Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Men sidste sæson spillede vi også med 3 på midten og uden kanter. Nu spiller vi et andet system, så på den måde synes jeg godt man kan sige at Ejdum fra sidste sæson start 11er erstattet med en af de to kantspillere.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Keskinen og GG er jo kantspillere. Så det vil jeg ikke mene.
Og sidste sæson var Grubbe ham der blev skiftet ind i stedet for en af de centrale midtbanespillere, som er den rolle Bonde har nu. Så synes faktisk sammenlignen med at han er mere en erstatning for Grubbe giver mening.
Når det er sagt, så synes jeg også gerne vi måtte hente en CM. Falk og Bonde er lidt samme typer, og ingen af dem har den energi og de løb som en Ejdum havde. Så gerne vi havde en CM med de kompetencer. Også for at kunne spille på lidt forskellige måder alt efter modstander og hvordan en kamp udvikler sig.
- Likes 2
Comment
-
enig - vi er i hvert fald ikke styrket, og da slet ikke i forsvaret som var det man talte om inden vinduet gik i gang.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVildt der ikke er kommet noget ind i løbet af ugen. Bliver mere og mere rystet over klubben.
Spørgsmål!
Regnes Bonde som erstatning for Ejdum?
Yttergaard for Bürgy
Therkildsen for Uwusu
Hvis det er tilfældet mener jeg jo vi er markant svækket.
Men der havde man selvfølgelig også en anden træner...
Comment
-
én kanin kan ikke gøre det.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægMathias “P” Jensen som vi angiveligt har haft på radaren, meldes meget tæt på Vejle. Uret tikker, TB. Hvilken kanin trækker du op af hatten?
Slet ikke hvis man fortsat mener at top 6 skal være målet.
Men nu har man jo skiftet træner, så kan være det er år 1 og han lige skal have lidt tid, så målsætning er blevet nul stillet...
- Likes 3
Comment
-
HVIS Eriksen vælger at fortsætte sin karriere mon så ikke landsholdet spiller en rolle, og selv om han ikke er fast starter der mere - så kommer han jo ikke i betragtning hvis han render rundt på et bund-midter hold i superligaen.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Kan da være det er en makker fra Middelfart, der løber og genoptræner i området..
Ikke at jeg tror det, men måske lidt sandsynligt, hvis han ønsker at fortsætte karrieren?
Læg dertil at OB i forvejen har Falk og Bonde som har problemer med at skulle dække så store områder som de bliver bedt om, skulle man så proppe en snart 35 årig spiller mere derind?
Jeg håber virkeligt ikke det kommer til at ske.
- Likes 1
Comment
-
Jeg håber heller ikke det sker. Men ikke pga frygt for kvalitet eller om han vil passe ind. Stor kvalitet som ham vil altid passe ind på et hold som vores.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
HVIS Eriksen vælger at fortsætte sin karriere mon så ikke landsholdet spiller en rolle, og selv om han ikke er fast starter der mere - så kommer han jo ikke i betragtning hvis han render rundt på et bund-midter hold i superligaen.
Læg dertil at OB i forvejen har Falk og Bonde som har problemer med at skulle dække så store områder som de bliver bedt om, skulle man så proppe en snart 35 årig spiller mere derind?
Men jeg holder ikke ud at skulle sidde og vente på alle “gode” gange 3
Der er rigtig meget gang i Ådalen lige nu. Men tvivler på at CE er blandt dem vi forhandler med
- Likes 1
Comment
-
Der skal "dulme" også gerne snart ske noget. Særligt hvis der skal hentes 2 inden slutningen på vinduet. Havde regnet med, at der kom en i går...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg håber heller ikke det sker. Men ikke pga frygt for kvalitet eller om han vil passe ind. Stor kvalitet som ham vil altid passe ind på et hold som vores.
Der er rigtig meget gang i Ådalen lige nu. Men tvivler på at CE er blandt dem vi forhandler med
- Likes 2
Comment
-
Nope … og tiden løber …Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægStadig intet på markedet. Hverken ud eller ind. No good.
er der andre rygter end denne:
https://www.plbold.dk/nyhed/thomasbe...er-sloej-start
var der en der nævnte en svensk venstreback? Kom der navn på den?
Så gerne at TB kiggede på Oliver Zanden:
https://www.transfermarkt.com/oliver...spieler/611195
og hvorfor røg Jakob Jessen til Tyrkiet ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
jeg er som sådan ikke i tvivl om hans kvalitet - men det er spillerne omkring ham.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg håber heller ikke det sker. Men ikke pga frygt for kvalitet eller om han vil passe ind. Stor kvalitet som ham vil altid passe ind på et hold som vores.
Du bænker ikke Falk eller Eriksen, så midtbanen bliver dem og Ouedraogo - fint, men der mangler altså noget fart derinde, Ouedraogo skal også dække rigtigt meget. Og man har ikke noget reelt at skifte med (vi har set at Falk godt kunne have brugt at blive skiftet ud efter 70 min. men konstant er nødt til at halse rundt i 95 min.)
Og så ville det altså også være sørgeligt at se så stor en spiller som Eriksen slutte af med at jagte en 6. eller 7 plads.
Og så kan man lægge din frygt oven i.
Kan godt forstå det ikke er måden han gerne ville stoppe på, men håber det er det resultat han når frem til.
- Likes 2
Comment
-
Vi har vel heller ikke luft i lønbudgettet til CE !Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
HVIS Eriksen vælger at fortsætte sin karriere mon så ikke landsholdet spiller en rolle, og selv om han ikke er fast starter der mere - så kommer han jo ikke i betragtning hvis han render rundt på et bund-midter hold i superligaen.
- Likes 2
Comment
Comment