Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Tror altså ikke det er en person som prøver at snyde nogen. Det er tydeligvis bare en OB fan, som postede en gif af Eriksen, i håb om at det er ham der bliver hentydet til. Og så blev der ikke skelet til hvor gammel den gif var.Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægDe kunne jo med fordel have valgt et billede af CE, som han ser ud i dag, hvis de skulle have en chance for at snyde nogen.
- Likes 1
Comment
-
Synes det er et meget godt bud. Hans spilletid i Italien er også meget sparsom, så det ville da give fin mening, omend en bruger herinde jo har meldt at ham og Troels Bech ikke kan udstå hinanden. Om det har noget på sig, aner jeg ikkeOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSlots??
- Likes 1
Comment
-
Jeg kunne rigtige godt lide Slotsager i sin OB tid, men lige nu synes jeg ikke han er den store styrkelse. Jeg kunne bedre tænke mig en rutineret CB på 28-29, som kan blive en leder på holdet.
Jeg har tidligere nævnt Jacob Rasmussen som spiller i 2. Bundesliga. Han er fynbo og erfaring fra ligaen. Om han overhovedet er realistisk ved jeg ikke, men er mere til sådan en type end Slotsager. Hvis vi sælger Askou, kunne jeg godt se os leje Slotsager og så hente en erfaren CB også. Tror dog ikke vi henter to CB heller ikke selvom vi sælger Askou.
Derudover skal vi jo også hente en CM nu efter Bonde salg. Så to CB og en CM tror jeg er for meget selv med salg af Askou.
Og har Maxsø fundet en klub eller er OB mere attraktiv nu hvor han har afsøgt andet?
En Rasmussen/Maxsø og Slots på leje. Den midterduo så jeg gerne, men nok lagt fra realistisk.
- Likes 1
Comment
-
Jeg har aldrig rigtigt troet på Eriksen. Men altså.....Hvis det er rigtigt, at hans børn er startet skole i Odense, er der vel kun to mulige scenarier:
1 Han indstiller karrieren
2: Han spiller i superligaen et år eller to.
Hvis han indstiller karrieren, et der vel ingen grund til at han ikke har meldt det ud for længst?
Comment
-
Ligner Maxsø render rundt i NorgeOprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg kunne rigtige godt lide Slotsager i sin OB tid, men lige nu synes jeg ikke han er den store styrkelse. Jeg kunne bedre tænke mig en rutineret CB på 28-29, som kan blive en leder på holdet.
Jeg har tidligere nævnt Jacob Rasmussen som spiller i 2. Bundesliga. Han er fynbo og erfaring fra ligaen. Om han overhovedet er realistisk ved jeg ikke, men er mere til sådan en type end Slotsager. Hvis vi sælger Askou, kunne jeg godt se os leje Slotsager og så hente en erfaren CB også. Tror dog ikke vi henter to CB heller ikke selvom vi sælger Askou.
Derudover skal vi jo også hente en CM nu efter Bonde salg. Så to CB og en CM tror jeg er for meget selv med salg af Askou.
Og har Maxsø fundet en klub eller er OB mere attraktiv nu hvor han har afsøgt andet?
En Rasmussen/Maxsø og Slots på leje. Den midterduo så jeg gerne, men nok lagt fra realistisk.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...gang-i-ny-klub
Comment
-
Uden jeg ved det, tror jeg der er en regel for hvor meget han må være i DK, når har arbejder i udlandet.. synes at have hørt et eller andet om sådan noget, selvom det lyder tåbeligt.Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
nej den er vidst god nok - udlandsdansker eller forskerordning, noget i den stil - så han skulle uden for landets grænser for at bevare den statusOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Uden jeg ved det, tror jeg der er en regel for hvor meget han må være i DK, når har arbejder i udlandet.. synes at have hørt et eller andet om sådan noget, selvom det lyder tåbeligt.
Comment
-
Ja, og så måske lige timingen. En rutineret spiller i nogenlunde form der forsvinder 1/4 inde i grundspillet.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægFint med et salg af Bonde - sådan set ganske oplagt, udløb næste sommer, med udsigt til at være indskifter.
Eneste "men" er at man sælger til en direkte konkurrent og alt andet lige styrker dem.
Og så bliver det spændende hvad man hiver en den anden vej.
Det afhænger naturligvis af, hvad der hentes ind som erstatning og hvor hurtigt denne kan bidrage.
Timingen må være fordi der er noget, der er ved at falde på plads ift. tilgange, som gør at han kan skydes afsted nu. Med det tidligere rygte om Silkeborg tyder noget da i hvert fald på, at man har ikke har udelukket det som en mulighed, der nok har måtte vente for at afvente muligheder for tilgange.
Comment

Comment