Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Synonym med, "han er nr. 4 på vores skyggeliste, og den eneste hvor alle 3 parter var interesseret i en aftale" .

Hvordan kan man følge en spiller der er skadet og ikke har spillet?
    Ren taktik .. hvis en spiller er skadet, så er værdien lav nok til at vi vil købe .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jo navnet lyder meget rigtigt
      Okay, det er ret så vildt...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han står som def. midt - så syntes faktisk det er noget mere interessant hvis det holder.

At vi kigger til forsvaret ved vi.

Men midtbanen er nok noget vi kune har håbet på...
        Jævnfør Transfermarkt har han spillet lidt def. midt, men mest som stopper hos Kiel. Så jeg tænker at han også var tiltænkt som stopper hos os

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jævnfør Transfermarkt har han spillet lidt def. midt, men mest som stopper hos Kiel. Så jeg tænker at han også var tiltænkt som stopper hos os
          ok - han står opgjort som def. midt på bolds trup oversigt...og wikipedia.

Han kan sikkert begge dele, håber dog ikke man leder efter flere "polyvante" spillere.

Comment

det vil fandme også være en falliterklæring hvis ikke man får gjort noget med midterforsvaret.

Comment

Ja vi mangler en CB og måske to, hvis Askou ryger.

Men synes det er mærkeligt at der ikke er snak om en CM. Vi har åbenbart ingen tro på hver Vitus, Juul Sandberg eller Noah, siden de ikke har fået nogle minutter i år, udover Juul Sandberg fik få min i den første kamp. Det til trods for at Falk har været halvskadet, det samme med Arp.

Det vil sige vi kun tror på Falk, Bonde og Kante, til de to cm pladser. Jeg kunne godt tænke mig en energisk og løbestærk type til den plads, da det kan give rum til andre.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Men synes det er mærkeligt at der ikke er snak om en CM. Vi har åbenbart ingen tro på hver Vitus, Juul Sandberg eller Noah, siden de ikke har fået nogle minutter i år, udover Juul Sandberg fik få min i den første kamp. Det til trods for at Falk har været halvskadet, det samme med Arp.

Det vil sige vi kun tror på Falk, Bonde og Kante, til de to cm pladser. Jeg kunne godt tænke mig en energisk og løbestærk type til den plads, da det kan give rum til andre.
                "Hvis" vi magtede at føre bare en smule komfortabelt, tror jeg også de unge ville få flere indhop, men alle vores kampe indtil videre er ret tætte, så måske derfor, TT ikke "tør" spille dem endnu, bare en gisning.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

helt enig - man bør have noget ind til midten...tvivler på det sker, men de skal dække store område inde centralt, både Falk eller Bonde mangler noget fart. Og så var det rart at man kunne spare Falk bare en smule når han ikke er helt fit.

Og så i samme ombæring få sendt en eller to af de unge videre, både Vitus og Sandberg har siddet på bænken - skal de udvikle sig skal der noget spilletid til. Så kan Noah Lassen tage den plads som akademi spiller der er med for at lære, måske få et par min. her og der.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hører at VB har bud liggende på 15 mill kr stykket for 2 af deres spillere. Ham Bach og en midtbanespiller der lige er kommet tilbage fra korsbåndsskade.
                    fuldstændige sindssyge priser at skulle navigere i pt

Og de siger nok nej til begge..

I de gode gamle dage kunne OB plukke en profil for 1 mill derovre…,
                    Og så fra Malmø.

Bevares, stor klub i Sverige og Skandinavien, men at vi er kommet der til, at Allsvenskan byder tocifret millionbeløb hos den danske 1. Division.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Og så fra Malmø.

Bevares, stor klub i Sverige og Skandinavien, men at vi er kommet der til, at Allsvenskan byder tocifret millionbeløb hos den danske 1. Division.
                      Ja, du lever stadigvæk i fortiden...

Comment

Og så fra Malmø.

Ved ikke hvor buddene er kommet fra

Comment

Og så fra Malmø.

Altså vi solgte 1. Divisions topscorer for 37,5 millioner kroner til Championship/Serie A.

Priserne kan bære det i 1. Div. Det vilde her er, at det er 15 millioner for absolut middelmådige spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Altså vi solgte 1. Divisions topscorer for 37,5 millioner kroner til Championship/Serie A.

Priserne kan bære det i 1. Div. Det vilde her er, at det er 15 millioner for absolut middelmådige spillere
                            Prisen er vel ligeså meget deroppe, fordi der er tale om nøglespillere, der skal erstattes i 11. Time? Bach har topscorer og Hetemi er udset en nøglerolle

Ligesom Gammelgaard hvor Vejle afviste 30 millioner fordi han var essentiel i en evt. Overlevelse?

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Prisen er vel ligeså meget deroppe, fordi der er tale om nøglespillere, der skal erstattes i 11. Time? Bach har topscorer og Hetemi er udset en nøglerolle

Ligesom Gammelgaard hvor Vejle afviste 30 millioner fordi han var essentiel i en evt. Overlevelse?
                              Hvem siger Vejle afviste 30 mill?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Har de virkelig afvist 30 mill for GG tidligere? Lyder vildt. Tænker lige jeg skal høre min kilde om den

Comment

Working...
                                X