Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Tror heller ikke helt på Radosovic. Men på den anden side, hvis klubben viser at det med top 6 ikke bare er snak og man virkelig mener det, så kunne han jo godt være en man hentede ind, så det kunne give nogle forskellige kombinationer på midten.

Og når nu det også er en ønske tråd, så ville Casper Højer og Maxsø da også lune. De er begge frie og afsøger nok deres muligheder, men det kan jo være her sidst i vinduet at OB er det bedste bud for dem.

Med de 3 ville man da mene top 6 som meget realistisk og ikke noget vi bare skal være heldige at ramme. Og måske endda også uden at springe banken, i hvert fald transfermæssigt.
    Det kunne også være 3 andre navne, det var bare for at nævne nogle på nogle positioner hvor det ville vise store ambitioner hvis vi hentede yderligere.

Jeg tror dog ikke på det. Tror vi henter en CB og så sker der ikke mere.
    Som tidligere skrevet har Maxsø fået et bud, men han vil helst til udlandet.

Jeg håber på Maxsø, eller Velkov fra Vejle vil heller ikke være tosset.

Comment

Tror heller ikke helt på Radosovic. Men på den anden side, hvis klubben viser at det med top 6 ikke bare er snak og man virkelig mener det, så kunne han jo godt være en man hentede ind, så det kunne give nogle forskellige kombinationer på midten.

Og når nu det også er en ønske tråd, så ville Casper Højer og Maxsø da også lune. De er begge frie og afsøger nok deres muligheder, men det kan jo være her sidst i vinduet at OB er det bedste bud for dem.

Med de 3 ville man da mene top 6 som meget realistisk og ikke noget vi bare skal være heldige at ramme. Og måske endda også uden at springe banken, i hvert fald transfermæssigt.
      Det kunne også være 3 andre navne, det var bare for at nævne nogle på nogle positioner hvor det ville vise store ambitioner hvis vi hentede yderligere.

Uforståeligt hvis ikke der hentes en vb.

TT er startet med Yttergaard i to kampe, det har ikke været nok så Adam får en halvleg og bliver hevet ud … der skal ske noget ..

En direkte erstatning for Owusu set i forhold til at McCoy skal spille hb ..
      Adam var jo heller ikke god nok i sidste sæson siden McCoy overtog pladsen ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Synes kun det er Maxsø der er interessant, de to andre giver minder om noget som OB har forsøgt tidligere, vi skal have kvalitet der holder i hele deres kontrakt

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

TT er startet med Yttergaard i to kampe, det har ikke været nok så Adam får en halvleg og bliver hevet ud … der skal ske noget ..

Helt enig. Hvis ikke det er med henblik på et salg af Askou, at vi angiveligt har en tysker i søgelyset og har forespurgt på ham fck'eren, som Lyngby har lejet, så fatter jeg ikke prioriteringen.
          Nu er budgettet reguleret, og Owusu står fortsat tilbage som en spiller, der har ønsket sin kontrakt i OB forlænget, men ikke kunne få enderne til at mødes. Det lægger da lige for at give ham et skud mere og give McCoy den VB, som han måske ikke udpræget elsker, men til gengæld løser rigtig godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Meget enig. Adam Sørensen blev vejet og fundet for let i sidste sæson. Så det vil være vanvittigt ikke at hente en ny, nu hvor Owusu er væk

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Synes kun det er Maxsø der er interessant, de to andre giver minder om noget som OB har forsøgt tidligere, vi skal have kvalitet der holder i hele deres kontrakt
              han virker så som en spiller der slet ikke ser OB som en interessant mulighed...nej tak herfra

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Helt enig. Hvis ikke det er med henblik på et salg af Askou, at vi angiveligt har en tysker i søgelyset og har forespurgt på ham fck'eren, som Lyngby har lejet, så fatter jeg ikke prioriteringen.
                Nu er budgettet reguleret, og Owusu står fortsat tilbage som en spiller, der har ønsket sin kontrakt i OB forlænget, men ikke kunne få enderne til at mødes. Det lægger da lige for at give ham et skud mere og give McCoy den VB, som han måske ikke udpræget elsker, men til gengæld løser rigtig godt.
                Men er Owusu så blevet billigere nu? Han står med alle muligheder på hånden og kan også vente til efter vinduet lukker.

