Oprindeligt indsendt af OensBK
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...0-6680f97afe98Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Hvor og af hvem? Hvor pålideligt er det?
For det lyder ærligt talt vanvittigt, medmindre man brygger på 1-2 midtbanefolk foruden potentielt 1-2 centerforsvarer.
Hvis det er en reel mulighed, så bliver det nogle vilde sidste dage af vinduet.
Men enig, kræver selvfølgelig erstatning, hvis det skulle ske.
Comment
-
Okay, så er jeg med. Godt at det forhåbentligt ikke længere er i spil. Det er alt for sent nu, og vi får også brug for bare en lille anelse af kontinuitet i truppen.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...0-6680f97afe98
Men enig, kræver selvfølgelig erstatning, hvis det skulle ske.
Comment
-
Altså hvis vi slap Bonde til Silkeborg - så gad jeg dæleme godt hente Julian Niehues i Heidenheim.
Han spillede relativt fast i Bundesligaen sidste sæson, er røget lidt ud på et sidespor i Heidenheim, har kontrakt til sommeren 27, er 25 år gammel, 195 høj og lidt af et centralt midtbanebæst.
Det er bare et ønske.
Desuden så er centerbacksene Carl Johansson (31) og Maxim Leitsch (28) begge på fri transfer - særligt sidstnævnte er interessant, men har en meget skræmmende skadeshistorik.
Man kunne også overveje om Mads Juel Andersen (28) er ved at være klar til dansk retur. Lidt en forsvarschef med erfaring fra højeste niveau - uden dog at slå helt til. Han har også kontrakt til sommeren 27.
- Likes 2
Comment
-
Hvis det sker, er min forudsigelse for et par dage siden allerede ved at gå i opfyldelse: Randers med Japanere i ryggen kommer til at gå forbi OB.... Lad os ikke håbe at de får ham eller at han er pivringe.Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
- Likes 4
Comment
-
-
Så præcis det samme, som der stod i den artikel der blev delt i gårOprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Fra TV2Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægVi har ikke pengene. Vi går efter sorte tal og nedrykningsspil. Det er der millionerne venter.
"OB skal glemme alt om top-seks, siger eksperter
Nicolai Dvinge
Fodboldekspert Jonas Hebo tror ikke på, at OB kan spille en rolle i Superligaens øverste halvdel i denne sæson.
- OB skal glemme al snak om top-seks. I særdeleshed for nu. De går et modbydeligt program i møde, hvor de i de næste seks kampe møder de formodede tophold.
Tidligere landsholdsspiller Nicolai Boilesen stemmer i:
- OB har nogle fine offensive spillere, men det klikker ikke for dem. Thomas Thomasberg har ikke fundet nøglen til at få det her OB-hold forløst. Så jeg er enig i, at de skal glemme alt om top-seks."
- Likes 1
Comment
-
Det er specielt sørgeligt fordi de åbenlyst har ret.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSikke et mindset blandt eksperter og fans... det er sgu sørgeligt.
Vi er tæt på slutningen af transfervinduet og det eneste vi i den sidste uge har bragt ind er en VB som ikke er kampklar endnu - det taler sit tydelige sprog.
Gearskiftet var åbenbart et gear ned
- Likes 3
Comment
Comment