Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Ja, og så måske lige timingen. En rutineret spiller i nogenlunde form der forsvinder 1/4 inde i grundspillet.

Det afhænger naturligvis af, hvad der hentes ind som erstatning og hvor hurtigt denne kan bidrage.

Timingen må være fordi der er noget, der er ved at falde på plads ift. tilgange, som gør at han kan skydes afsted nu. Med det tidligere rygte om Silkeborg tyder noget da i hvert fald på, at man har ikke har udelukket det som en mulighed, der nok har måtte vente for at afvente muligheder for tilgange.
    det kommer meget an på hvad der lander i stedet.

Lidt som med salget af Bürgy - det gav mening på så mange måder, men at man ikke havde en erstatning klar tidligere, det trak karakteren ned.

Comment

Udenlandsfynboer eller tidligere OB'ere, som ikke har skiftet klub i nuværende transfervindue:
      CM: Casper Nielsen, Jeppe Tverskov, Aron Þrándarson, Armin Gigović, Franco Tongya, Nicolas Madsen, Oscar Fraulo og Christian Eriksen.
      CB: Tobias Slotsager, Jacob Rasmussen, Daniel Obbekjær, Sauli Väisänen og Filip Helander.

Ifølge Gemini findes desuden én kuriøs kandidat: Jakob Rasmussen (1987), 38 år, født i Svendborg og tidligere OB-ungdomsspiller, spiller fortsat central midtbane for Trauma IF i norsk 4. division. Han har 15 kampe og 10 mål i 2026.

Jeg håber på sidstnævnte bare for at læse reaktionerne herinde...
      Ej, Casper Nielsen og Jacob Rasmussen ville være drømmespillere, men nok ikke realistiske. Derudover er langt de fleste fra listen selvfølgelig irrelevante. ​

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
        Udenlandsfynboer eller tidligere OB'ere, som ikke har skiftet klub i nuværende transfervindue:
        CM: Casper Nielsen, Jeppe Tverskov, Aron Þrándarson, Armin Gigović, Franco Tongya, Nicolas Madsen, Oscar Fraulo og Christian Eriksen.
        CB: Tobias Slotsager, Jacob Rasmussen, Daniel Obbekjær, Sauli Väisänen og Filip Helander.

Ifølge Gemini findes desuden én kuriøs kandidat: Jakob Rasmussen (1987), 38 år, født i Svendborg og tidligere OB-ungdomsspiller, spiller fortsat central midtbane for Trauma IF i norsk 4. division. Han har 15 kampe og 10 mål i 2026.

Jeg håber på sidstnævnte bare for at læse reaktionerne herinde...
        Ej, Casper Nielsen og Jacob Rasmussen ville være drømmespillere, men nok ikke realistiske. Derudover er langt de fleste fra listen selvfølgelig irrelevante. ​
        Af dem må det da være én af Casper Nielsen, Eriksen, Slotsager eller Rasmussen.

Comment

Jeg er sgu glad for at vi har en proaktiv - tænke ud af boksen ejer, som nok skal finde en plan for at indhente Midtjyderne:
          Rekordsalg af FCM: Osorio til Palace for 210 mio. kr.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Af dem må det da være én af Casper Nielsen, Eriksen, Slotsager eller Rasmussen.
            Hvis det er Helander brænder jeg den telefon mit sæsonkort ligger på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Fuldstændig enig. Man har ikke tiltro til de unge, samt Falk holder ikke 90 hver gang.
              Ret tydeligt, synes jeg at noget er på vej ind. Ellers er min tiltro til ledelsen fuldstændig forsvundet. Som i fuldstændig.

Måske Eriksen?
              Jo det ville da være en smuk historie med Eriksen til OB, men vil da også bare være sørgeligt at en af Danmarks bedste fodboldspillere skal slutte sin karriere med at spille nedrykningsspil i superligaen.

Har også virkelig svært ved at se hvordan man får plads til ham? Ham og Falk vil skulle spille ved siden af hinanden, de er ikke de hurtigste spillere, så skal Ouedraogo dække et kæmpe område inde centralt, for det forudsætter man spiller 4-3-3, hvor gør man så af Arp? ud på kanten med ham? Keskinen på bænken?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

altså nu håber jeg næsten på Helander

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                  Måske Greve …?
                  Ville være en falliterklæring. Han er vel kun lidt bedre end Bonde. Han ville ikke være en forstærkning på nogen måde. Hvis han skulle tilbage, skulle det have været inden hans Brøndbyskifte (mindre realistisk), eller da han blev bænkevarmer derude (mere realistisk).
                  Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Synes faktisk det er ok at skille sig af med Bonde.

Erfaren og loyal, men heller ikke en vi skulle forlænge med.
                      måske Sandberg er vurderet klar til at komme i betragtning.?

Hvorfor er det sådan en hype om Eriksen herinde.? Jeg er med på hans fortid, men kigger nogen på hans nutid og fremtid.?
                      Jeg er lunken ved Eriksen, må jeg indrømme.
                      Det er du ikke ene om.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Ville være en falliterklæring. Han er vel kun lidt bedre end Bonde. Han ville ikke være en forstærkning på nogen måde. Hvis han skulle tilbage, skulle det have været inden hans Brøndbyskifte (mindre realistisk), eller da han blev bænkevarmer derude (mere realistisk).
                        forstår heller ikke helt den store fokus på tidligere OB'ere. Jo for fanden hvis de er gode nok, og passer ind.

Men Greve der fylder 32 til vinter - er det virkelig det vi står og mangler? Han har vel spillet under Thomasberg - så måske der er den vinkel.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Slots??
                          Et godt bud, og ville passe fint med, at de midterforsvarer der er blevet rygtet hertil, har været unge spillere med potentiale, navnlig Roslyng og Herwerth. Jeg må dog indrømme, at jeg ville blive en kende skuffet, for synes at vores forsvar trænger til mere rutine og et bevist bundniveau. På plussiden er Slotsager en klog spiller, som ville kunne komplementere Gomez rigtig fint, men så skulle vi købe ham tilbage. En lejeaftale ville kun gavne Verona.
                          Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså nu håber jeg næsten på Helander

Comment

https://x.com/mpbdavidsen/status/2094849837489328382

Alle er så hemmelighedsfulde.. Kom nu bare med et navn altså
                              siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

forstår heller ikke helt den store fokus på tidligere OB'ere. Jo for fanden hvis de er gode nok, og passer ind.

Men Greve der fylder 32 til vinter - er det virkelig det vi står og mangler? Han har vel spillet under Thomasberg - så måske der er den vinkel.
                                Det er vel kun fordi det er det - tynde - rygte, folk forholder sig til lige nu - at det er en tidligere OB’er, der kommer hjem.

Comment

Working...
                                X