Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Er han blevet spurgt ind til Askous kontraktsituation endnu?
    Nej, kun i forhold til om han var i København, hvilket han sagde nej til.

Comment

Er han blevet spurgt ind til Askous kontraktsituation endnu?
      nej. Bech har afvist fck rygtet

Comment

Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg

Nej, kun i forhold til om han var i København, hvilket han sagde nej til.
        Var det ellers ikke meget relevant at spørge ind til det?

Comment

[QUOTE=Kaspernon;n391640]
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Det har hverken du eller jeg en facitliste over på nuværende tidspunkt. Der er spillet 6 kampe.
          Altså det har du da ret i, rent matematisk. Med det program vi har været igennem og det der venter, holdt op med det spil holdet har vist - der er det endnu en misset sæson.

Comment

Okay, så blev han spurgt ind til Askou. Det lyder på ingen måde som om at vi forlænger med ham

Comment

Nå, så kom de lige kort omkring det.

Troels siger det ikke bliver nemmere som tiden går. Det er nok en pænere måde at sige på at det ikke sker.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lugter ret meget af at Askou ikke forlænger.

Om det så bliver til et salg en af de næste dage...eller til vinter?

Comment

Okay, så blev han spurgt ind til Askou. Det lyder på ingen måde som om at vi forlænger med ham
                  Nok en ny Slots-historie...

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

og det er jo også sådan det er
                    ....og vi skal bare se en topleder finde det argument frem? Der må simpelthen være noget jeg misser.
                    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nok en ny Slots-historie...
                      Præcis. Det var lige netop det vi skulle undgå!
                      Nu ender han sikkert med at blive udfaset lige så stille. Skuffende

Comment

Altså det har du da ret i, rent matematisk. Med det program vi har været igennem og det der venter, holdt op med det spil holdet har vist - der er det endnu en misset sæson.
                        Ja, og på den måde at vi jo ikke rigtig kender en del af de nye spillere endnu.
                        Det sidste kan vi jo heller ikke sætte en facitliste op for endnu. Der er spillet 6 kampe.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Præcis. Det var lige netop det vi skulle undgå!
                          Nu ender han sikkert med at blive udfaset lige så stille. Skuffende
                          han kan også blive solgt til en græsk klub i morgen...Belgien har vidst også åbent vindue endnu

Comment

han kan også blive solgt til en græsk klub i morgen...Belgien har vidst også åbent vindue endnu
                            Og jeg håber da lidt man finder en løsning der.
                            Men hvis han går på fri transfer, så skal jeg i hvert fald ikke høre Troels Bech snakke mere om vores økonomiske muligheder, eller mangel på samme

Comment

Til dem der gerne vil nørde lidt med åbne vinduer

https://inside.fifa.com/transfer-sys...ayer-transfers
                              Last edited by Online; i dag, 21:17.

Comment

[QUOTE=Kaspernon;n391651]

Ja, og på den måde at vi jo ikke rigtig kender en del af de nye spillere endnu.
                                Det sidste kan vi jo heller ikke sætte en facitliste op for endnu. Der er spillet 6 kampe.
                                Ang. spillerne først - helt rigtigt, glæder mig særligt til at se hvad det gør at få en ny vb ind.

Men det med der "kun" er spillet 6 kampe, det er over 1/4 af sæsonen, og det er som regel de små marginaler der afgør det. Så tænker nok vi skal være i spil, indenforn 3-5 point når stregen trækkes, men der skal bare sammensættes sejrsstimer for at indhente det tabte. Jeg kan ikke se det.

Og syntes desværre det er noget vi ser år efter år. At man ikke er helt med på den præmis - man skal sgu være klar fra 1. runde, ellers bliver man så hurtigt sat (medmindre man laver et run som AGF gjorde sidste år...Sønderjyske startede vidst også dårligt) så selvf. kan det lade sig gøre - OB har bare ikke for vane at vinde 2 kampe i streg....

Men hold nu op hvor jeg håber på jeg ender med at tage fejl - og du får ret. Ville være Skønt

Comment

Working...
                                X