Oprindeligt indsendt af Mfriise
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026
Collapse
X
-
Tænker mere vi skulle overveje, at sætte Ejdum ned som venstreback, og derved løse tre problemer på en gang. Vi har ikke nogen venstreback som er god nok all-round og som er venstrebenet. Vi kunne få McCoy over som højreback, nu hvor det ikke ligner man forlænger med Owusu (spørgsmåltegn?). Vi kunne have Arp og Suhonen på banen samtidigt. Og så tror jeg også bare at Ejdum kunne blive en klasse venstreback, som også er en plads han eftersigende har spillet en hel del på ungdomsholdene. Og nu hvor Bonde begynder at være klar igen, så kommer vi stadig til at have noget at skyde med fra bænken.
-
nej - nu skal vi ikke til at omskole en talentfuld midtbane mand til vb - for at give plads til en spiller der pt ikke er i form.Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Tænker mere vi skulle overveje, at sætte Ejdum ned som venstreback, og derved løse tre problemer på en gang. Vi har ikke nogen venstreback som er god nok all-round og som er venstrebenet. Vi kunne få McCoy over som højreback, nu hvor det ikke ligner man forlænger med Owusu (spørgsmåltegn?). Vi kunne have Arp og Suhonen på banen samtidigt. Og så tror jeg også bare at Ejdum kunne blive en klasse venstreback, som også er en plads han eftersigende har spillet en hel del på ungdomsholdene. Og nu hvor Bonde begynder at være klar igen, så kommer vi stadig til at have noget at skyde med fra bænken.
Når Arp finder formen igen kommer han til at starte - og så må Suhonen eller Ejdum tage kampen op.
Bonde tror jeg ikke på vi for alvor får at se på denne side af sommeren - han har været ude så længe så ville være tåbeligt at tage chancer med ham nu...tænker han får et par indhop de sidste par kampe...men mon ikke vi snakker 10-15 min. maks.
Og så må man på markedet til sommer - finde en vb der også kan forsvarer.
- Likes 3
Comment
-
Der skal hentes en VB og en CBV, og en support til højre dør, når Mccoy har HB fast fra sommer.
Der er en årsag til at Viborg lader Bürgy gå, og det var, fordi han med nød og næppe og til nøds, har niveauet til bunden af superligaen, men vil aldrig kunne løft noget ind i top 6.
Adam Sørensen, siger sig selv.
Men det OB kæmper mest med lige nu, er, at for mange af vores spillere synes de er alt for gode til bund 6.
Det lyser ud af dem, hvor lidt motiveret de er og energien er helt væk.
2-1 Hjemme mod FCK - Godkendt
1-1 Ude mod Vejle - Jammerligt
1-0 Hjemme Frederica - under niveau.
3-1 Ude mod Silkeborg - Fadæse !
Leverer OB noget u-inspirerende igen mod Randers og taber, er der ikke langt til at vi er fedtet ind i noget nedrykning igen.
Vi må vende tilbage til den evige, hvornår viser Niels Thorborg / OSE, at de vil investere sig ind i top 6 med en trup som er tilstrækkelig god nok.
Zorniger, Jakob Michelsen, Søren Krog osv. osv.
Bare sæt et nyt navn ind og resultatet ender det samme sted.
- Likes 5
Comment
-
ja - og det er næppe nok.Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægDer skal hentes en VB og en CBV, og en support til højre dør, når Mccoy har HB fast fra sommer.
Der er en årsag til at Viborg lader Bürgy gå, og det var, fordi han med nød og næppe og til nøds, har niveauet til bunden af superligaen, men vil aldrig kunne løft noget ind i top 6.
Adam Sørensen, siger sig selv.
Men det OB kæmper mest med lige nu, er, at for mange af vores spillere synes de er alt for gode til bund 6.
Det lyser ud af dem, hvor lidt motiveret de er og energien er helt væk.
2-1 Hjemme mod FCK - Godkendt
1-1 Ude mod Vejle - Jammerligt
1-0 Hjemme Frederica - under niveau.
3-1 Ude mod Silkeborg - Fadæse !
Leverer OB noget u-inspirerende igen mod Randers og taber, er der ikke langt til at vi er fedtet ind i noget nedrykning igen.
Vi må vende tilbage til den evige, hvornår viser Niels Thorborg / OSE, at de vil investere sig ind i top 6 med en trup som er tilstrækkelig god nok.
Zorniger, Jakob Michelsen, Søren Krog osv. osv.
Bare sæt et nyt navn ind og resultatet ender det samme sted.
Midtbanen er fortsat for tyndt besat, Grubbe og Trybull ud - bør give plads til man bringer en ind.
Ingen forlængelse til Askou - så skal han nok sælges og så skal der også findes en erstatning her.
Og angrebet...Grot - mon ikke han skal videre. Og både Ganaus og Niemich...altså man kunne godt finde noget der var bedre. Så min. en angriber bør der vel også stå på den indkøbsseddel
Comment
-
Har svært ved at tro på at vi kan tiltrække nogen der er meget bedre end Ganaus og Jona på nuværende tidspunkt men ellers enig ..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - og det er næppe nok.
Midtbanen er fortsat for tyndt besat, Grubbe og Trybull ud - bør give plads til man bringer en ind.
Ingen forlængelse til Askou - så skal han nok sælges og så skal der også findes en erstatning her.