Lød til han og familien var glade for Danmark / Odense - så har de ikke rykket teltpælene op endnu kunne det naturligvis tælle for.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han virker så som en spiller der slet ikke ser OB som en interessant mulighed...nej tak herfra
                  Nu hvor vi har fået kodet nummeret til Vejle ind, så synes jeg vi skal prøve at hente deres unge forsvarsspiller Tobias Bach, han er pisse god. Alternativt Velkov, men i mine øjne helst Tobias Back

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Nu hvor vi har fået kodet nummeret til Vejle ind, så synes jeg vi skal prøve at hente deres unge forsvarsspiller Tobias Bach, han er pisse god. Alternativt Velkov, men i mine øjne helst Tobias Back
                    Tænker du på kantspilleren Tobias Bach? Mig bekendt er der meget lidt forsvarsspiller over ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Men er Owusu så blevet billigere nu? Han står med alle muligheder på hånden og kan også vente til efter vinduet lukker.

Lød til han og familien var glade for Danmark / Odense - så har de ikke rykket teltpælene op endnu kunne det naturligvis tælle for.
                      Det er ikke til at vide. Det kan være at han venter på en desperat klub nede i de arabiske lande, som mangler en back her når vinduet lukker. Det kan også være han leder efter klubben, som vll give en lang kontrakt og ro på bagsmækken frem imod hans karrieres efterår, eller han efter at være rykket hjem i flere måneder har fundet ud af han har savnet Holland.

Jeg ved bare at han ved flere lejligheder har ytret ønsker om en forlængelse hos os. Dygtige spillere der vil OB er værd at genbesøge, når man nu har besluttet at give budgettet et nøk op

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Tænker du på kantspilleren Tobias Bach? Mig bekendt er der meget lidt forsvarsspiller over ham.
                        Yes, det er ham det var min fejl at kalde ham forsvarsspiller, selvom jeg vil vurdere at han også vil kunne dække en fremragende back.

Men Velkov vil være en stærk forsvarsstyrmand.

Comment

Jeg vil mene at det er et kæmpe sats ikke at hente noget stabilt til midterforsvaret også selvom Askou ikke smutter. Vi er vel status quo i forhold til sidste år. Måske endda lidt svækket. Jeg har ikke den store fidus til Jenssen. Der mangler en gedigen styrmand, så vi ikke kommer i så mange 4 vs 2 og lignende situationer OG så vi ikke er 100 % afhængige af loose canon Gomez.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg vil mene at det er et kæmpe sats ikke at hente noget stabilt til midterforsvaret også selvom Askou ikke smutter. Vi er vel status quo i forhold til sidste år. Måske endda lidt svækket. Jeg har ikke den store fidus til Jenssen. Der mangler en gedigen styrmand, så vi ikke kommer i så mange 4 vs 2 og lignende situationer OG så vi ikke er 100 % afhængige af loose canon Gomez.
                            Det samme har TT italesat (som man siger) ved at sige at "det skal vi kunne organisere os ud af". Jeg har egentlig opfattet Yttergård som en cb med stor spilforståelse og et godt venstreben, og her siger TB jo også at en spidskompetence hos ham er at han er god til at gøre andre bedre .. hvordan det end så skal forstås.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg synes, at vi mangler en central midtbanespiller (en 6/8er); ikke nødvendigvis en profil, men én der kan aflaste Falk, Kante og Bonde, hvoraf 2 ud af 3 jo ikke er vårharer mere. De unge på pladsen vurderes tydeligt ikke klar til større rolle endnu.

Og så skal vi have én, der kan øge konkurrencen i forsvaret - back eller CB, der er forskellige veje at gå.

Det er min ønskeliste!

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Gad vide om Troels kunne finde på at prøve på den tidligere BIF kending?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...te-til-danmark

Ser falk og bonde som nogenlunde ens spillere, mens Radosevic og Kante vil være de 2 opryddere

Jeg ser helst man henter noget ungt til midten, men vil nok ikke undre mig, hvis vi ender med ham
                                Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.

Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.

Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.

Comment

Working...
                                X