Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg var positivt indstillet på TB da han blev ansat, valgte at tro på han kunne finde andet end kasserede spillere fra de andre midterklubber.
    Når man påtager sig det job, så forpligter man sig til at leve op til den målsætning, som man selv stolt melder ud. Vi kom op i superligaen = godkendt
    Vi etablerede os i ligaen =godkendt

Ansættelsen af Zorninger gav en ny optimisme, endelig en mand ind, som ikke bare var en i rækken af forudsigelige, og intetsigende handskedukker.
    Spillermaterialet fik et løft, Falk kom hjem, og via A.Z’s netværk fik vi Arp og Ouedraogo, ja tak nu begyndte det at lugte af, at ord også førte til handling.
    Endelig væk fra JH’s hellere tre middelmådige billige danskere, end en lidt dyr men god spiller fra hvor end det måtte være. Eller BW’s fisken efter gøglere i tivolikarrusellen.

Alt dette betød at TB vandt noget tillid, og som den første i mange år faktisk fik tilført klip på klippekortet.
    Forud for sidste sæson blev det adresseret at vi var på udkig efter en venstrebenet cb, her fik TB rimelig arbejdsro, dels grundet den opbyggede kredit, men også i løbet af sæsonen med gennembruddet fra JBA og McCoy.
    Vintervinduet gik også med snakken om hellere hente en rigtig, end tre forkerte.

Men så begyndte det også at gå nedad.
    Snak om svært marked, og andre undskyldninger begyndte at komme, at der var VM i år, har man vidst siden 1928 .
    Forsvaret skreg efter forstærkninger hele sæsonen, at der ikke blev hentet i vinters, gik forholdsvis ukritisk hen, men det sled da på troværdigheden ift TB. Da man først præsenterede Therkildsen, og derefter Yttergaard mens man sagde farvel til Owuso og Bürgy så hakkede han de opsparede klip af kortet igen.
    Når han derefter stiller sig op dumsmart, arrogant og nedladende over for os fans så ryger han sgu hurtigt i minus.

Han er ikke i nærheden af at have bevist noget der berettiger ham til at antyde at vi fans er total uvidende.
    Den proces kan ikke beskrives mere præcist.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg var positivt indstillet på TB da han blev ansat, valgte at tro på han kunne finde andet end kasserede spillere fra de andre midterklubber.
      Når man påtager sig det job, så forpligter man sig til at leve op til den målsætning, som man selv stolt melder ud. Vi kom op i superligaen = godkendt
      Vi etablerede os i ligaen =godkendt

Ansættelsen af Zorninger gav en ny optimisme, endelig en mand ind, som ikke bare var en i rækken af forudsigelige, og intetsigende handskedukker.
      Spillermaterialet fik et løft, Falk kom hjem, og via A.Z’s netværk fik vi Arp og Ouedraogo, ja tak nu begyndte det at lugte af, at ord også førte til handling.
      Endelig væk fra JH’s hellere tre middelmådige billige danskere, end en lidt dyr men god spiller fra hvor end det måtte være. Eller BW’s fisken efter gøglere i tivolikarrusellen.

Alt dette betød at TB vandt noget tillid, og som den første i mange år faktisk fik tilført klip på klippekortet.
      Forud for sidste sæson blev det adresseret at vi var på udkig efter en venstrebenet cb, her fik TB rimelig arbejdsro, dels grundet den opbyggede kredit, men også i løbet af sæsonen med gennembruddet fra JBA og McCoy.
      Vintervinduet gik også med snakken om hellere hente en rigtig, end tre forkerte.

Men så begyndte det også at gå nedad.
      Snak om svært marked, og andre undskyldninger begyndte at komme, at der var VM i år, har man vidst siden 1928 .
      Forsvaret skreg efter forstærkninger hele sæsonen, at der ikke blev hentet i vinters, gik forholdsvis ukritisk hen, men det sled da på troværdigheden ift TB. Da man først præsenterede Therkildsen, og derefter Yttergaard mens man sagde farvel til Owuso og Bürgy så hakkede han de opsparede klip af kortet igen.
      Når han derefter stiller sig op dumsmart, arrogant og nedladende over for os fans så ryger han sgu hurtigt i minus.

Han er ikke i nærheden af at have bevist noget der berettiger ham til at antyde at vi fans er total uvidende.

Helt ærligt Troels Bech skulle aldrig have været ansat, der er vel en grund til der ikke er noget der hedder alle gode gange 4
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

https://campo.dk/2026/08/24/ob-chef-...om-de-to-ting/

Det sku også træls at blive holdt op på ens målsætning og dårlige resultater

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          https://campo.dk/2026/08/24/ob-chef-...om-de-to-ting/

Det sku også træls at blive holdt op på ens målsætning og dårlige resultater

ja hvad bilder fans og medier sig egenligt ind?

Al snak om top 6 forsvinder hvis man ændre turneringsformat - bare kom i gang, jeg er klart for en lige-ud turnering igen.

Men nu har vi den struktur - og derfor vil der KONSTANT blive spurgt ind til top 6, uanset som OB melder det ud som en ambition eller ej.

Og når man så har meldt det ud - så det da megetnaturligt vi gerne vil høre om de faktisk gør nok for at kunne indfri de ambitioner (det gør de ikke...)

For en mand der er blevet snakket op som en god kommunikator hele hans karriere, der syntes jeg sgu Troels er lidt pissy at høre på når han faktisk skal kommunikerer med medierne. Han kommer let til at lyde fornærmet, stiller sig undrende over hvorfor folk gerne vil høre noget om hvordan det går i klubben.

