Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Mon ikke Eriksen har besluttet at det er slut nu - det undrer mig bare at han ikke melder det ud når nu han slutter i Wolfsburg ?
Jeg tænker meddelelsen kommer en af dagene evt. koordineret af DBU i forbindelse med en af landskampene - han fortjener en ordentlig afsked hvis det sker.
Jeg tror ikke længere på OB/Eriksen - så havde han vel fået ophævet inden vinduet lukkede hvis han overvejede at spille videre.
Comment
-
Jeg ser slet ikke CE som en trænertype, men man kan selvfølgelig blive overrasket. Jeg ville da elske, hvis han fik en rolle i klubben.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg[/B]
Nej. Bare nej.
Afsted med Quedraogo til sommer, hvis det absolut skal være.
Christian stopper.
Kunne sagtens se ham i en rolle i klubben, som en af assistenterne, eller assistent/i lære hos TB
Men ikke som spiller. Også af et etisk hensyn til alle omkring CE, lige fra familie til holdkammerater og tilskuere.
Comment
-
Enig i det med spillerkarrieren, håber også at det er slut nuOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg ser slet ikke CE som en trænertype, men man kan selvfølgelig blive overrasket. Jeg ville da elske, hvis han fik en rolle i klubben.
Men ikke som spiller. Også af et etisk hensyn til alle omkring CE, lige fra familie til holdkammerater og tilskuere.
Har trænerrollen ikke mange forskellige roller? Jeg kan ikke se ham som cheftræner, men der er nok mange andre roller i en trænerstab
Hvis eriksen kan se sig selv som træner for talenter, så kunne han være en formiddabel sparringspartner med alt det som han står for - alene den tekniske side af det som foregår på en foldboldbane ville være et kæmpe scoop
- Likes 1
Comment
-
Assistent?Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg[/B]
Nej. Bare nej.
Afsted med Quedraogo til sommer, hvis det absolut skal være.
Christian stopper.
Kunne sagtens se ham i en rolle i klubben, som en af assistenterne, eller assistent/i lære hos TB
Der er vel også grænser for hvor mange assistenter vi har brug for.
Men som sportsdirektør, sæt igang.
TB er blevet for gammel.
- Likes 1
Comment
-
Keep dreaming :-)Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Assistent?
TB er blevet for gammel.
Er naturligvis ganske uenig, TB har gjort det godt, antallet af fejlskud er betragteligt mindre end hos hans forgængere
- Likes 5
Comment
-
Jeg holder også meget gerne på quedraogo. Han er fandme god.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Ja okay - det kunne da være et godt bud at tilbyde ham et job i trænerteamet - det havde jeg ikke tænkt over. Jeg synes egentlig ikke, Ouedraogo skal afsted - han har længe været en af vores bedste på sin plads.
Tror bare han er på lånt tid hos os. Tænk hvis han var offensiv spiller, money money
- Likes 1
Comment
-
Zornigers assistent er her vel endnu. Mon ikke CE kunne overtage den.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Assistent?
TB er blevet for gammel.
Jeg ved det ikke, ser bare CE som en kapacitet at få ind.
- Likes 1
Comment
-
Det er vel bare fordi han ikke har besluttet sig endnu. Desuden har han resten af året til at beslutte sig, da han er låst året ud.Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægNår en spiller stopper karrieren, så plejer de da bare at melde det ud og ikke ophæve kontrakten først?
Lad nu bare Eriksen få fred til at træffe en beslutning selv. Det er sku lidt for meget med alle de "gode" råd fra folk i øst og vest.
- Likes 1
Comment
-
Ja undre også mig en smule - men mon ikke han har svært ved at slippe drømmen om at spille igen? Om at slutte af på egne vilkår? Hvis lægerne stærkt havde frarådet ham at spille igen - mon så det ikke var meldt ud for længst?Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægNår en spiller stopper karrieren, så plejer de da bare at melde det ud og ikke ophæve kontrakten først?
kunne man forestille sig han bliver "efterudtaget" til landsholdet - og kommer ind et sidste min. eller lign.?
Comment
-
Eller at hans karrierestop annonceres i forbindelse med næste landsholdskamp i parkenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Ja undre også mig en smule - men mon ikke han har svært ved at slippe drømmen om at spille igen? Om at slutte af på egne vilkår? Hvis lægerne stærkt havde frarådet ham at spille igen - mon så det ikke var meldt ud for længst?
kunne man forestille sig han bliver "efterudtaget" til landsholdet - og kommer ind et sidste min. eller lign.?
Comment
Comment