Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

På Bochums fanforun findes ikke mere end to eller tre indlæg om ham med en "Velkommen til" og "fint, en nordmand" fra januar.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Først Suhonen, så Ahl-Holstrøm og nu måske Rakneberg? Hvis vi skal gå med spillere, som har været mere skadet end de har spillet de seneste sæsoner, kan vi så i det mindste ikke finde nogen der har spillet på et højere niveau?
      Last edited by Balboa; i dag, 16:50.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
        Først Suhonen, så Ahl-Holstrøm og nu måske Rakneberg? Hvis vi skal gå med spillere, som har været mere skadet end de har spillet de seneste sæsoner, kan vi så i det mindste ikke finde nogen der har spillet på et højere niveau?
        Det er jo vores hylde pt når vi åbenlyst undgår alt eksotisk

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nu har man jo ellers haft fin succes med Ouedraogo, så forstår ikke hvorfor man er afskrækket i forhold til at hente noget der ikke har en skandinavisk/tysk forbindelse. En spiller der primært har spillet for et elevatorhold i Norge, vækker i hvert fald ikke den vilde begejstring hos mig

Comment

En ven spurgte lige, om vi måske snart skal i markedet efter en ny målmand. Det har jeg tænkt lidt over. Synes faktisk ikke rigtig Myhra udstråler det der "jeg vil vinde for en hver pris", som en OB-målmand skal. Hvad tænker I? Jeg ved godt at chancen for at finde en bedre med vores setup er lille.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              hvad snakker du om? Lugter da langt væk af en spiller der er for god til OB - OG som har været med til VM

Beklager - men Troels' kommentarer og forklaringer ang. det svære transfermarked fremstår mere og mere komiske (ynkelige)

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                En ven spurgte lige, om vi måske snart skal i markedet efter en ny målmand. Det har jeg tænkt lidt over. Synes faktisk ikke rigtig Myhra udstråler det der "jeg vil vinde for en hver pris", som en OB-målmand skal. Hvad tænker I? Jeg ved godt at chancen for at finde en bedre med vores setup er lille.
                altså gerne - kan man finde en bedre så kom med dem - tænker det gælder alle pladser.

Målmandsposten er nok bare ikke lige der vi mangler aller mest lige pt.

Myhra er for mig en solid superliga keeper, og det er ikke pga ham vi glipper top 6 igen, igen.

Men altså Martin Hansen har vel udløb næste sommer (tænker han hiver en pæn hyrer) det kunne evt være der muligheden for at hente en bedre 1. keeper opstår.

Men lad os lige få løst problemet med; vb, cb (x2) midtbane og en angriber mere hvis nu Grot skulle smutte...du ved bare lige lidt småting der kan ordnes en onsdag aften...

Comment

Hvis man finder en der er bedre, så klager jeg ikke, men vil mene at vi har væsentligt større mangler i vores trup. Hvis resten af truppen var god, så ville vi godt kunne blive 3-4 med Myhra på mål. Han er ikke en der holder os tilbage. Han er bedre end Viborgs målmænd, og de klarer sig meget godt i øjeblikket

Comment

Han er, som de fleste andre i truppen, ikke god nok. Alt for svag udstråling og bliver for nemt skubbet væk. Han har ikke været god nok længe - omend han er svært sympatisk.

Men altså, en målmand må trods alt prioriteres lavere end 1-2 CBs, 1 VB og 1 6er. Tænker også fint, vi kan bruge en offensiv kant mere, da GG skal bruge noget mere tid, end jeg måske lige havde troet.

Der er nok at gå i gang med, inden vi til næste sommer sælger halvdelen af holdet igen :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Han er, som de fleste andre i truppen, ikke god nok. Alt for svag udstråling og bliver for nemt skubbet væk. Han har ikke været god nok længe - omend han er svært sympatisk.

Men altså, en målmand må trods alt prioriteres lavere end 1-2 CBs, 1 VB og 1 6er. Tænker også fint, vi kan bruge en offensiv kant mere, da GG skal bruge noget mere tid, end jeg måske lige havde troet.

Der er nok at gå i gang med, inden vi til næste sommer sælger halvdelen af holdet igen :).
                      Hvis Suhonen nogensinde bliver skadesfri, skal han så regnes med som kantspiller? For hvis ikke, så synes jeg også vi er meget tyndt besat med kun Keskinen, Gammelgaard og Andersen til de to positioner

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis Suhonen nogensinde bliver skadesfri, skal han så regnes med som kantspiller? For hvis ikke, så synes jeg også vi er meget tyndt besat med kun Keskinen, Gammelgaard og Andersen til de to positioner
                        Ham havde jeg faktisk glemt. Det er et godt spørgsmål.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

og hvorfor er det lige vi gør det?

Har vi ikke netværket?

Viborg har hentet (en del mener jeg) i portugal, og nu også i brasilien. Der må da være en masse muligheder for at finde dygtige spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Har vi ikke netværket?

Viborg har hentet (en del mener jeg) i portugal, og nu også i brasilien. Der må da være en masse muligheder for at finde dygtige spillere
                            Må jo være manglende scouting og man ikke ønsker “den forkerte” så man ender med at undgå de 5 rigtige

Comment

hvad snakker du om? Lugter da langt væk af en spiller der er for god til OB - OG som har været med til VM

Beklager - men Troels' kommentarer og forklaringer ang. det svære transfermarked fremstår mere og mere komiske (ynkelige)
                              undskyld men er det ikke længe siden, der er nogen der for alvor har taget nogen af de floskler der kommer ud af ordspillemandens mund seriøst?..
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Har vi ikke netværket?

Vi har på ingen måder netværket.

Troels Bech hat ikke tradition for at hente den slags spillere og kigger du på Brann da Jimmi Nagel var der, så hentede han også kun skandinaviske spillere.

​​​​​​Jeg kan huske, under Ole Spion snakkede de om hvor mange scouts de havde i netværket - sådan en udtalelse har jeg ikke set længe.

Når Viborg FF henter en spiller i den brasilianske Serie B, så ved jeg at de har gjort deres forarbejde. Hvis OB gjorde det samme ville jeg skide grønne grise

Comment

Working...
                                X