Uden den form for interesse havde du sgutte et job Troels.
          Last edited by mhbp; i dag, 17:57.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er et svar til Magge vedrørende forhøjelsen af budgettet midt i vinduet, hvor det åbenbart er kommet bag på TB, hvordan markedet prismæssigt er skruet sammen. Denne situ ogation burde han havde forudset i den rolle han har. Så han kendte de økonomiske forudsætninger og NTs tilgang til klubben, da han blev ansat. Desuden har han jo været i klubben en del gange før samt været en del af det "eksterne" udvalg, som anbefalede at ansætte ham !
            altså vi er ikke uenige i at Troels ikke skulle have være bragt ind en 4. gang.

Jeg er ærlig talt også rystet over han åbenbart ikke kender til prisniveauet.

Men det helt store problem - det fastholder jeg sidder længere oppe, det er her der skal ske en forandring før vi kan rykke os.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...ge-til-danmark

Kunne vi ikke have brugt ham som god backup på midten?

Comment

Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...ge-til-danmark

Kunne vi ikke have brugt ham som god backup på midten?
                det tænkte jeg også da jeg så det...nu har han så ikke spillet så meget på det seneste, men syntes det ligner en klasse signing af Kolding

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså vi er ikke uenige i at Troels ikke skulle have være bragt ind en 4. gang.

Jeg er ærlig talt også rystet over han åbenbart ikke kender til prisniveauet.

Men det helt store problem - det fastholder jeg sidder længere oppe, det er her der skal ske en forandring før vi kan rykke os.
                  Det er himmelråbende at man ikke kender tidens prisniveau. At tro man kan købe spillere, der kan løfte os ud af middelmådighedens for samme priser, som da vi købte Erik Bo Andersen viser meget godt OB’s udvikling de senere år.
                  Desværre gjorde det sig også gældende da vi solgte Minteh, her fik vi også langt mindre end andre klubber helt sikkert ville have solgt for.

Du har helt ret i at det hovedproblemet ikke er de skiftende handskedukker, som beredvilligt stiller sig op som Komiske Ali og beretter om klubbens hensigter og ambitioner, og derefter henter spillere som Jönsson , Kløve , Sørensen og Therkildsen.

Hvad faen er det nu det hedder, det der med at blive ved med at gøre de samme ting, men forvente forskellige resultater ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

AAB lige slået ud af pokalen af et Jyllandsserie hold...lidt pokal bold, men siger også lidt om hvor hurtigt det kan gå selv for en etableret kæmpe i dansk fodbold.

Jeg frygter vi selv tager turen mere permanent ned hvis ikke der begynder at ske noget. Afstanden fra nr. 10 i superligaen til de øverste i 1 div. bliver mindre

Comment

AAB lige slået ud af pokalen af et Jyllandsserie hold...lidt pokal bold, men siger også lidt om hvor hurtigt det kan gå selv for en etableret kæmpe i dansk fodbold.

Jeg frygter vi selv tager turen mere permanent ned hvis ikke der begynder at ske noget. Afstanden fra nr. 10 i superligaen til de øverste i 1 div. bliver mindre
                      Jeg synes nu godt nok, det er at stramme den at kalde AaB en etableret kæmpe i deres nuværende forfatning.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg synes nu godt nok, det er at stramme den at kalde AaB en etableret kæmpe i deres nuværende forfatning.
                        Etableret kæmpe er de helt sikkert ikke. Og de har aldrig formået at bygge videre på deres mesterskaber.
                        Vi må håbe det går på samme måde for agf.

Comment

https://www.transfermarkt.com/oliver...spieler/611195

Spillede under TT i RFC ..

https://fotbolldirekt.se/allsvenskan...ce=chatgpt.com
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nok meget sandsynligt for kan ske.

Comment

ja hvad bilder fans og medier sig egenligt ind?

Al snak om top 6 forsvinder hvis man ændre turneringsformat - bare kom i gang, jeg er klart for en lige-ud turnering igen.

Men nu har vi den struktur - og derfor vil der KONSTANT blive spurgt ind til top 6, uanset som OB melder det ud som en ambition eller ej.

Og når man så har meldt det ud - så det da megetnaturligt vi gerne vil høre om de faktisk gør nok for at kunne indfri de ambitioner (det gør de ikke...)

For en mand der er blevet snakket op som en god kommunikator hele hans karriere, der syntes jeg sgu Troels er lidt pissy at høre på når han faktisk skal kommunikerer med medierne. Han kommer let til at lyde fornærmet, stiller sig undrende over hvorfor folk gerne vil høre noget om hvordan det går i klubben.

Uden den form for interesse havde du sgutte et job Troels.
                              Nej, han er efterhånden ligeså gnaven som Lars Løkke. Mon det dårlige humør skyldes, at han har indset sprogblomster ikke er nok til at få Thorborgs synkende optimistjolle på ret køl?
                              OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

nok dårlig formuleret. Historisk set så.

Pointen var bare at det kan ske selv for store klubber med en lang historie bag sig. Esbjerg tog turen ned i 2. div. og kæmper stadig med det. Og det ligner ikke at AAB bare sådan lige kommer tilbage til superligaen.

Begge klubber har så haft udenlandske ejere der er kommet ind og har lavet rav i den. Så man kan bruge det som eksempler både for og imod Thorborgs ejerskab.

Jeg frygter bare det fører samme vej, forskellen er det blev en hurtig død for EFB under amerikansk ejerskab, hvor OBs nedtur bare er trukket ud i langdrag under Thorborg.

Comment

Working...
                                X