Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

I øvrigt - hvis man - selvom jeg tror det ikke er muligt, kan blive enig med SIF om Ganchas. - så vil det være super! Venstre foder, og god med bolden.

Jeg tror dog ikke de vil sælge til os uden vi giver ekstra..

https://x.com/campodk/status/2090150...YxPoNolgPMgCtg

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      I øvrigt - hvis man - selvom jeg tror det ikke er muligt, kan blive enig med SIF om Ganchas. - så vil det være super! Venstre foder, og god med bolden.

Jeg tror dog ikke de vil sælge til os uden vi giver ekstra..

https://x.com/campodk/status/2090150...YxPoNolgPMgCtg
      Var det ikke noget med at ham og familie ville væk fra Danmark

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Der vil jeg tillade mig at være uenig. At en spiller kan dække flere positioner er på sin vis et plus, men hvis vi forfalder til den tankegang, så forsøger vi at stoppe hullerne i osten med ost fra osten. Faktum er at VB er kraftigt udfordret, TT har ikke udvist tillid til de unge på midtbanen så der er vi tyndt besatte og samtidig er Amrani en rundgang for tidlig, så CB skal også fyldes ud.

At vi så antalmæssigt overskrider det 'perfekte' antal spillere er jeg ligeglad så længe at budgettet ikke overskrides unødigt meget. Vi har de sidste mange år haft en af de mindste trupper. Hvis vi skal rykke os, skal vi være flere med kvalitet.
        Er meget enig og især i kampen imod Horsens synes jeg det var tydeligt at vi havde mange spillere og positioner hvor relationerne ikke er på plads og som Morten Olsen ville sige, så manglede der “automatismer” og dem opbygges naturligvis bedst fra faste positioner med genkendelige spillere omkring sig. Jeg er helt overbevist om at Thomasberg er helt bevidst om dette.
        Jeg går ud fra Yttergaard er købt ind til midterforsvaret.
        Gomez skal ikke lave ret mange flere af de fejl han lavede mod Horsens før han er på bænken og så hedder midterforsvaret Askou/Yttergaard.
        Adam Sørensen ser jeg pt. ikke som optimal starter hverken på kanten eller på venstre back og derfor mener jeg også at det vigtigste lige nu er at få en stærk venstre back, da dette forhåbentlig også kan være med til at løfte Keskinen.

Myhra/Hansen
        McCoy/Therkel. - Askou/Ny. - Yttergaard/Gomez. - Ny

Gammelgaard/Krølle. - Ouedraogo/Bonde. - Falk/Fiete. - Keskinen/Suhonen/Adam

Ganaus/Holmström. - Grot

Boblere: Legolas, Lassen, Sandberg, Friis.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...viser-fck-krav

Viborg har jo haft succes med at hente Bidstrup og især Thomas Jørgensen i FCK. Kunne være vi skulle være med her, med mindre deres krav er helt urimelige. Synes stadig vi mangler noget centralt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...viser-fck-krav

Viborg har jo haft succes med at hente Bidstrup og især Thomas Jørgensen i FCK. Kunne være vi skulle være med her, med mindre deres krav er helt urimelige. Synes stadig vi mangler noget centralt
            Hvis vi ikke tror på vores egne unge, hvorfor skal vi så hente andres unge? Det vi skal have er en der kan forstærke her og spille her og nu.

Jeg synes det hører med til historien at de to unge har haft en længere indkøringsperiode. I TJs tilfælde var det Hvidovre der gav ham den, i Hjaltes tilfælde spillede han først fast efter 8 måneder.

Jeg vil ikke afvise det - men jeg er loren.

Comment

Hvis vi ikke tror på vores egne unge, hvorfor skal vi så hente andres unge? Det vi skal have er en der kan forstærke her og spille her og nu.

Jeg synes det hører med til historien at de to unge har haft en længere indkøringsperiode. I TJs tilfælde var det Hvidovre der gav ham den, i Hjaltes tilfælde spillede han først fast efter 8 måneder.

Ved heller ikke hvor god han er, men det er da ikke umuligt at han er bedre end Sandberg, Friis og Lassen? Nemeth har trods alt også lige haft en sæson med fint med spilletid i Ungarn. Desuden, med Falk og Bondes alder in mente, så ville det da ikke gøre noget at hente en lidt yngre spiller til midtbanen

Comment

https://www.nytimes.com/athletic/752...hton-transfer/

Får vi stadig penge når Minteh skifter, eller gjaldt vores videresalg kun ved skiftet fra Newcastle til Brighton?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  https://www.nytimes.com/athletic/752...hton-transfer/

Får vi stadig penge når Minteh skifter, eller gjaldt vores videresalg kun ved skiftet fra Newcastle til Brighton?
                  Vi får kun lidt "uddannelsespenge/solidaritetspenge" for den korte tid han var her

Udregning af solidaritetsmidler

5 % af transfersummen skal kanaliseres videre som solidaritetsmidler. Spillerens tidligere klubber har krav på en procentuel del af de 5 %, som fordeler sig som følger:
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 12 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 13 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 14 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 15 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 16 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 17 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 18 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 19 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 20 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 21 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 22 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 23 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                  Som anført udløses solidaritetsmidler hver gang spilleren handles på ovenfor anførte vilkår. En barndomsklub kan derfor opnå betydelige beløb, hvis en spiller handles flere gange i løbet af karrieren.​
                  Last edited by Online; i dag, 17:23.

Comment

tænker vi skal have en ind der kan gå ind og spille - dvs en der er god nok. Er det en 19 årig - fint, men det skal være en som træneren stoler på kan afløse når Falk skal have en pause...

Er han ikke klar til det, så er jeg enig med dig - så giver det ikke megen mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi får kun lidt "uddannelsespenge/solidaritetspenge" for den korte tid han var her

Udregning af solidaritetsmidler

5 % af transfersummen skal kanaliseres videre som solidaritetsmidler. Spillerens tidligere klubber har krav på en procentuel del af de 5 %, som fordeler sig som følger:
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 12 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 13 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 14 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 15 år: 5 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 16 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 17 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 18 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 19 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 20 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 21 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 22 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      • Klubben, hvor spilleren spillede, da denne var 23 år: 10 % af de 5 % i solidaritetsmidler.
                      Som anført udløses solidaritetsmidler hver gang spilleren handles på ovenfor anførte vilkår. En barndomsklub kan derfor opnå betydelige beløb, hvis en spiller handles flere gange i løbet af karrieren.​
                      Efter mit bedste estimat ligger OB til at få 0,5 procent af alle fremtidige transfers i solidaritetsmidler. Leger vi med tanken om at Minteh bliver 500 millioner værd til Liverpool, så er det stadig 2,5 millioner i kassen. Det ok.

Comment

Working...
                      X