Oprindeligt indsendt af jamborg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Men hvordan ville I have det med at have en spiller, hvor risikoen for, at han falder om er til stede (det er den selvfølgelig ved alle, men ikke i samme omfang) i så høj grad? - klubben har et hensyn etisk set til at forholde sig til det her; også for alle der vil kunne bevidne det. Det er hårdt at være en del af.
Jeg tror dog, det forbliver ved spekulationer, for jeg er ganske overbevist om, at han stopper helt.
- Likes 1
Comment
-
Enig - og hvad ville hans familie ikke tænke med udsigten til at han fortsætter karrierenOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMen hvordan ville I have det med at have en spiller, hvor risikoen for, at han falder om er til stede (det er den selvfølgelig ved alle, men ikke i samme omfang) i så høj grad? - klubben har et hensyn etisk set til at forholde sig til det her; også for alle der vil kunne bevidne det. Det er hårdt at være en del af.
Jeg tror dog, det forbliver ved spekulationer, for jeg er ganske overbevist om, at han stopper helt.
Comment
-
Hvad er det for et etisk hensyn OB har?Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMen hvordan ville I have det med at have en spiller, hvor risikoen for, at han falder om er til stede (det er den selvfølgelig ved alle, men ikke i samme omfang) i så høj grad? - klubben har et hensyn etisk set til at forholde sig til det her; også for alle der vil kunne bevidne det. Det er hårdt at være en del af.
Hvis CE består et lægetjek, sikkert et særligt grundigt et af slagen med hjertelæger, så skal han da spille, ligesom hvilken som helst anden.
Superligaen har ikke særlige regler for at spille med ICD’er, som fx Italien, så hvis han selv er klar, skal OB da stå med alle arme åbne.
Det vil sætte OB på fodboldkortet og sikkert noget åbne døre til fremtidige spillere, som lige nu ikke er mulig…for ikke at tale om spillet på banen
- Likes 4
Comment
-
Har du et bud på hvordan situationen skal gribes an hvis ICDen træder til igen?Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg
Hvad er det for et etisk hensyn OB har?
Hvis CE består et lægetjek, sikkert et særligt grundigt et af slagen med hjertelæger, så skal han da spille, ligesom hvilken som helst anden.
Superligaen har ikke særlige regler for at spille med ICD’er, som fx Italien, så hvis han selv er klar, skal OB da stå med alle arme åbne.
Det vil sætte OB på fodboldkortet og sikkert noget åbne døre til fremtidige spillere, som lige nu ikke er mulig…for ikke at tale om spillet på banen
Skal kampen spilles videre fordi den bare gør sit job? Skal kampen fløjtes af? Hvis kampen fløjtes af skal OB så taber dømmes 3-0 eller skal den spilles færdig en anden dag? Skal den spilles helt om?
Jeg synes ikke umiddelbart der er svar på alle spørgsmål selvom der ikke er regler der forbyder at spille med ICD.
Comment
-
Etik er andet end lov.Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg
Hvad er det for et etisk hensyn OB har?
Jeg har set CE falde om to gange. Det er ikke rart. OB har et ansvar for CEs holdkammerater og for de mennesker, der kommer på stadion - heriblandt børn. Og CE selv og familien, naturligvis, men det er en anden sfære.
Det er ikke en nem sag, og jeg har ikke noget entydigt svar. Men for mig er der mere i det, end om han formelt kan cleares ved et lægetjek osv.
Igen: jeg tror, at han stopper karrieren, og synes også, at han bør. Selvom det ikke er mit sted at mene noget om den del.
Og jeg er også enig i, at det ville være ubeskriveligt fedt med CE i OB - havde omstændighederne været anderledes.
- Likes 1
Comment
-
Igen. Lad Eriksen træffe sit valg selv, i samråd med lægerne og sin familie.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Etik er andet end lov.
Jeg har set CE falde om to gange. Det er ikke rart. OB har et ansvar for CEs holdkammerater og for de mennesker, der kommer på stadion - heriblandt børn. Og CE selv og familien, naturligvis, men det er en anden sfære.
Det er ikke en nem sag, og jeg har ikke noget entydigt svar. Men for mig er der mere i det, end om han formelt kan cleares ved et lægetjek osv.
Igen: jeg tror, at han stopper karrieren, og synes også, at han bør. Selvom det ikke er mit sted at mene noget om den del.
Og jeg er også enig i, at det ville være ubeskriveligt fedt med CE i OB - havde omstændighederne været anderledes.
Det kommer absolut ingen andre ved om han vælger det ene eller det andet.
Jeg har set folk få de mest skrækkelige skader gennem tiden. Det gør jo ikke jeg holder mig fra at se sport. Eller færdes i trafikken for den sags skyld.
- Likes 3
Comment
-
Jeg er uenig (og fred være med det). Det kommer netop andre ved, når man er faldet om 2 gange. Folk bliver dybt påvirkede. Med god grund. Og derfor er der et bredere perspektiv og ansvar - for alle parter.
Der er det altså noget andet end alt muligt andet. Eriksens holdkammerater var åbenlyst traumatiseret (begge gange).
- Likes 2
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...revser-indsats
”AC Horsens hyrer Steen Nedergaard
Steen Nedergaard er færdig i Slavia Prag og vender hjem til Danmark, hvor han nu skal være chefscout for AC Horsens.
Det skriver Horsens Folkeblad.
Tidligere har Steen Nedergaard været chefscout i FC Nordsjælland og AGF.”"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Enig, der må simpelthen være en voksen til stede hvis nu han ikke selv kan finde ud af det. Der er vel en årsag til at man ikke vil tillade det i Italien, der fratager reglerne risikoen, og man må bare erkende, at den er ret stor i forhold til Christian Eriksen.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg er uenig (og fred være med det). Det kommer netop andre ved, når man er faldet om 2 gange. Folk bliver dybt påvirkede. Med god grund. Og derfor er der et bredere perspektiv og ansvar - for alle parter.
Der er det altså noget andet end alt muligt andet. Eriksens holdkammerater var åbenlyst traumatiseret (begge gange).
- Likes 1
Comment
-
David Nielsen sagde det meget godt i forbindelse med landskampen.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Enig, der må simpelthen være en voksen til stede hvis nu han ikke selv kan finde ud af det. Der er vel en årsag til at man ikke vil tillade det i Italien, der fratager reglerne risikoen, og man må bare erkende, at den er ret stor i forhold til Christian Eriksen.
Nu må folk simpelthen holde op med at komme med alle mulige gode råd til Eriksen.
Lad nu manden selv bestemme.
Det er hans ret.
Comment
-
Jeg ved ikke om man i Italien har haft et tilfælde der danner præcedens, men dernede fik han ikke lov til selv at bestemme,Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
David Nielsen sagde det meget godt i forbindelse med landskampen.
Nu må folk simpelthen holde op med at komme med alle mulige gode råd til Eriksen.
Lad nu manden selv bestemme.
Det er hans ret.
og med de oplevelser vi i Danmark nu er beriget med, så burde vi efter min mening have et syn på sagen. Der er også
mennesker der pga sygdom får frataget førerretten til eks. bil, det er jo livsfarligt for de mennesker der bliver torpederet
af en anden bil med et blackout bag rettet. Det handler ikke om gode råd, men sund fornuft, og nej ingen skal plædere
for hvilken holdning jeg skal have, du har lov at have din, det er dit helt eget valg. Nu nævner du hvad David Nielsen har
af holdning, træneren i Wolfsburg har den modsatte holdning, ikke at det har betydning for min, den kan jeg udemærket
selv tage ansvaret for.
Comment
Comment