Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Spændende. Så kunne det jo godt lugte af, at vi formentlig er på udkig efter en ekstra central midtbanespiller. Så håber jeg bare ikke, at det er på bekostning af forsvarsspillere, for det er der, jeg synes der mangler mest.
    Hørt

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

:-) ja måske også i forbindelse med Ejdum man har spurgt på en der kunne komme den anden vej....

Tænker også, at der når ske noget indenfor de næste 14 dage...
      Kan ikke forestille mig andet .. der er noget ubalance i holdet og principielt så er der en for meget men med Jona ude så passer antal.

Men hvis der skal noget ind så skal der nok også noget ud.

Inden vinduet lukker er McCoy og Askou gået fra at være talenter til Fuldt transitionerede spillere (3.000 minutter 1. holds fodbold).

Det betyder at der reelt er 6 "Egenudviklede spillere under 20", hvilket stemmer med strategien.

Der er 9 "Fuldt transitionerede" spillere, hvor strategien tilsiger 6. Her er Jona en af dem og ham tænker jeg vi godt kan trække ud. To i overskud.

Der er 5 "Præstationsspillere" (håber vi) og der tilsiger strategien 6, så der mangler der en.

Der er 3 "Karrakterspillere" og der tilsiger strategien 4, så der mangler der en.

Under 20) Krølle, William, Juul-Sandberg, Legolas, Friis og Amrani
      20-25) McCoy, Askou, Jona, Ganaus, Annsi, Topi, Gomez, Gammelgaard og Adam
      25-30) Grot, Arp, Therkildsen, Ismahila og Holmstrøm
      30+) Bonde, Falk og Yttergård

Så man burde veksle to Fuldt transitionerede spillere (der er vel også dem der er penge i) til en Præstationsspiller og en Karrakterspiller og på den måde få mere erfaring og måske kvalitet ind i holdet.

Det kunne jo være f.eks. Askou og Adam der skulle sælges for at hente en CB og VB ind.

Og der kan jo også sagtens komme andre salg der skal erstattes.

Last edited by Plum; i dag, 10:05.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Fedt, tak for at dele den

Det er i hvert fald ambitiøst af TB, at gå efter "P", som de kalder Mathias Jensen. P forlængede kontrakten til 2030 i januar måned og var en del brugt under Cooper. Kan læse mig til, at han faktisk startede inde 5 kampe i træk og fik 11 kampe i alt.

Egentlig er det vel ret godt set af TB, at P er kommet lidt i klemme efter indkøb af Hyseni og en eller anden ejDUM fra Fyn.. P vil være mere end velkommen, men desværre tror jeg at han slår ret kraftigt ud på et af TB andre parametre, nemlig det om ikke at ville til OB..
        Svært at sige om “de går efter ham”. Der er ihverfald blevet spurgt og så er det jo meget muligt at OB har vurderet at det er ude i hampen

Men så er der sået et frø som BIF eller OB kan vende tilbage til senere hvis BIF vil svække på vilkårene

En leje med option på 1 mill euro ville vel være spiseligt for begge parter

Kan også være at den er død og begravet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Svært at sige om “de går efter ham”. Der er ihverfald blevet spurgt og så er det jo meget muligt at OB har vurderet at det er ude i hampen

Men så er der sået et frø som BIF eller OB kan vende tilbage til senere hvis BIF vil svække på vilkårene

En leje med option på 1 mill euro ville vel være spiseligt for begge parter

Kan også være at den er død og begravet
          Tak for at dele. Det ville være et stærkt køb og noget dynamik, vi mangler på midten.. Du har ikke hørt noget om forsvarsspillere?

Comment

er william martin den nye ejdum, er der nogen som ved hvor langt han er i sin genoptræning?

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
              er william martin den nye ejdum, er der nogen som ved hvor langt han er i sin genoptræning?
              Ifølge LR Sportfyn, så er han først til rådighed igen i 2027.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Suk

Håber at OB forlænger med ham

Comment

Tror på der kommer 4 transfers ind/ud inden man officielt lukker vinduet.
                  Skulle det være perfekt nok nærmere 5.

Comment

Det er godt nok en underlig meniskskade.

Comment

Det er sært, at OB ikke melder noget ud. GDPR, I know, men man kan jo godt, efter aftale med WM, melde ud, at han forventes ude i så lang tid osv, og man støtter ham og gør alt hvad der skal til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Tror på der kommer 4 transfers ind/ud inden man officielt lukker vinduet.
                        Skulle det være perfekt nok nærmere 5.
                        4 ind/ud er højt sat. Tror MAKS 3, nok 2.
                        siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Der kommer mindst 2 ind tror jeg. Mens jeg godt kunne se Legolas, Friis eller Juul Sandberg blive lejet ud, så jeg er enig med mindst 4.

Når man hører ting rundt omkring, så virker det til at de søger spillere til flere forskellige positioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Der kommer mindst 2 ind tror jeg. Mens jeg godt kunne se Legolas, Friis eller Juul Sandberg blive lejet ud, så jeg er enig med mindst 4.

Når man hører ting rundt omkring, så virker det til at de søger spillere til flere forskellige positioner.
                            Vigtigt, det er der i den grad også brug for. Jeg håber da også på 4 ind ud og meget gerne flere. Men jeg tvivler..
                            siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg aner ikke om der har været forhandlinger eller om det bare var en høflig forespørgsel den dag inden man spurgte 20 klubber på 20 andre spillere og gik hjem til frikadellerne hos konen. Og det sker sikkert i alle klubber konstant og sikkert 100 gange i løbet af et vindue..

Men har den fået bekræftet lidt igen at OB for 2-3 uger siden +/- har spurgt på Mathias Jensen. Han har et eller andet kælenavn derovre som blev nævnt. Kan ikke lige huske det nu

Hvor den står nu aner jeg intet om desværre. Så vi må vente at se
                              Kan se på Twitter at der i Brøndby kredse er snak om at Hvidovre vil have ham på leje

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Vi har jo åbenlyst været interesseret i både en til midtbanen og en til forsvaret. Tror der bliver solgt / lejet 2 ud.
                                Forventer da helt sikkert der kommer en CB ind. Vi er i underskud.
                                Og Askou må vi håbe bliver solgt. Det er sidste chance for at få en god skilling på ham.

Comment

Working...
                                X