Og angrebet...Grot - mon ikke han skal videre. Og både Ganaus og Niemich...altså man kunne godt finde noget der var bedre. Så min. en angriber bør der vel også stå på den indkøbsseddel"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Sikker på man kan finde dem, og man kan gøre meget med den rigtige kontrakt og plan.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Har svært ved at tro på at vi kan tiltrække nogen der er meget bedre end Ganaus og Jona på nuværende tidspunkt men ellers enig ..
Tænker man skal kigge på den model som Ståle benyttede i FCK, de hentede en masse spiller med en klar aftale om de skulle sælges efter 1-3 år og det vigtigste i hele den plan var at de blev overholdt. Der er selvfølgelig forskel på økonomien i deres model og den OB kan lave, men det er ikke umuligt.
Den samme ide skal man have implementeret overfor vores egne talenter. Så når spillere som Ejdum, Luca og Askou slår igennem, så ved de at efter 2-3 år der skal de sælges, så giver de noget til OB, men har også en klar vej til deres eget eventyr.
Sådan ville jeg forsøge at strikke det sammen, hvis jeg havde tøjlerne. Så ville det hurtig komme ud at OB ville være en klub som kan bruges som springbræt, men samtidig giver man noget til klubben. Dette skal så suppleres med 3-6 spillere som ikke ser sig andre steder (Myhra, Falk, Bonde f.eks)Last edited by Elvic; i går, 06:48.
Comment
-
det håber jeg da godt nok vi kan - eller kommer vi jo aldrig videre. Niemich har jo vidst noget kvalitet i glimt, men så heller ikke mere. Og Ganaus er jo åbenlyst også for ustabil.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Har svært ved at tro på at vi kan tiltrække nogen der er meget bedre end Ganaus og Jona på nuværende tidspunkt men ellers enig ..
Comment
-
Har hørt lidt om budgettet får et nøk op til sommer. Men hvor meget det drejer sig om er jo svært at sige.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det håber jeg da godt nok vi kan - eller kommer vi jo aldrig videre. Niemich har jo vidst noget kvalitet i glimt, men så heller ikke mere. Og Ganaus er jo åbenlyst også for ustabil.
Det eneste vi ved er at TB får en travl sommer. Nogen vil nok mene selvforskyldt travl.
- Likes 2
Comment
-
AZ fremtræder efterhånden en smule bizar, og jeg ser bestemt ikke et rock and roll-hold. Tværtimod. Det ligner ikke, at spillerne “vil dø med støvlerne på”.
Jeg tror ikke, det bliver et lykkeligt ægteskab, og så mi vi til det igen (igen, igen, igen, igen…).
Må jeg tage grundigt fejl!
- Likes 1
Comment
-
enig.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægAZ fremtræder efterhånden en smule bizar, og jeg ser bestemt ikke et rock and roll-hold. Tværtimod. Det ligner ikke, at spillerne “vil dø med støvlerne på”.
Jeg tror ikke, det bliver et lykkeligt ægteskab, og så mi vi til det igen (igen, igen, igen, igen…).
Må jeg tage grundigt fejl!
Jeg tror dog også han er blevet ramt af omstændighederne; truppen først og fremmest og dernæst forholdene, bla. træningsforhold.
Nu må vi se efter det andet sommertransfervindue hvor meget han så kan rykke - når truppen mere er blevet formet til hans stil.
Men den kompromisløse træner og stil vi var blevet stillet i udsigt - den er der ihvertfald ikke, om det så er fordi han er blevet mere blød med årene, eller bare er blevet lidt klogere...for jeg forstå jo godt man har været nødt til at ændre nogle ting - for i starten, hvor jeg syntes vi udtryksmæssigt så mest spændende ud (periodevis) gik holdet jo helt døde efter 60 min. de var tappet for energi og der var ingen kvalitet at bringe ind. Og det ser vi jo bare ikke mere, men som konsekvens er spillet også blevet noget mere tilbageholdende.
Comment
-
Ganaus er nummer 4 på topscorerlisten, og kan sagtens ende sæsonen som nummer 2. Samtidig løber han solen sort. At forvente noget bedre og mere stabilt end det, synes jeg godt nok er lidt vildt. Jeg er nærmere der, hvor jeg frygter at han bliver solgt.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det håber jeg da godt nok vi kan - eller kommer vi jo aldrig videre. Niemich har jo vidst noget kvalitet i glimt, men så heller ikke mere. Og Ganaus er jo åbenlyst også for ustabil.
- Likes 2
Comment
-
Først og fremmest håber jeg på en opgradering ifht Niemich - som jeg ikke er SÅ solgt på, og da slet ikke som starter.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Ganaus er nummer 4 på topscorerlisten, og kan sagtens ende sæsonen som nummer 2. Samtidig løber han solen sort. At forvente noget bedre og mere stabilt end det, synes jeg godt nok er lidt vildt. Jeg er nærmere der, hvor jeg frygter at han bliver solgt.
At Ganaus løber solen sort er da bestemt positivt - men han skulle også gerne score mål. Så vil gerne lige se om han kan finde målformen igen - eller om efteråret var et udtryk for forsvarspillernes manglende kendskab til ham.
Jeg tænker det bliver Grot der skal videre til sommer - og så håber jeg på en bedre angriber der kan gå ind som klart 1. valg sammen med Ganaus og så beholde Niemich som backup. Så man samlet set kommer ud med en stærkere besætning.
- Likes 1
Comment
håber det faktisk.
Comment