Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Ja - Købsoption betyder, at klubberne og spilleren, allerede er enige om en overgangssum, samt lønpakke, skulle OB vælge at aktivere den.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægEr der én, der kan forklare mig, hvad en købsoption helt præcist indebærer?
Klubben er juridisk forpligtiget til et salg hvis X pris indløses?, korrekt? Er spilleren på samme måde forpligtiget?
Comment
-
Tænk på det som en aktieoption.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægEr der én, der kan forklare mig, hvad en købsoption helt præcist indebærer?
Klubben er juridisk forpligtiget til et salg hvis X pris indløses?, korrekt? Er spilleren på samme måde forpligtiget?
Klubben KAN vælge at købe spilleren til en føraftalt pris, hvis det fungerer. Derefter skal man jo blive enige med spilleren om de personlige arbejdsforhold.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Nej spilleren skal også synes det er en god ideOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægEr der én, der kan forklare mig, hvad en købsoption helt præcist indebærer?
Comment
-
Det er spændende. Men bliver det for ungt og mangler "lederen" dernede? Eller er håbet, at de bare er så dygtige, at der er styr på den del.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægModtaget!
Jeg gad virkelig godt se ham ved siden af JBA, som jeg inderligt håber bliver. Det ville han have godt af!
Comment
-
Det er inkl. en købsoption, som OB har forhandlet - så vi må gå ud fra at de har økonomi til at indfri den.Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægPå leje...
Tyder på at OB har brugt budgettet.
Meget risci business, hvis vi spiller ham god på 1 sæson, for så har både han og Køln de bedste kort på hånden.
Tænker OB og Thorborg skal til at revurdere økonomien..
Comment
Comment