OB at gå forrest og straffe egne fans. Og ja, jeg synes det er latterligt at man ikke må det på RMN tribunen
                    Meget enig. Selvfølgelig skal man ikke bare have lov til alt, men i Odense går man som altid lige i de mindste par sko. Man ender med at dræbe al stemning inden det nye stadion, hvis det her er måden man vælger at håndtere det hele.

Man har nogle vagter der er arrogante som bare fanden, og ved ikke om det kommer fra et højere sted oppe, men det er hvert fald på helt overdrevet niveau den måde der bliver sanktioneret.

Comment

Jammerligt man ikke kan sætte op til en bedre performance hjemme foran så mange tilskuere…det under alt kritik

Comment

Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                        Løgn. Alle ovenstående byer og stadions er prydet med autentisk fankultur i form af bl.a. grafitti og stickers. Du må have hovedet under armen dernede.
                        Løgn

Måske i omgivelserne og selve byerne. Graffitien i eksempelvis Como er lavet af klubben selv for at hylde deres legender.

Har du nogensinde selv været på et af de nævnte stadions ?

Lyder som om, at dit hovedet burde været lidt mere i en himmelvendt retning

Comment

syntes Zorniger fejler, hans opstilling, starte med Grubbe og have Trybull med i truppen - siger jo alt om vigtigheden af kampen. Havde det set anderledes ud med "stærkeste" 11? Måske ikke, men sløjt signal at sende.

Kampen slut og slatten og fesen indsats.
                          Vist også det pæneste man kan sige om den kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Løgn

Måske i omgivelserne og selve byerne. Graffitien i eksempelvis Como er lavet af klubben selv for at hylde deres legender.

Har du nogensinde selv været på et af de nævnte stadions ?

Lyder som om, at dit hovedet burde været lidt mere i en himmelvendt retning
                            Altså, uden at være konfrontatorisk, så synes jeg måske mere, at det er dig der skal vende hovedet mod himlen.

Uanset hvad man måtte mene om klistermærker, så er det da fra et rationelt synspunkt noget af det dummeste jeg har hørt i lang tid at være så meget ude på at slå hårdt ned på egne fans.

Hvad er formålet? Hvad skal det løse?

Jeg nægter at tro på at mennesker, der har gjort dette i lang tid ikke kunne løse et mindre problem bedre. Det må have været en tanketorsk og nu gør det ondt at gå til bekendelse. Det er håbløst, så kan vi lige så godt dele klapølser ud til næste kamp.

Det kommer bagpå fornem opbakning i flere sæsoner. Det skal man så selvfølgelig smadre. For...man må ikke sætte klistermærker op...

De sko må være så små nu, at smølfer får problemer med at få dem på.
                            Last edited by Mhjortebjerg; i dag, 17:11.
                            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

At undlade at straffe for at sætte klistermærker op, synes jeg heller ikke indikerer at OB tillader alt. Jeg synes bare vi skal have styr på proportionerne. At ville bekæmpe graffiti, pyro, maskering osv, synes jeg er i en helt anden boldgade end at bekæmpe folk der sætter klistermærker op på RMN-tribunen, men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.
                              Helt enig. Hvis de virkelig vil give karantæne for en par klistermærke så er det helt væk.
                              Hvad tror du man findes i Hamburg og Dortmund hvor jeg har lidt ventetid på vejen hjemme???
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Helt enig. Hvis de virkelig vil give karantæne for en par klistermærke så er det helt væk.
                                Hvad tror du man findes i Hamburg og Dortmund hvor jeg har lidt ventetid på vejen hjemme???
                                Lige præcis. Det er så harmløst, og det eksisterer i fankulturer over hele verden.

Comment

Working...
                                X