Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026

Start 11 samme som sidst;

Myhra

Owusu Bürgy Askou McCoy

Ouedraogo Falk

Ejdum Suhonen

Grot Ganaus

Bænken; Sander, Adam, BP, Arp, Niemic, Grubbe, Friis, Martin og Yaya

Håber vi ser et OB hold der er klar fra start - så bør det være 3 sikre point.

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Myhra

Owusu Bürgy Askou McCoy

Ouedraogo Falk

Ejdum Suhonen

Grot Ganaus

Det er bare ikke sådan superligaen fungerer. Et Silkeborg hold der skal vaske et 7-0 nederlag væk, mod et OB hold der ikke er helt klar, fordi de tænker det nok går mod et hold der lige har tabt stort.

Jeg tror det bliver en bananskræl kamp. Kalder en 2-0 sejr til Silkeborg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er bare ikke sådan superligaen fungerer. Et Silkeborg hold der skal vaske et 7-0 nederlag væk, mod et OB hold der ikke er helt klar, fordi de tænker det nok går mod et hold der lige har tabt stort.

Jeg tror det bliver en bananskræl kamp. Kalder en 2-0 sejr til Silkeborg.
      OB kan helt klart tabe denne kamp.

Min pointe er at møder holdet op - og er klar til kamp, så er vi det bedre hold - og bør sikre os 3 point.

Men klart tror man den kan køres hjem på 90% så kan vihurtigt løbe ind i problemer.

Comment

Myhra

Owusu Bürgy Askou McCoy

Ouedraogo Falk

Ejdum Suhonen

Grot Ganaus

Niemiec er godt nok ikke den mest stabile spiller, men jeg så gerne at det blev belønnet når man kommer ind og bliver matchwinner. Men jeg må nok bare lære at leve med at Zorniger har en helt anden tolerance, når det kommer til Grot og hans præstationer og attitude både på- og udenfor banen

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Niemiec er godt nok ikke den mest stabile spiller, men jeg så gerne at det blev belønnet når man kommer ind og bliver matchwinner. Men jeg må nok bare lære at leve med at Zorniger har en helt anden tolerance, når det kommer til Grot og hans præstationer og attitude både på- og udenfor banen
          hvis nu han er bedst som indskifter? Altså så lad ham da komme ind og afgøre kampene for os istedet.

Var det ikke FCK kampen han startede - og spillede en god kamp? Men ellers har han klart været bedst som "game changer"

Comment

hvis nu han er bedst som indskifter? Altså så lad ham da komme ind og afgøre kampene for os istedet.

Var det ikke FCK kampen han startede - og spillede en god kamp? Men ellers har han klart været bedst som "game changer"
            Det er muligt at han fungerer bedst som indskifter. Nu fik Grot også en ordentlig bredside i SFÅ, fordi hans attitude da han blev skiftet ud var dårlig. Han gik angiveligt direkte ned i omklædningsrummet (jeg så det ikke selv). Jeg tror bare ikke jeg er fan af at den opførsel bliver "belønnet" med endnu en startplads, når matchwinneren igen må begynde fra bænken

Comment

vi spiller i lyserødt...plejer det ikke at betyde nederlag?

Comment

Kæmp og løb og ingen forsvarskoks så vinder vi som vi skal.

Comment

vi spiller i lyserødt...plejer det ikke at betyde nederlag?
                  Det er den værste dragt nogensinde, synes jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er muligt at han fungerer bedst som indskifter. Nu fik Grot også en ordentlig bredside i SFÅ, fordi hans attitude da han blev skiftet ud var dårlig. Han gik angiveligt direkte ned i omklædningsrummet (jeg så det ikke selv). Jeg tror bare ikke jeg er fan af at den opførsel bliver "belønnet" med endnu en startplads, når matchwinneren igen må begynde fra bænken
                    ved ikke om det er at belønne den opførsel. Jeg er nok bare ikke helt så påvirket af hans attitude som andre. Syntes han arbejder fint når han er på banen og oplever ligeså meget "attituden" som frustrationer over eget spil og og holdets spil og udtryk.

Og indtil nu mener vores træner jo så heller ikke det er et større problem end som så.

Comment

Grot for selvisk , skulle have sendt Ganaus i dybden.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Flot Bürgy. Han vælger bare at skubbe op, og efterlader et kæmpe rum bag sig

Comment

straffe til Silkeborg - gult til Julius....suk

Comment

ved ikke om det er at belønne den opførsel. Jeg er nok bare ikke helt så påvirket af hans attitude som andre. Syntes han arbejder fint når han er på banen og oplever ligeså meget "attituden" som frustrationer over eget spil og og holdets spil og udtryk.

Og indtil nu mener vores træner jo så heller ikke det er et større problem end som så.
                            Jeg synes, man de facto accepterer den slags opførsel. Jeg synes det er et elendigt signal at sende til resten af truppen, at man på den måde sætter sig selv over holdet, for det synes jeg, han gør med den opførsel - og så ydermere starter inde igen.

Og jeg er helt enig i Andreas Bechs betragtninger i SFÅ: han skulle have været trukket op på bænken igen, for det er der, man sætter sig og hepper på sine holdkammerater, når man er blevet skiftet ud.

Comment

straffe til Silkeborg - gult til Julius....suk
                              Ja, den tackling gik galt
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                              X