Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Nej - det vil jeg simpelthen ikke. Det fremgår også tydeligt.

Hvis Morten Bruun altid skyder på klubben vil han ramme rigtigt på nogle tidspunkter. Det gør han rimelig meget for tiden, især pga, den stemning, der i klubben.

Men hvis jeg fortæller dig, det regner hver dag, så er jeg jo heller ikke en gudsbenådet vejrekspert bare fordi det nu er efterår.

Ser du? Der er forskel på at ramme plet i en analyse, og så, at en altid negativ analyse vil ramme plet og få tilhængere pga. timingen. Det ene er færdigheder, det andet er en tilfældighed.
    så du vil have han skal lave en positiv analyse af OB - når det har kørt som det har i 15-16 år?

Det er liiidt som at være vejrekspert et sted med konstant regn, og så gå ud og love sol i morgen...det bliver det ikke mere rigtigt af.

Ser du?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes jeg lyder mærkeligt...vil mene han holder ret mange kort på hånden. Agenten er hans repræsentant så hvis Askou vil blive så må det være det være udgangspunktet. Så Askou må da være den største part - på den ene side af bordet. For der er naturligvis OB på den anden - så det er vel prisen på grisen man skal blive enige om. Og hvad for en plan der skal være fremadrettet.
      "- Der er mange parter, der skal blive enige og mange, der skal give grønt lys. Her er jeg den allermindste part ud over, at jeg skal spille på banen. Ellers har jeg jo ingenting at presse på med.”"

Er det Askou der tager low key pis på TBs sprogblomster?
      Det tror jeg sgu det er
      Last edited by laffe; 04-09-2026, 19:00.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Nu har jeg ikke lige hørt SFÅ eller andet, så har ikke andres vurdering af noget, udover det herinde og Morten Bruun....

Det har været rodet og vi "har lagt skinner, mens toget kørte". Gammelgaard, Holmstrøm og Ulvestad, ligner nogen der kom til på grund af trænerskiftet.

Det mest trælse i vinduet, synes jeg er situationen omkring midterforsvaret, medmindre vi forlænger med Julius. Nu er det overvejende sandsynligt, at det midterforsvar vi får resten af sæsonen, bliver sprængt til atomer næste sommer. Julius smutter transferfrit. Julian, kan vælge ikke at blive enig med os, hvis andre indikerer de vil betale mere i løn. Gomez har en kontraktlængde der gør, at det måske er næste sommer han skal sælges. Det er i det hele taget lidt noget Skrammel. Havde håbet der var kommet en ind, på 25-27 år på lang kontrakt, i stedet for Julian.

Ulvestad lyder til at være "en fandens god spiller", jeg havde dog ønsket en noget yngre med længere perspektiv.

Det var det værste. Der er dog også sket gode ting.

Holmstrøm har gjort det fint. Topi og GG er kun 23 år og er på lange kontrakter, de har de bedste år foran sig. De har ikke brændt ligaen af endnu, men jeg er fortrøstningsfuld.

Vi kan skifte ind nu, uden alt falder fra hinanden.

William Martin, det var bare super den kom i hus.

Så rodet, hverken 10 eller 12 i karakter, men heller ikke dumpet i min bog.
        Det er altid svært at vurdere et transfervindue lige efter det lukker.

Lige nu og her - der er det dumpet for mig at se. Man melder top 6 ud og ender så med at være så langsom til at få de forstærkninger man skal bruge ind af døren. Så er der træner fyring og skader oven i. Generelt rodet.

Men lad os lige give de nye spillere tid til at lande. Ulvestad virkede på mig som en mærkelig transfer, men der bliver talt godt om ham - så lad os se om han passer bedre ind end Bonde - i så fald er der ikke noget i vejen for at han kan spille to gode sæsoner i OB.

Venstreback - godt man langt om længe gør noget på den position, men at man så ender med at hente en spiller der er på vej tilbage fra skade...det er sgutte til et 12-tal da.

Keskinen syntes jeg har vist alt for lidt af en spiller man giver (efter OB standard) mange penge for. Samme kan siges om GG. Men det er fortsat tidligt, det har været en rodet start - så de skal naturligvis også have noget mere tid.

Holmstrøm tror jeg pt er den bedste signing - vi har manglet den type angriber. Skadeshistorikken bekymrer dog en smule.

Og kæmpe 12 tal for at få forlænget med W. Martin

Comment

Hvis Morten Bruun altid skyder på klubben vil han ramme rigtigt på nogle tidspunkter.1. Det gør han rimelig meget for tiden, især pga, den stemning, der i klubben.

Men hvis jeg fortæller dig, det regner hver dag, så er jeg jo heller ikke en gudsbenådet vejrekspert bare fordi det nu er efterår.

Ser du? Der er forskel på at ramme plet i en analyse, og så, at en altid negativ analyse vil ramme plet og få tilhængere pga. 2 timingen. Det ene er færdigheder, det andet er en tilfældighed.
          1.for tiden har ca varet 16 år….. 2. På en måde det samme som punkt 1.

……..tilfældigt…..i Think not

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ransfervinduet

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ransfervinduet

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

handler jo også ret meget om forudsætningerne. Sønderjyske har næppe haft nogle ambitioner om at slutte med medaljer denne sæson. Så ender de med at sælge for 50 mill. og overleve i superligaen - så har det vel været ret godt for dem.
              Ender de derimod med at tage turen ned - så har det været virkelig dårligt.

Men på den korte bane - ifht at lave resultater denne sæson, der er de da klart ramt. Men allerede da de sagde farvel til deres træner var de bagud på point.

Comment

Hvis Morten Bruun altid skyder på klubben vil han ramme rigtigt på nogle tidspunkter. Det gør han rimelig meget for tiden, især pga, den stemning, der i klubben.

