Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi har vel heller ikke luft i lønbudgettet til CE !
    mon ikke man finder en løsning hvis Eriksen faktisk kom og bankede på?

Man fandt en løsning med Falk og Zorniger.

Så tror ikke økonomien bliver grunden til at det ikke sker.

(du vil nok også kunne øge trøje salget markant, og i hvert fald de første par kampe med ham tilbage vil skabe stor interesse fra medierne)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

mon ikke man finder en løsning hvis Eriksen faktisk kom og bankede på?

Man fandt en løsning med Falk og Zorniger.

Så tror ikke økonomien bliver grunden til at det ikke sker.

(du vil nok også kunne øge trøje salget markant, og i hvert fald de første par kampe med ham tilbage vil skabe stor interesse fra medierne)
      Jeg ikke hverken Eriksen mangler penge eller er særlig attraktiv for andre, når han kan få anfald som senest.

Comment

Løbet med CE er kørt, tror jeg. Hvis der nogensinde har været et.

Etisk kan jeg heller ikke støtte op om CE som fodboldaktør mere, da det påvirker mange mennesker, skulle han falde om igen.

Vi mangler som minimum 2 defensive forstærkninger, men jeg tror ikke, der sker det fjerneste.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Løbet med CE er kørt, tror jeg. Hvis der nogensinde har været et.

Etisk kan jeg heller ikke støtte op om CE som fodboldaktør mere, da det påvirker mange mennesker, skulle han falde om igen.

Vi mangler som minimum 2 defensive forstærkninger, men jeg tror ikke, der sker det fjerneste.
          Ej det kan simpelthen ikke passe. Selvfølgelig sker der noget. Men jeg er dybt rystet over hvor vi står her få dage før vinduet lukker.

Skulle det utænkelige ske, at der ikke kommer mere ind, er vinduet dumpet med et brag.
          Så så jeg gerne en ny direktør til opgaven.

Comment

Askou ikke super meddelsom om fremtiden

https://campo.dk/2026/08/29/jeg-har-...i-min-fremtid/

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ej det kan simpelthen ikke passe. Selvfølgelig sker der noget. Men jeg er dybt rystet over hvor vi står her få dage før vinduet lukker.

Skulle det utænkelige ske, at der ikke kommer mere ind, er vinduet dumpet med et brag.
              Så så jeg gerne en ny direktør til opgaven.
              Det eller vi må erkende at OB bare er dybt attraktiv, hvis klubben ikke er villig til at betale en noget højere løn end alle andre. Det er ikke en rar erkendelse

Comment

Working...
              X