Ser du? Der er forskel på at ramme plet i en analyse, og så, at en altid negativ analyse vil ramme plet og få tilhængere pga. timingen. Det ene er færdigheder, det andet er en tilfældighed.
                Jeg er muligvis uden særlig meget forstand, men jeg forstår ikke hvad du skriver.

Det er en del år siden han først gang udtalte, at OB var blevet ligegyldig. Det var vist under Jesper Hansens rædselsregime. Dengang havde han ret. Nu siger han det igen, hvor han også har ret. Hvornår har han ikke haft ret?
                OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

Jeg er muligvis uden særlig meget forstand, men jeg forstår ikke hvad du skriver.

Det er en del år siden han først gang udtalte, at OB var blevet ligegyldig. Det var vist under Jesper Hansens rædselsregime. Dengang havde han ret. Nu siger han det igen, hvor han også har ret. Hvornår har han ikke haft ret?
                  Meget god analyse, som MB skrev for nogle år siden...

https://www.tv2fyn.dk/tv-2-sport/mor...er-ligegyldige

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Meget god analyse, som MB skrev for nogle år siden...

https://www.tv2fyn.dk/tv-2-sport/mor...er-ligegyldige
                    Sjovt at du skriver "god analyse" når Morten Bruun selv skriver i artiklen: "Dette er ikke en analyse".

Det er et surt opstød og det undrer mig ikke at netop du synes den er god.

At der er nogle sandheder i det han skriver er en anden sag og jeg håber da absolut at OB's øverste ledelse får en mere ambitiøs tilgang til det at drive en professionel fodboldklub i landets 3. største by. Men at kalde Morten Bruuns skriv for en "god analyse" vil være en hån mod begrebet analyse.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Sjovt at du skriver "god analyse" når Morten Bruun selv skriver i artiklen: "Dette er ikke en analyse".

Det er et surt opstød og det undrer mig ikke at netop du synes den er god.

At der er nogle sandheder i det han skriver er en anden sag og jeg håber da absolut at OB's øverste ledelse får en mere ambitiøs tilgang til det at drive en professionel fodboldklub i landets 3. største by. Men at kalde Morten Bruuns skriv for en "god analyse" vil være en hån mod begrebet analyse.
                      Beklager, at jeg bruger et forkert ordvalg, men det ændrer jo ikke på indholdet, som du kun sporadisk (slet ikke) forholder dig til.

Igen går du efter mig og ikke indholdet

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Beklager, at jeg bruger et forkert ordvalg, men det ændrer jo ikke på indholdet, som du kun sporadisk (slet ikke) forholder dig til.

Igen går du efter mig og ikke indholdet
                        Nej det er ikke et peronligt angreb på dig, men når du gang på gang bliver "misforstået" eller bruger "forkerte ord" og bliver gjort opmærksom på det og du hver gang går i offerrollen, så fortæller det mig at du enten blot er provokatør og/eller simpelthen ikke har evnen til at mentalisere.

Jeg har forholdt mig rigeligt til den artikel Morton Bruun skrev for et par par år siden og jeg kan sagten skille skidt og kanel fra det Morten Bruun skrev dengang.

Der er sket meget i OB siden men at der stadig er et kæmpe stort potentiale for forbedringer er jeg helt enig i. Men nogle gange er det også meget sundt ikke kun at fokusere på alle hullerne i osten.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Nej det er ikke et peronligt angreb på dig, men når du gang på gang bliver "misforstået" eller bruger "forkerte ord" og bliver gjort opmærksom på det og du hver gang går i offerrollen, så fortæller det mig at du enten blot er provokatør og/eller simpelthen ikke har evnen til at mentalisere.

Jeg har forholdt mig rigeligt til den artikel Morton Bruun skrev for et par par år siden og jeg kan sagten skille skidt og kanel fra det Morten Bruun skrev dengang.

Der er sket meget i OB siden men at der stadig er et kæmpe stort potentiale for forbedringer er jeg helt enig i. Men nogle gange er det også meget sundt ikke kun at fokusere på alle hullerne i osten.
                          undskyld men vi er på vores 4 træner og 2 sportsdirektør siden Morten Bruun skrev artiklen….vi har været rykket ned og er rykket op igen…..selvfølgelig skal man ikke kun fokusere på hullerne i osten, men lige præcis i OBs tilfælde kan jeg godt forstå det kan være svært, vi taler altså om en klub som igennem 16 år med ganske få undtagelser har fucket sit potientiale op….det kan sgu få selv Ole Henriksen ( det var det mest positive menneske jeg lige på stående fod kunne komme i tanke om) til at se hullerne i osten…
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

undskyld men vi er på vores 4 træner og 2 sportsdirektør siden Morten Bruun skrev artiklen….vi har været rykket ned og er rykket op igen…..selvfølgelig skal man ikke kun fokusere på hullerne i osten, men lige præcis i OBs tilfælde kan jeg godt forstå det kan være svært, vi taler altså om en klub som igennem 16 år med ganske få undtagelser har fucket sit potientiale op….det kan sgu få selv Ole Henriksen ( det var det mest positive menneske jeg lige på stående fod kunne komme i tanke om) til at se hullerne i osten…
                            Fuldstændig enig!

Det burde være forbudt at skrive noget positivt om OB her på forum før de viser nogle ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fuldstændig enig!

Det burde være forbudt at skrive noget positivt om OB her på forum før de viser nogle ambitioner.

Comment

Vi skal i det mindste forsøge at hente en transferfri forsvarsspiller erfaring og kvalitet, som kan styre et forsvar og som er ikke totalt ud af form. Måske Maxsø?

Comment

Working...
                                X